Wij hebben al 20 jaar ervaring met deze garage, waar deskundig en klantvriendelijk personeel, nog wat extra's wil doen voor de klant. No- nonsense bedrijf, waar Afspraak nog Afspraak is.
Ik vind de service heel goed en de kosten inzichtelijk. En dit al meer dan twintig jaar. De ontvangst is altijd in een prettige sfeer, die in dit bedrijf heerst.
Onderhoud zoals je het wenst
.
Erg goede communicatie over de te verrichten werkzaamheden. Er wordt met je meegedacht. Het enige minpuntje is dat de werkplaats zo druk is, dat de wachttijd oploopt naar 3 weken.
De Snipperling en zijn medewerkers stellen alles in het werk om de werkzaamheden niet alleen professioneel maar ook klantgericht. Dat wil zeggen dat de werkzaamheden aansluiten bij de wensen van de klant door oplossingen aan te bieden, die een technisch probleem oplossen met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Deskundig personeel
Jammer dat er in Apeldoorn geen vestiging meer is, nu naar Deventer. Nog steeds vriendelijk en fijn garagebedrijf.
We hadden probleem met de huishoudaccu van onze Fiat Ducato camper. We konden meteen langskomen, er was meteen een monteur beschikbaar die de accu doorgemeten heeft (hij was inderdaad "op"), en er is ook meteen een nieuwe geplaatst. Bedankt!
Ook omdat het bij een andere fiat dealer gedaan kon worden !!
Nette behandeling Duidelijke afspraken wat betreft de kosten Zeer tevreden
Professioneel met goede service
Zie boven
Zoals altijd prima qua service en afspraken!! Zou graag een schriftelijke toelichting (mail) op factuur van bijna € 450,-? Onderdelen (Thermostaat en Kachelradiator) hebben m.i. geen extreem hoge prijs (zie google) Is dan het resterende deel van bedrag uurtarief, wat is uur-prijs en hoeveel tijd omvatte de reparatie in de werkplaats? Wil niet 'zeuren' maar het wel kunnen begrijpen! ;-)
Zoals altijd prima qua service en afspraken!! Zou graag een schriftelijke toelichting (mail) op factuur van bijna € 450,-? Onderdelen (Thermostaat en Kachelradiator) hebben m.i. geen extreem hoge prijs (zie google) Is dan het resterende deel van bedrag uurtarief, wat is uurprijs en hoeveel tijd omvatte de reparatie in de werkplaats? Wil niet 'zeuren' maar het wel kunnen begrijpen! ;-)
Zoals altijd prima qua service en afspraken!! Zou graag een schriftelijke toelichting (mail) op factuur van bijna € 450,-? Onderdelen (Thermostaat en Kachelradiator) hebben m.i. geen extreem hoge prijs (zie google) Is dan het resterende deel van bedrag uurtarief, wat is uurprijs en hoeveel tijd omvatte de reparatie in de werkplaats? Wil niet 'zeuren' maar het wel kunnen begrijpen! ;-)
Gewoon goed
Gewoon goed
Simpel een kapotte koplampje vervangen
Snelle service, klantvriendelijk
's Morgens voor het werk de auto ruilen voor de leenfiets en dan rustig aan het werk. Even contact over detail reparatie en servicebeurt en dan tegen eind van de middag de leenfiest weer ruilen voor de onderhouden auto.
's Morgens voor het werk de auto ruilen voor de leenfiets en dan rustig aan het werk. Even contact over detail reparatie en service beurt en dan tegen eind van de middag de leenfiest weer ruilen voor de onderhouden auto.
's Morgens voor het werk de auto ruilen voor de leenfiets en dan rustig aan het werk. Even contact over detail reparatie en service beurt en dan tegen eind van de middag de leenfiest weer ruilen voor de onderhouden auto.
Prima garage, eerlijk en deskundig.
Enkele weken geleden onze Jeep Compass gekocht. Netjes geholpen door Erik. Duidelijke uitleg gekregen over alles wat er op en aan zit. Zeer tevreden