Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

Henk uit: 's-hertogenbosch

19-04-2019
8,5

Als gezelschap van mevrouw Nel Engelhard op de reis naar Verbania tussen 8 en 17 april jongstleden (2019) het volgende: een grote ergernis van mij en enkele medereizigers is het hamsteren van onderdelen van het ontbijt, ten gevolge waarvan in een vroeg stadium sommige schalen leeg zijn en blijven. Met eigen ogen hebben we gezien dat rugzakken/tassen tot aan de rand worden opgevuld met ontbijtkoek, eieren, fruite en broodjes. Wellicht is het geen overbodige luxe, dat de reisleider daar melding van maakt. Het is onze mening, dat hij/zij dan ook 'boven' de partijen staat en zich zo min mogelijk mengt met de reizigers ten einde regels te stellen, hoe kinderachtig dat ook klinkt. Wij geven toe: dit is geen levensbedreigend probleem, echter, zulks leidt wel tot grote frustaties. Bovenstaand bericht zullen we in grote lijnen ook weergeven op het latere enqueteformulier dat u gewoon bent te versturen. Tot zover hartelijk dank voor de moeite die u zich getroost hebt om dit stukje te lezen.

Vriendelijks,

Henk van Stipriaan

W. uit: Beuningen

14-04-2019
8,5

Zijn net een paar dagen terug van een vlieg- busreis. Andalusie. 3-4 tot 10-4 2019.Was weer goed en erg mooi ondanks twee dagen regen. Goed hotel, schoon en goed eten.Harrie een goede chaufeur en reisleiders. Dit was onze zesde reis met Bolderman 👍🏼👍🏼

Lies uit: Oost- souburg

03-04-2019

Al meerdere keren met Bolderman gereist en was gewoon goed zeker voor wat het kost,de reizen zijn boeiend en we kijken nu uit naar de volgende trip

J/R uit: Tiel

01-04-2019

Voor de eerste keer een 4daagse stedentrip naar Londen per bus gemaakt. Super goed bevallen! Goede kwaliteit/prijsverhouding.
We hadden een top chauffeur/reisleider Derk. Respect voor de manier waarop hij die grote bus door het superdrukke Londen manouvreert. Wist heel veel wetenswaardigheden te vermelden, voorzien van de nodige humor.
Extraatje op deze reis Esmeralda, die ons op geregelde tijden van een drankje voorzag.
Dus volgende keer …………. weer boeken bij Bolderman.

E

Loes uit: Ermelo

12-03-2019

Vandaag de laatste excursie gemaakt naar Malaga van onze reis naar Andalusie. Geweldig leuke trip met o.a. Een bezoek aan Mijas, Granada,Ronda,Gibraltar en Cordoba. Ik heb enorm genoten/geleerd van de gedetailleerde toelichtingen van Sabine over de geschiedenis van Spanje, de volkeren, de Erfenis van de Moren, het Koningshuis; Van de details over diverse producten: De oorsprong ervan, de ontwikkeling en de soorten, bijvoorbeeld in olijfolie en ham. De gebruiken hier, de mogelijkheden hier en ook genoten van de relaxte sfeer hier in Andalusië. Ook de “ F’ jes”: Frans en Francis : Een mooi span die garant staan voor leuke wetenswaardigheden, gezellige en humorvolle momenten. En zowel Frans als Harrie : hele goede chauffeurs. Ook complimenten voor het herhalen van noodzakelijke informatie over tijdstippen en locaties en aanbevelingen.
Mijn man en ik hebben weer een héle leuke reis gehad met jullie. TOP!

Johannes uit: Leusden

08-03-2019

Net terug van een prachtige stedentrip Praag met Bolderman. Ik was alleen reizend maar had daar totaal geen last van, sterker we werden één grote familie tijdens de reis. Al met al een geweldige ervaring die ik graag nog een keertje wil overdoen! Bedankt familie Bolerman

Anton uit: Gouda

21-02-2019

Meegeweest met de 8 daagse vlieg/busreis naar Andalusie van vliegveld Eindhoven vanaf woensdag 13 februari 2019.
Perfect geregeld met goed hotel en "zeer goed" ontbijt/dinerbuffet , daarbij zijn Frans( chauffeur) & Francis ( reisleidser)niet te vergeten namen als het gaat om passie, uitstraling en vriendelijkheid ,GEWELDIGE MENSEN !

Rob en Henri uit: De Meern

17-02-2019

Van 2 tot en met 9 februari busreis Sauerland met chauffeur Patrick. Een top reis, een hele ontspannen sfeer door de rust en het natuurlijke leiderschap van Patrick. Heel gezellig gehad, niets op aan te merken een aanrader dus.

Hans uit: Wijk bij Duurstede

06-02-2019

Nauders, wintersportreis 26-01 t/m 02-02- 2019. Hotel Dreilanderblick

Ik kan niet anders zeggen dat de prijs kwaliteit verhouding mijn verwachting overtrof. Hotel is enigszins gedateerd, maar dat heeft juist ook een bepaalde charme. Personeel uiterst vriendelijk en toegewijd. Het ligt ietwat afgelegen wat echter geen probleem is. Er rijden veel bussen. Hoewel de reis op langlauf- en wandelaars is ingesteld kan de alpine skiër er ook heel goed uit de voeten. Op nog een 5 min. skibussen kan men terecht in Nauders en in Schoneben (Italie). Het laatste heeft zelfs mijn voorkeur. Niet groot, maar uitstekend verzorgde pisten in alle soorten.
Ontbijt en diner eenvoudig maar absoluut voldoende en goed verzorgd. De bus maakte veel erg leuke excursies. Over de uitstekende chauffeur in alle opzichten niets dan lof. Prima gereden, informatief, betrokken en toegewijd. In mijn beleving de beste ter wereld.
Is er dan geen minpunt? Jazeker. Op de website wordt bij de zaterdag van vertrek vermeld: na een vroeg ontbijt vertrekt de bus e.d. Dat is onjuist. Het vertrek vond plaats om 05.00 waardoor wij om 04.15 uur al moesten opstaan. Ontbijt was een soort lunchpakket wat na het vertrek in de bus kon worden genuttigd.
Goed verzorgd, maar niet conform de website vermelding.
Ik ben daarom benieuwd naar onze volgende ervaring naar Praag.
Al met al krijgt de reis een 8 en de chauffeur een 10+

Patrick uit: Spijkenisse

21-01-2019

Net terug van winterreis Tarrenz Tirol, Prachtige reis, en Onze chauffeur Hans heeft er echt alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, begin van de week aangepast ivm de enorme sneeuwval en de enorme hoeveelheid wegen en passen die afgesloten waren. Toen het weer opknapte en de zon er was, loste de problemen met de wegen ook weer op zodat we nog meer konden genieten van de vakantie!! En aan sneeuw geen gebrek, soms langs muren van sneeuw gelopen van wel 2 meter hoog. Hotel was goed, eten prima en het ontbijt overweldigend! Ook het relatief kleine gezelschap werd best een hechte groep.
Volgende keer zeker weer met Bolderman