Als klant is dit onze derde auto die we bij Theo Klaassen kochten omdat : - er een ruime keuze is - het een betrouwbaar adres is - ze erg klantvriendelijk zijn - ze een goede service hebben - de auto toppie afgeleverd worden ( schoon en in een goede staat) Je kunt zien dat Jacques en zijn personeel hart voor de zaak hebben. Gerard Hubers en Marja Jannink

Door de jaren heen diverse auto\'s gekocht bij autobedrijf Theo Klaassen. Vandaag wederom een prachtige jonge occasion aangeschaft. Eerlijke auto\'s, goede begeleiding, niet opdringerig en zeer open communicatie. Dit bedrijf verkoopt alleen auto\'s met volledige historie. Ik kan dit autobedrijf dan ook van harte aanbevelen. Wat afgesproken is wordt uitgevoerd, zonder enig probleem. De klant bepaalt zelf in welke vorm de aangekochte auto afgeleverd wordt.

Zeer klantvriendelijk en een hele goede service. Er wordt goed naar je geluisterd en komen de afspraken na. Dit is mijn tweede keer dat ik daar kom. Een aanrader

Een zeer goede service gehad, en voelt heel vertrouwd! Uiteraard zeer blij met onze nieuwe aankoop!! Zeker een aanrader om hier eens naar binnen te lopen en te ervaren wat een leuk team hier loopt!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zo n autobedrijf kom je zelden nog tegen , echt gemeend . Zeer net , eigenaar Dhr J. Klaassen komt de afspraken die we gemaakt hadden gewoon na ( is ook wel anders) Ze hebben naar ons indee gewoon een hele goede en mooie auto geleverd. Heel fijn om met deze mensen zaken te doen, wat een plezier . CHAPEAU !!!!!!! TOP . Fam J . Gaastra uit Drachten. De volde kopen we zeker weer bij Autoberdijf Teo Klaassen. Jaques Klaassen bedankt!

Eerste keer bij Theo Klaassen, Hartelijk en zeer vriendelijke ontvangst. Mooie showroom met mooie en keurig nette auto,s Dit soort bedrijven kom je helaas niet veel meer tegen. Van mij krijgen ze een 10 +

Theo Klaassen is een bedrijf met de volgende eigenschappen: transparant, klantvriendelijk, integer, loyaal en servicegericht. Ik heb mijn derde auto daar nu gekocht en ben zeer tevreden over de manier van communiceren en de afleverprocedure.

gastvrij en professioneel. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Maakt een zeer betrouwbare indruk.

Zeer klantvriendelijk en komt afspraken na.

Snelle service. Zeer klantvriendelijk. Persoonlijk. Vak mensen.

Op een zeer prettige en persoonlijke manier in contact gekomen met personeel en de heer Jacques Klaassen zelf. Ik kreeg alle ruimte om tot een beslissing te komen om over te gaan tot de aanschaf van een nieuwe auto. Men luisterde zeer goed naar mijn wensen en men dacht met me mee om tot oplossingen te komen. Kortom een geweldige positieve ervaring bij een voor mij nieuw en tot dan toe onbekend autobedrijf. Persoonlijk heb ik hier een heel goed gevoel aan overgehouden en ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn nieuwe auto. Iets negatiefs wordt altijd snel verteld, maar juist iets positiefs wordt vaak te weinig gedeeld!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

mijn auto ingeruild voor een andere gebruikte auto. Theo Klaasen BV heeft voor mij een zeer passende auto geadviseerd. ik ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over hun service, hun ingezette deskundigheid. En \'last but not least\' kwam er een auto die volop aan mijn verwachtingen voldeed en paste binnen mijn budget!

Ik heb een \"our je\" gekost bij theo klassen. Maar de service en aandacht is also for ik een niece auto gekocht heb. Klasse.

Ben erg tevreden met prettige en duidelijke manier waarop wij door theo erg tevreden met de prettige en duidelijke manier waarop wij door Theo Klaassen B.V. zijn geholpen

Wij kwamen om een BMW-3 touring te kopen. Het contact vooraf zowel telefonisch als per email was zeer correct, informatief en voelde integer aan. Vooral dit laatste is voor ons belangrijk. Uiteindelijk kochten we de auto toch niet, de reactie daarop was uitermate prettig en ontspannen. Jammer dat het toch niet klikte met die auto, want we hadden graag bij dit bedrijf gekocht!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na de aanschaf van een auto in 2011 heb ik nu weer een auto bij Theo Klaasen gekocht. Het bedrijf is in alle opzichten eerlijk, betrouwbaar en komt de gemaakte afspraken altijd na! Klantgericht werken staat bij de eigenaar hoog in het vaandel. Ga zo door!

Wij zijn op alle fronten zeer tevreden over de vriendelijke en deskundige behandeling die we hebben gekregen bij de aanschaf van een gebruikte auto bij autobedrijf Theo Klaassen.

De dealer is me goed bevallen zeer klant vrienlijk en helpen je goed

ik heb een uitstekende ervaring met het bedrijf, professioneel vriendelijk denken altijd met de klant mee

Een bedriijf waar je,je, als klant nog koning kunt voelen! Heel veel waardering en respect voor de wijze waarop men met mensen c.q. Klanten omgaat!! Heel fijn en prettig dat ik dit zo dichtbij in mijn omgeving heb kunnen vinden. Ga naar auto Klaassen want ook al koop je een goedkopere occassion ze nemen ze zeker niet te grazen!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer positief over dit bedrijf en de mensen, staan altijd klaar en zoeken altijd naar een oplossing. Menselijke benadering die erg aanspreekt , kom hier al jaren en zal er ook zeker blijven. Goede wijn behoeft geen krans!