
Bij Talsma is iedereen gericht op klanttevredenheid.
Goede informatie, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
prima
Vriendelijke ontvangst en prima monteur Ik had via internet een afspraak gemaakt maar werd toch nog telefonisch door Gerard benaderd
Top
Zeer klantvriendelijk en kundig geholpen!
nadat ik een behoorlijk dure reparatie heb gehad aan mijn Fiat Ducato, Gashuisklep storing.(bouwjaar 2007) ging het weer mis dit jaar, na 12000km kreeg ik dezelfde storing weer. Er werd totaal niet moeilijk gedaan, en ik werd direct geholpen, en onder garantie is de zaak weer helemaal hersteld. prima de luxe.
Ik ben al meer dan 35 jaar klant bij Talsma, en dat is niet zonder reden De telefoniste, wat ook een vraag is Als ik bel naar de garage, krijg ik een blikken mevrouw, die niet relevante vragen stelt, vervolgens een oerlelijk melodietje vervolgens een medewerker van een andere vestiging, weer dat melodietje en uiteindelijk... ja.. dit is echt een verbeterpunt, kort en krachtig een verbinding met de garagevestiging, die ik graag wil Verder Een enquête is prima, als het om een onderhoudsbeurt gaat, is niet nodig, als het om een kleine actie gaat, zoals het vervangen van een lampje, dan komt het voor mij overbodig over en zelfs wel wat irritant Ik geef geen toestemming voor het publiceren van mijn gegevens, review, zoals onderaan benoemd. in de onderste vraag staan meer dan één vragen, die slechte met één antwoord beantwoord kunnen worden, eigenlijk moeten, anders kan ik het formulier niet verzenden.
Werd glitter opgevangen kreeg een keurige auto mee gekregen. Werd gebeld eng auto was op tijd klaar
Bij afleveren van de Giulietta voor onderhoudsbeurt melding gemaakt van storend geluid, wat door de monteur herkend werd als veroorzaakt door te weinig profiel op de banden. In overleg de banden laten vervangen door 4 nieuwe. De Giulietta rijdt nu weer als een zonnetje, zelfs (of vooral) in een fikse regenbui. Super blij mee.
Denken mee in oplossingen en overleggen goed over de reparatie
Na pech onderweg naar de garage gesleept. Heel fijn dat ik thuis kon worden gebracht. De volgende dag was de auto al klaar!
Mijn knipper licht hebben ze keurig besteld en gemaakt ondanks de drukte toch nog even tussen door gedaan. Klasse
Ze hebben goed werk geleverd we vernamen aan de fiat dat soepeler start en stiller is zeer tevreden over alle verrichtingen en apk keuring plus grote beurt thx Fam riddersma
al jaren klant, dat zegt genoeg
Deskundig personeel en vriendelijke ontvangst.
Veel pech met auto. Maar de service niet kordaat. Zelf veel bellen aangaande de reparaties. Nieuw transmissie geplaatst. Men zou ook een grote beurt doen. Vergeten. Toen alsnog terug voor oliewissel. Weer1,5 uur in garage. Nu in slovenie. Auto weer naar garage ivm smerige motor die stunkt naar olie en diesel. Leasemaatschappij ook ontevreden. Wil mijn auto na 8 maanden inruilen.
Nvt
Positief
Kwam onaangekondigd voor een advies over de autoradio die het niet meer deed na het plaatsen van een nieuwe accu bij een bandenservicebedrijf . De after sales manager Siep Tjoelker van Talsma Heerenveen zei ik beloof niets, maar na 10 min was het probleem verholpen zonder kosten. Top service kan niet anders zeggen.Dit is een goed voorbeeld van klantvriendelijkheid.
Prima
Vriendelijk en goed ontvangen aan de telefoon en later bij de receptie. Mbt tot vervanging van onderdelen werd met me meegedacht over wat voor mij de beste oplossing zou zijn.
goede afwerking
Er wordt meegedacht en rekening gehouden met je wensen. Ik wilde een auto graag eerder afgeleverd hebben, i.v.m. vakantieperiode. Supergoed geregeld en totaal geen probleem. Auto zag er perfect uit, rijdt super, en er lagen ook nog wat lekkere en leuke presentjes in. Zeker een aanrader
zie hierboven