Beoordelingen Supermove B.V.

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,0

M uit: Bodegraven

06-12-2018
9,6

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Dag voor de verhuizing werd er ingepakt. Dit ging zeer vakkundig en snel! de verhuisdag hetzelfde team + versterking om de verhuizing op 1 dag uit te voeren!
Super team en leuk in de omgang!

dat het mensen werk is blijkt aan een klein krasje op ons nachtkastje. Hierover werden netjes formulieren ingevuld en de schade was zeer snel en naar 100% tevredenheid opgelost!

Wij zijn nu even klaar met verhuizen, maar mochten we ooit weer vertrekken uit bodegraven of er binnen verhuizen weten wij welk verhuisbedrijf dit gaat doen!

G uit: Nieuwolda

29-11-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Alles is mogelijk bij deze verhuizer. Een geweldig team verhuizers bij zowel het laden als het lossen, verdeeld over 2 dagen, i.v.m. afstand verhuizing.

J.J. uit: Voorhout

13-03-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Goede en vakkundige afwerking van onze verhuizing.

Ik zou het niet weten

Lynn uit: Amstelveen

09-02-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pieter uit: Leiden

09-02-2018

Ik ben: eerste keer klant

Pluspunten:
Het contact verliep super. Tijdens het offertebezoek is alles heel duidelijk uitgelegd. De verhuizers waren vakmensen.

nico uit: alphen aan den rijn

08-02-2018
7,9

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
ik beveel nooitaan

BartJan uit: Delft

24-01-2018
9,8

Bert uit: Vlissingen

24-01-2018

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
De verhuizing is op een realistische wijze gepland en uitgevoerd. De ene dag alles ophalen en (i.v.m. reistijd) de volgende dag alles bezorgen in de nieuwe woonplaats.
De vooraf overeengekomen prijs was heel redelijk, ook in vergelijking met anderen. (Dat er achteraf bezien sprake was van minderwerk is dan ook net zo min van invloed op deze prijs als wanneer er meerwerk zou zijn geweest.)
Aangezien ik alles alleen moet doen, wordt het zeer gewaardeerd dat men niet moeilijk doet over het moment van ophalen van de geleende verhuisdozen.
Erg vriendelijke taxateur en verhuisteam. Die jingens weten ook van doorwerken en namen mij zo een hele zorg uit handen. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Verbeterpunten:
Misschien goed om een paar weken na een verhuizing even telefonisch contact op te nemen met een klant, om te informeren naar tevredenheid en eventuele schade.

Marjolein uit: Kudelstaart

20-12-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Wij waren super blij dat we ons hebben laten verhuizen. Scheelde ons enorm veel stress het ging mega snel zo snel hadden we het zelf nooit kunnen doen. Wij zijn echt blij dat we ons hebben laten verhuizen.

Afspraken die er waren gemaakt kwamen ze keurig na. Niet te laat gekomen voor afspraken maar ze waren wat eerder. Super fijn!

Dozen kon je krijgen ver van te voren en ook daarna lang genoeg hebben nog. Gelukkig na 2 weken al afspraak dat ze opgehaald werden want waren er toch best veel.

Ga vooral zo deur.

AM uit: leiden

24-10-2017

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
op de afgesproken tijd komen.