Over het algemeen is mijn indruk van autobedrijven niet heel positief. Dit bedrijf Theo Klaassen heeft echter een zeer goede en betrouwbare indruk op mij achtergelaten. Geen gejaagdheid en verkooppraatjes, maar rust en meedenken met de klant. Theo Klaassen heeft alle beloften waargemaakt en ik zal dit bedrijf dan ook zeker aanraden in mijn omgeving.

Correct, secuur, precies, nauwkeurig, `will to please`, `after sale service`, betrouwbaar. Dat zijn de superlatieven die bij het autobedrijf Theo Klaasen passen. Omdat de auto zo mooi en vol was, was de prijs ernaar. Anders kon de score prijs/kwaliteit nog hoger.

Chapeau voor dit bedrijf, daar kun je echt op vertrouwen. Ik kwam na 2,5 maand terug met mijn tweedehands autootje, waar geen garantie op zat. Een landelijk operend zeer bekend reparatiebedrijf had mij een prijsopgave gedaan i.v.m. piepende remmen en een flikkerend handremlampje, waar ik enorm van schrok. Ik kon dezelfde zaterdag nog tereecht, er was een monteur aanwezig die het probleem belangeloos heeft gerepareerd; een tevreden klant bovenalles. Hierbij is het van belang te zeggen dat de grootte van de reparatie (en dus de kosten) niet in de buurt kwamen van de eerder gedane prijsopgave. Ben ik blij dat ik contact op heb genomen; \'ere wie ere\' toekomt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze ervaring:prima service,denkt mee met de klant,betrouwbaar,gastvrij,open en eerlijk,kwaliteit hoog in het vaandel,luisterend oor,deskundig advies. Kortom, wij zijn ongelofelijk tevreden over het plan vaan aanpak van Theo Klaassen autobedrijf.

Bedrijf heeft een prima indruk bij ons achter gelaten mbt de aanschaf van een gebruikte auto.

Heb hier een gebruikte BMW 7 serie uit 2005 gekocht, netjes en deskundig te woord gestaan. Helaas snel na aankoop van mijn auto de navigatie en parkeersensor defect. Echter snel en adequaat opgepakt en opgelost zonder extra kosten.

Al 15 jaar ben ik klant bij dit autobedrijf en inmiddelsonze 3e gebruikte auto daar gekocht. Bij de goede service vind ik het belangrijk dat zij meedenken en adviseren wat betreft onderhoud en vervanging. Tip over de onlangs aangeschafte auto was recht in de roos.

Zeer klantgericht, betrouwbaar en staan voor kwaliteit