10

Snel, goed en vertrouwd.

Bij Talsma is iedereen gericht op klanttevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Vriendelijkheid

Goede informatie, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledig volgens afspraak uitgevoerd

Vriendelijke ontvangst en prima monteur Ik had via internet een afspraak gemaakt maar werd toch nog telefonisch door Gerard benaderd

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goeie service en zeer klantvriendelijk

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Uitmuntend

Zeer klantvriendelijk en kundig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

uitstekende service

nadat ik een behoorlijk dure reparatie heb gehad aan mijn Fiat Ducato, Gashuisklep storing.(bouwjaar 2007) ging het weer mis dit jaar, na 12000km kreeg ik dezelfde storing weer. Er werd totaal niet moeilijk gedaan, en ik werd direct geholpen, en onder garantie is de zaak weer helemaal hersteld. prima de luxe.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, vlot en accraat

Ik ben al meer dan 35 jaar klant bij Talsma, en dat is niet zonder reden De telefoniste, wat ook een vraag is Als ik bel naar de garage, krijg ik een blikken mevrouw, die niet relevante vragen stelt, vervolgens een oerlelijk melodietje vervolgens een medewerker van een andere vestiging, weer dat melodietje en uiteindelijk... ja.. dit is echt een verbeterpunt, kort en krachtig een verbinding met de garagevestiging, die ik graag wil Verder Een enquête is prima, als het om een onderhoudsbeurt gaat, is niet nodig, als het om een kleine actie gaat, zoals het vervangen van een lampje, dan komt het voor mij overbodig over en zelfs wel wat irritant Ik geef geen toestemming voor het publiceren van mijn gegevens, review, zoals onderaan benoemd. in de onderste vraag staan meer dan één vragen, die slechte met één antwoord beantwoord kunnen worden, eigenlijk moeten, anders kan ik het formulier niet verzenden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goed verzorgde service

Werd glitter opgevangen kreeg een keurige auto mee gekregen. Werd gebeld eng auto was op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden over advies en montage nieuwe banden

Bij afleveren van de Giulietta voor onderhoudsbeurt melding gemaakt van storend geluid, wat door de monteur herkend werd als veroorzaakt door te weinig profiel op de banden. In overleg de banden laten vervangen door 4 nieuwe. De Giulietta rijdt nu weer als een zonnetje, zelfs (of vooral) in een fikse regenbui. Super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima

Denken mee in oplossingen en overleggen goed over de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Goed!

Na pech onderweg naar de garage gesleept. Heel fijn dat ik thuis kon worden gebracht. De volgende dag was de auto al klaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig bedrijf

Mijn knipper licht hebben ze keurig besteld en gemaakt ondanks de drukte toch nog even tussen door gedaan. Klasse

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd

Ze hebben goed werk geleverd we vernamen aan de fiat dat soepeler start en stiller is zeer tevreden over alle verrichtingen en apk keuring plus grote beurt thx Fam riddersma

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

al jaren klant, dat zegt genoeg

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Deskundig personeel en vriendelijke ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
1

Ontevreden

Veel pech met auto. Maar de service niet kordaat. Zelf veel bellen aangaande de reparaties. Nieuw transmissie geplaatst. Men zou ook een grote beurt doen. Vergeten. Toen alsnog terug voor oliewissel. Weer1,5 uur in garage. Nu in slovenie. Auto weer naar garage ivm smerige motor die stunkt naar olie en diesel. Leasemaatschappij ook ontevreden. Wil mijn auto na 8 maanden inruilen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Oke

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Alles naar wens en volgens afspraak

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top Service

Kwam onaangekondigd voor een advies over de autoradio die het niet meer deed na het plaatsen van een nieuwe accu bij een bandenservicebedrijf . De after sales manager Siep Tjoelker van Talsma Heerenveen zei ik beloof niets, maar na 10 min was het probleem verholpen zonder kosten. Top service kan niet anders zeggen.Dit is een goed voorbeeld van klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Klantvriendelijk

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed ontvangen

Vriendelijk en goed ontvangen aan de telefoon en later bij de receptie. Mbt tot vervanging van onderdelen werd met me meegedacht over wat voor mij de beste oplossing zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

prima

goede afwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Klantvriendelijk flexibel bedrijf

Er wordt meegedacht en rekening gehouden met je wensen. Ik wilde een auto graag eerder afgeleverd hebben, i.v.m. vakantieperiode. Supergoed geregeld en totaal geen probleem. Auto zag er perfect uit, rijdt super, en er lagen ook nog wat lekkere en leuke presentjes in. Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

betrokken mensen; service prima !

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK