Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Kubiek Ruimtelijke Plannen

Kubiek is een onafhankelijk en assertief adviesbureau op het gebied van Ruimtelijke Ordening. Wij adviseren bedrijven en particulieren in het landelijk- en stedelijk gebied bij de verwezenlijking van hun ruimtelijke plannen of het oplossen van mogelijke ruimtelijke problemen. Bij Kubiek staat het ruimtelijk belang van u als opdrachtgever voorop. Of het nu gaat om ruimtelijke (uitbreidings)plannen die u zelf heeft of om ruimtelijke plannen van anderen (bijvoorbeeld buren of overheden) die mogelijk van belang zijn voor u. Ons bureau is het deskundige aanspreekpunt voor u als ondernemer of particulier. U kunt uw (complexe) vraagstukken op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Onze adviseurs kunnen bouwen op een uitgebreide kennis en ervaring, die is opgedaan in zowel de publieke als private sector. Ontzorgen is een belangrijk aspect in onze werkwijze. Bij Kubiek staat de opdrachtgever centraal en waar mogelijk nemen we u het werk uithanden, zodat u uw energie op ander zaken kan richten. Onze adviseurs zorgen voor de oplossing en hebben de expertise in huis om uw ruimtelijk initiatief van het begin tot het eind te begeleiden. Persoonlijk en tijdig contact vinden we hierbij van groot belang, evenals het "meenemen" van u als opdrachtgever in hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd en wat ze behelzen. Op deze website kunt u bekijken welke diensten op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht wij u kunnen leveren. Die lopen uiteen van eenmalige ruimtelijk-juridische adviezen tot een volledige aanvraag omgevingsvergunning; van een scherpe ruimtelijke onderbouwing tot een volledig bestemmingsplan. Daarbij hanteren wij concurrerende tarieven.