twee weken geleden voor de 4e keer een gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf. Wederom zeer prettig en vakkundig geholpen en te woord gestaan. Na dat ik mij uitgebreid op internet had georienteerd, toch weer bij dit bedrijf terecht gekomen, dit mede omdat ik in het verleden praktisch geen problemen had gehad met de auto´s welke ik daar gekocht had. Was er wel iets aan de auto, dan werd dit snel en goed opgelost. Mijn auto´s zijn daar ook in onderhoud geweest en de reparaties werden altijd naar tevredenheid uitgevoerd. Volgende keer weer naar dit bedrijf!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

vervelende ervaring met bedrijf. In eerste instantie een goed gevoel een auto gekocht augustus 2011. Afgesproken dat deze met ongeveer 1 week geleverd zou worden. Na 2,5 week wordt deze geleverd, ondanks het feit dat ik na 1 week het geld had overgemaakt in de veronderstelling dat ik de auto de volgende dag kon ophalen. De auto was \\\'geheel\\\' nagekeken en deze was goed volgens de monteur. Een week in bezit en aangekaart dat het vermoeden bestond dat uitlaat lek was. Antwoord: daar kunt u voorlopig nog wel even mee vooruit. De lekkages heb ik gelast. 8 maanden later (april 2012)na aankoop: rammelt de motor. Andere garage geeft aan dat de distributieketting vervangen moet worden. Konden zien dat dit schoongemaakt was, maar vervanging was eigenlijk noodzakelijk. Zelf heb ik de auto gekocht met 85000 op de teller. Bij 93000 moest dit dus gedaan worden. Afijn, reparatie van 1000 euro, omdat er hierdoor nog een aantal andere zaken vervangen moeten worden. Contact opgenomen of we tot een overeenkomst konden komen door de kosten te delen. Antwoord: u heeft geen garantie. Terwijl vooraf gezegd werd, als er iets aan de hand is, aan de bel trekken. Uiteindelijk reparatie uit laten voeren door ander autobedrijf. Naderhand nogmaals contact opgenomen om te bekijken of er iets aan gedaan kon worden de kosten te delen. Intussen was ook de uitlaat slechter geworden en gezien de kosten van de reparatie even gelaten voor wat het was. Veel mail verkeer gehad met de eigenaar, maar helaas geen enkele beweging richting mijn kant. Uiteindelijk een aanbod om het eindstuk van de uitlaat te vervangen. Een onderdeel dat de kosten heeft van tientjes. Afijn, ik heb dus een auto gekocht waaraan ik inmiddel voor 1500 euro aan reparaties heb gehad, binnen 1 jaar tijd, en waar ik de uitlaat op de korte termijn echt moet gaan vervangen. Autobedrijf Theo Klaassen krijgt hierdoor dus een zeer lage score van mij! Jammer, want ik had in het begin een heel goed gevoel bij dit bedrijf, maar het is heel anders gelopen en heeft me dus veel geld gekost.

We voelen ons bij autobedrijf theo klaassen als klant koning. We worden heel voorkomend behandeld en zijn nu na jaren weer terug als klant bij dit bedrijf. Onze beoordeling over de service is gebaseerd op eerdere ervaringen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prettig en warm welkom. Ook nadat de deal gesloten was een betrokken en vriendelijke houding. Nette en goed zaak.

Prettige onderhandeling. Er niet omheen draaien en geen verhalen uit de lucht gegrepen. Zal dit bedrijf in de toekomst zeker nog eens benaderen, wanneer ik weer op zoek ga naar een andere auto.

Tot op heden zeer positief.

Mijn eerste ervaring - de aankoop van een occasion - was uitstekend. Ik werd erg vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en geïinformeerd. Ook da latere aankoop zelf verliep zeer tevrendenstellend.

Je kunt op een prettige manier zaken doen in een heel ongedwongen sfeer. Men heeft mij heel goed geholpen. Ook had de verkoper zeer veel verstand van de techniek van de auto die ik gekocht heb.

Klantvriendelijk,servicegericht,accuraat,dienstbaar,vertrouwend en overzichtelijk bedrijf met duidelijke info zonder verrassingen.Door het grote aanbod van goed geprijsde auto\'s met een goede kwaliteit ben ik overgegaan tot de aanschaf van een mooie Volvo S60.Bedankt voor de prettige behandeling.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede en snelle service.

zeer goed, een heel prettige samenwerking.

De heer Klaassen heeft mij op een uiterst plezierige en zeer deskundige wijze begeleid bij de aanschaf van een gebruikte auto. Ik kan iedereen Theo Klaassen b.v. van harte aanbevelen.

We werden vriendelijk geholpen, geen verkooppraatjes, snelle levering

Goede service, klantvriendelijk en afspraak is afspraak ( en niet te vergeten verse koffie )

Prettige verkoper, eigenaar maakte bij het ophalen van de auto ook nog even een praatje met mij. Heb ik als zeer positief ervaren.

Ongedwongen. Niet uit de hoogte je kan er normaal mee praten en afspraak is afspraak.

Correcte, beschaafde benadering. Prettige wijze van zaken doen: bereid om klant \" binnen te halen\". Geeft goed gevoel dat je zaken kunt doen. Bedrijf wekt vertrouwen. Verdient goede reclame. Goed team. Houden zo! Reden bezoek: kwam voor reparatie van auto van mijn echtgenote, zag 307 cc staan een uiteindelijk gekocht. Inmiddels de 3e auto (2 Volvo S60). Bedrijf maakt waar wat het uitstraalt: degelijkheid. Kortom: je wordt serieus genomen. Allemaal negens: men moet zich blijven inzetten/verbeteren; daarvoor op naar de 10.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben al jaren klant van Klaassen. deze week heb ik hier mijn tweede auto gekocht. Onderhoud van mijn vorige auto is altijd door Klaassen naar volle tevredenheid uitgevoerd. Reden om ook nu weer voor Klaassen te kiezen.

vriendelijk, correct, duidelijk, niet opdringerig en zeer nette en verzorgde showroom en een begrip in de regio. Heb hier eerder een auto gekocht en de service was prima. kortom goed!

zeer naar tevredenheid