Beoordelingen Trade met Linda

• Deskundigheid 8,9

Carlo uit: Alkmaar

17-05-2017
9,8

Ik ken Linda als een bedreven technische analyst,die heel goed weet,wat ze doet en waar ze mee bezig is.Ze belegd in de lange termijn,en heeft inzicht in de bewegingen in de markt.
Ik beveel Linda van harte aan!

Kees uit: Putten

16-04-2017
6,5

Ik heb de laatste tijd erg weinig vrije tijd om alles goed te volgen. De afgelopen weken zie ik wel vaker wat goede tips voorbij komen maar dat was daarvoor een stuk minder. Ik zou graag zien dat er meer goede kwaliteit tips/adviezen voorbij komen van minder koersen. Bijvoorbeeld meer focus op Dax, goud, olie, eur/usd en misschien nog 1 a 2 andere koersen maar niet van alles wat. Ik houd zelf maar 2 koersen bij en ik vind dat wel genoeg. Beter een paar goed dan te veel koersen half bijhouden.

Ivo

21-03-2017
7,7

Sjonnie uit: IJsselmuiden

21-03-2017

Lekker eigenwijs. Daar bedoel ik mee: op haar eigen wijze. Meestal goede info van Linda.

Wilfried uit: Noordwijkerhout

18-03-2017
7,0

Vind wil als je een vraag hebt er soms niet of laat een antwoord komt

Rik uit: Den Haag

Marvin uit: Zoetermeer

7,0

Ik heb een goede ervaring met Trademetlinda.nl tot nu toe. Ik maak weliswaar vrij weinig gebruik van tips en vertrouw liever op mijn eigen analyse, maar het biedt inzicht om te kijken naar die van Linda en te kijken waar zij de "lijnen heeft getekend", om het zo maar te zeggen.

Linda is heel responsief, daarom ook de 7 voor persoonlijk advies. De zes voor communicatie komt voornamelijk door het feit dat zij er een tijd tussenuit is geweest. Als zij geen gratis maand had aangeboden was dit wellicht een 5 geworden.

Maar uiteindelijk krijg je bij trademetlinda.nl simpelweg waar voor je geld. Er zijn veel plekken waar meer word gevraagd voor minder.

Oh, wellicht is een standaard formaat voor tips handig. Wat structuur in de berichtgeving, om het zo maar te zeggen. Voor de rest: top!

Kevin uit: Eindhoven

17-03-2017

Deskundig, professioneel en een duidelijk passie voor het vak!