Beoordelingen Mondial VSN Verhuizingen

8,9
141 beoordelingen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

  • Verwachting waargemaakt 9,1
  • Informatievoorziening 8,6
  • Deskundig advies 8,8
  • Overeenkomst volgens afspraak 9,1
  • Vriendelijkheid taxateur 9,0
  • Vriendelijkheid verhuisteam 9,3
  • Vriendelijkheid overige medewerkers 9,1
  • Deskundigheid taxateur 8,8
  • Deskundigheid verhuisteam 9,1
  • Deskundigheid overige medewerkers 8,9
  • Nakomen gemaakte afspraken 9,1
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen 9,0
  • Oplossen van klachten 8,8
  • Oplossen van schade 8,6
  • Verhouding kwaliteit - prijs 8,6
11 t/m 20 van 265 beoordelingen

Dick uit: Woerfen

01-10-2019
9,2

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Deskundig, vriendelijk, kalm, goed team, betrouwbaar, houdt zich aan de afspraken en houdt client prima op de hoogte

Verbeterpunten:
Geen

Aanbeveling: ja

Bernadette uit: Utrecht

01-10-2019
9,5

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Aanbeveling: ja

Leon uit: Woerden

30-09-2019
10

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Handymanservice

Pluspunten:
Super snelle service! Goede verhuizers!

Aanbeveling: ja

Dimitry uit: Woerden

30-09-2019
9,9

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Aanbeveling: ja

Sjors uit: Groningen

30-09-2019
7,4

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Het ging allemaal gemakkelijk en snel. Precies wat je wilt als je een verhuisbedrijf inschakelt.

Verbeterpunten:
De communicatie kwam wat laat op gang en er liepen wat dingen door elkaar, waardoor wij op de ochtend van de verhuizing zelf pas wisten hoe laat jullie zouden komen.

Verder zei de taxateur dat de bank ingepakt zou worden in plastic, maar eenmaal verhuisd kwamen we erachter dat er toch een vlek in zat. We hebben die eruit kunnen krijgen, maar dat was toch jammer.

Aanbeveling: ja

Mans uit: Utrecht

30-09-2019
8,1

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Verhuizers namen zonder problemen ook enkele extra spullen mee die we vergeten waren door te geven.

Verbeterpunten:
Backoffice mag iets sneller reageren op mails (opdrachtbevestiging)

Aanbeveling: ja

Jim. uit: Maarssen.

30-09-2019
10

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Heb geen verbeterpunten !

Verbeterpunten:
Geen.

Aanbeveling: ja

Jan uit: Utrecht

29-09-2019
8,7

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Aanbeveling: ja

Claire uit: Ede

29-09-2019
8,6

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Aanbeveling: ja

Marijke uit: Elburg

28-09-2019
7,1

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Aardige verhuizers, vriendelijk in contact. Taxateur vriendelijk. Communicatie per mail en telefoon netjes en adequaat. Fijne bezorging van dozen.

Verbeterpunten:
De taxateur had wellicht uit zichzelf kunnen vragen of we ook gebruik wilden maken van het afhalen en ophangen van lampen en/of gordijnen.
Verhuizers mochten niks doen wat niet op offerte stond, dus bij de vraag op de verhuisdag zelf of ze toch een gordijn en een paar lampen konden afhalen (tegen betaling uiteraard) deden ze dat niet. Wat meer flexibiliteit daarin is klantvriendelijker.
Tijdens het uitladen van de spullen in de nieuwe woning viel een medewerker bijna 2 meter naar beneden. Hierbij viel ook een ventilator, waarvan de standaard nu stuk is. We zijn blij dat de medewerker ongedeerd is, wel jammer van de ventilator.
De medewerkers spraken onderling over elkaar, dat komt minder professioneel over.
Onduidelijk of we zelf moeten bellen voor t ophalen van de dozen.

Aanbeveling: ja