Beoordelingen Supermove B.V.

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,0

Dana uit: Nieuwkoop

21-04-2017
7,7

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
De verhuizers hebben hard gewerkt met 3 uur waren ze klaar.Vriendelijk behulpzaam en vakkundig

Verbeterpunten:
Er was van te voren een afspraak gemaakt over hoe laat de verhuizers kwamen is daarna 2 x verandert dat had wat beter gekunt

Adriaan uit: Leiderdorp

28-10-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Ongelooflijk wat een geweldige prestatie hebben Sander en Rico geleverd. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Niets was hun te veel. Hebben ook al onze lampen afgehaald en opgehangen.

Ik zou niet weten?

Piet uit: Leiden

27-10-2016

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice

Pluspunten:
Alles volgens afspraak vooraf duidelijk bevestigd. Zeer gemoedelijke en vriendelijke verhuizers. Zij hebben hard gewerkt. Opslag ging in mooie containers. Ziet er professioneel uit. Zeker een aanrader.

Alles was top geregeld.

Milena uit: Leiden

04-08-2016
6,2

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Vriendelijke chauffeur, fijn dat mijn partner ook een actieve rol kon spelen in de verhuizing waardoor de kosten minder hoog waren.

Verbeterpunten:
Betere communicatie omtrent de dag van verhuizing. Wij hadden een internationale verhuizing en gingen van een dinsdag uit. Dit bleek opeens een maandag te zijn waardoor we van alles moesten regelen op werk om vrij te krijgen en mijn partner halsoverkop naar Frankrijk moest vertrekken.
Inschatting van de inboedel klopte niet waardoor het niet allemaal in de verhuiswagen paste! In het mailcontact hierover werd geïnsinueerd dat we er na de taxatie meer hadden bijgezet(!). Als eventuele oplossing werd gemaild dat een ander verhuisbedrijf tegen kosten onze achtergebleven spullen zouden kunnen verhuizen.
Terwijl er een inschattingsfout is gemaakt, niet ons probleem lijkt mij.
Klachten dus niet goed afgehandeld, kan beter. Geen excuus gehad.

Hester uit: Leiderdorp

11-12-2015
5,7

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Hulpvaardige verhuizers, meedenkend en vriendelijk. Complimenten voor Dwight, Sander en Dennis.
Lege dozen worden vlot opgehaald.

Verbeterpunten:
Communicatie mbt afhandeling schade (ik moest overal steeds achteraan bellen)! Dit vind ik absoluut het belangrijkste verbeterpunt!

O.a. mijn koelkast was kapot, zou men ophalen maar ik moest zelf aangeven een tijdelijke nieuwe te willen, immers, het was zomer. Vind dat Verkroost daar zelf meer service in had mogen bieden. Heb door ontdooien van kapotte koelkast veel goede etenswaren weg moeten gooien.

Pro-actiever zijn, mij tussentijds informeren over stand van zaken. Na verschillende keren bellen/mailen van mijn kant, hoorde ik; "stuur uw mail nóg een keer". Erg vervelend, want ik had de verhuizing niet voor niets uitbesteed.

Verder waren dingen niet ingepakt dan wel verhuisd (deel keukenlades en grote, zware tuinpotten met planten). Het laatste heb ik alsnog zelf moeten doen. Dat was echt een hels karwei!

Ook dozen slecht gestickerd; stickers lieten los en in nieuwe huis werden dozen dus maar ergens (noodgedwongen) neergezet. Gevolg; ik moest na de verhuizing alsnog veel dozen sjouwen naar andere ruimten/verdieping.

Laatste verbeterpunt: huur een communicatieadviseur in die offerte dan wel andere communicatie wat persoonlijker maakt. Vond de schriftelijke communicatie erg formeel en niet meer van deze tijd.

erna uit: leiderdorp

17-03-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
ben zeer tevreden over mijn verhuizing..
alles ging rustig en in goede samenwerking..

Henk uit: Bodegraven

27-01-2015

Ik ben: eerste keer klant

Pluspunten:
Zeer leuk en professioneel verhuisteam kwam mij verhuizen. Ik raad dit verhuisbedrijf zeker aan!

Sander uit: Hever

31-03-2014
6,1

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Verhuizing mogelijk gemaakt in 4 werkdagen, aardige en deskundige taxateur. Snelle levering benodigde goederen en snelle, vriendelijke communicatie.

Verbeterpunten:
Meubelen zijn niet ingepakt tijdens vervoer zoals beloofd, veel meubulair bevat nu krassen en schaafplekken. Zeil in het nieuwe huis is beschadigd geraakt tijdens montage bed. Er wordt vrij ruig met spullen omgegaan (stoten van meubelen tegen deurposten, zonder dat gebruik gemaakt is van kleden. Staan op stoffen stoelen met schoenen. Bij montage bed is het frame in het zeil geduwd, bevat meerdere putten nu. Geen dekens gebruiken tijdens tillen of vervoer meubelen). Bij constatering schade is gezegd dat er een passende oplossing geboden wordt. Echter dien je zelf een deskundige in te huren om de schade op te nemen en om de schade op te laten lossen. Er kan dus alleen gedeclareerd worden, dit is geen vakkundige oplossing. Dit genereert een hoop extra werk en zorgen. Factuur is niet gespecificeerd.

Bert uit: Serooskerke

28-03-2014

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Snel, efficient, vriendelijk

Paul

10-12-2013