Fijn autootje gekocht voor een goede prijs. De service is fantastisch, toen er onverhoopt toch een probleempje was zijn we geweldig geholpen door Jacques, Peter en Stan.

Heel prettig, betrouwbaar en hartelijk.

• Service N.v.t.

Ze zijn erg klantvriendelijk en klantgericht. Zelfs na de aankoop blijven ze interesse houden in je ervaring met de nieuwe auto en als je vragen hebt kun je die altijd nog stellen. Echt top. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto in zeer nette staat afgeleverd. Onderhoudshistorie netjes in kaart gebracht en bijgewerkt. Ophaalservice vanaf inleverpunt oude (lease)auto naar garage in Malden. Zeer verzorgde showroom met strakke gebruikte auto\'s. Een aanrader qua garage!

Mijn ervaring met mijn recent gekochte auto is zeer goed, ik ben goed holpen, afspraken zijn nakomen en alles is naar wens geweest, fijne communicatie. Fijn om als autoliefhebber naar een bedrijf te gaan wat ook liefhebber is, niet alleen verkoper!

Ik ben door Jacques en Peter zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen. Zij zijn echt betrokken. Er wordt ruim tijd besteed aan advies en vooral uitleg. Een geweldige en mooie auto hebben we nu in ons bezit. Omdat ik overdag niet de mogelijkheid had de auto op te halen heeft Jacques \'s avonds nog een afspraak gemaakt. Zelfs toen nam Jacques alle tijd bij een kopje koffie om de overdracht te regelen en ons wegwijs te maken met de nieuwe auto. Hij wilde absoluut van ons horen hoe de eerste kilometers ons zouden gaan bevallen. Tot slot kregen we een mooi tijdschrift mee met een persoonlijk stukje geschreven tekst. Jacques en Peter. Dank jullie wel ! Petje af. Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan.

Eerlijk bedrijf waar ik een eerlijke auto gekocht heb.

Door Peter geholpen en er een zeer goed gevoel bij. Peter bedankt zijn supper blij met onze X3

Vandaag onze trouwe Seat verruild voor een prachtige Audi ... voor ons denk ik wel de top van onze autocarriere !!! Wederom super door Jaques en Peter geholpen / te woord gestaan en geadviseerd. Als klap op de vuurpijl nog eens verwent met een leuk mandje met heerlijke versnaperingen daarin . Heren van autobedrijf Theo Klaassen uit Malden super bedankt !!! En wij bevelen dit bedrijf zeker aan !!!

Na telefonisch keurig en klantvriendelijk te woord gestaan zijn we langsgekomen om een auto te bekijken. De auto zag er prachtig uit en was daarnaast super schoon. Peter nam de tijd om ons te woord te staan en na een proefrit was ik verkocht. Daarna kwam Jacques ook wat meer informatie geven. Het viel ons op dat beide heren niet opdringerig waren en vooral eerlijk, aardig en deskundig. Dat hebben wij wel eens anders meegemaakt met autobedrijven. Gemaakte afspraken waren nageleefd en wij werden daar zelfs van op de hoogte gehouden. Bij de aflevering nog een aantal streekproducten meegekregen en aangezien wij 2 uur van Malden af wonen vinden wij dit hartstikke leuk. Heren bedankt voor deze geweldige service!

Gisteren avond door Jaques en Peter vriendelijk ontvangen ..goede uitleg gekregen mbt de nieuwe auto .. super tevreden .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en zeer klantvriendelijk. Auto kon na aanschaf snel worden opgehaald, er werd zelfs aangeboden om het op dezelfde dag nog voor elkaar te krijgen.

Dit is werkelijk een top bedrijf, wij kochten hier afgelopen week een Mitsubishi Space Star. We werden heel hartelijk ontvangen door Peter, zijn goed en eerlijk geadviseerd iets wat je tegenwoordig nog maar zelden meemaakt. We kunnen dit bedrijf echt aanbevelen, ondanks dat het voor ons niet naast de deur ligt. Hadden we het ritje van Kerkrade naar Malden er graag voor over.

Dit bedrijf heeft mij een prachtige BMW X3 verkocht. Vanaf het eerste contact met Jacques en Peter had ik een goed gevoel over dit bedrijf. Ik wilde de auto direct meenemen omdat ik van ver moest komen, was geen probleem en werd geregeld. Top service!

We hadden specifieke wensen voor onze \"nieuwe\" auto. Jacques Klaassen dacht met ons mee en is op zoek gegaan naar een auto voor ons. En gevonden, hele mooie auto, met eigenlijk nog meer extra\'s dan we eigenlijk zochten.

Wij waren op zoek naar een specifiek model en vonden die via internet bij Theo Klaassen. Mooi bedrijf met een mooie selectie gebruikte auto\'s! Zowel aan het bedrijf als aan de auto\'s was te zien dat men niet zomaar van alles verkoopt, maar selectief is in wat wordt aangeboden. Bij aankomst hartelijk ontvangen door Jacques en Peter. Op al onze vragen werd open en eerlijk antwoord gegeven, geen gladde verkooppraatjes. Ook werden er geen zaken beloofd die niet konden worden waargemaakt. Ons vertrouwen in dit bedrijf is zeer groot!

Afgelopen week een Renault Twingo aangeschaft, er moesten nog enkele reparaties aan gedaan worden, goede afspraken over gemaakt ze zijn tot in de puntjes afgewerkt. Bedankt voor de goede service.

Vorige week een nieuwe auto gekocht bij Theo Klaassen,en mijn Toyota yaris ingeruild voor een vw golf ,ik kan heel kort zijn heb een topervaring gehad zeer vriendelijk personeel en ze nemen je hier nog echt de tijd voor je .Alle afspraken worden netjes nageleefd en opgelost . De volgende auto die ik koop zal weer bij Theo Klaassen zijn !!!! Jongens ga zo door.. Mvg Erik van Stiphout.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima service, er wordt goed uitleg gegeven en men komt afspraken na!

Reeds jaren klant van Theo Klaassen B.V. met meer dan uitstekende ervaring

Ik heb Theo Klaassen gevonden via een algemene autosite en de auto die ik zocht viel hier echt op. Na het eerste bezoek bleek dat geen toeval gezien het aantal mooie modellen wat er in de showroom staat. Wat vooral opviel was de liefde en kennis van auto\'s die gedeeld werd en na een proefrit was ik direct verkocht. Uitstekende snelle complete service en een aanrader voor iedereen die een mooie occasion wil aanschaffen!