Enige maanden na de aanschaf nette gebruikte auto blijvend zeer goede service en werkplaats zelfs zonder garantie! Zeer soepel met hun uren en motorolie, zelfs belangeloos toen ik zelf kwam met een te vervangen nieuwe EGR-klep ook nadat ze zelf een prijs hadden afgegeven waarvoor zij deze konden leveren. Top! Een soortgelijke storing daarna heeft de werkplaats zelfs nagenoeg belangeloos verholpen, ook al koste dat bijna 6 uur. Waar vind je dat nog?

Prettig en servicegericht geholpen, ook na aanschaf van de auto.

uitstekende klantbehandeling!

Zowel wat het onderhoud van mijn auto aangaat als het professioneel en klantvriendelijk omgaan met ons, ervaar ik als bijzonder positief bij autobedrijf Theo Klaassen B.V., met name eigenaar J. Klaassen.

Keurig netjes geholpen door verkoper Peter. Vakkundig, enthousiast en service gericht. Mooie auto en geleverd op de dag van aankoop.

Betrouwbaar bedrijf, doen wat ze zeggen, goede sfeer en een persoonlijke benadering. Zijn duidelijk en reëel waarin ze wel en niet tegemoet kunnen komen in het onderhandelen, tot beider tevredenheid. Een volgende keer zou ik weer naar hen toe gaan voor een occasionwagen.

Het is nog maar kort geleden ( 17 april ) als oprichter Theo Klaassen overlijd. 1 maand later stap ik de showroom in om een auto van dichtbij te bekijken welke ik op internet al eerder had gezien. Kijken is kopen geworden in dit geval, de service is een 10 net als de koffie. Deskundigheid is relatief en daarom een 8, de vraag kan zou beter over de tevredenheid mogen gaan. Deskundig zijn ze uiteraard wel immers ze hebben ook een eigen werkplaats ( waar ik niet hoefde te zijn ). € 1.000 voor garantie vind ik veel geld en mede omdat ik van ver ben gekomen heb ik die achterwege gelaten. Als ik weer een auto nodig heb dan ga ik met een gerust hart terug omdat 1) de service perfect is, 2) ervaring duidelijk aanwezig is en 3) betrouwbaar voertuig koop, eerlijke handel, er is geen woord spaans bij. Vakwerk, bedankt en tot ziens!

Bij dit bedrijf terecht gekomen omdat het gezochte model daar stond. Zeer goed gedoseerde aandacht. Niet opdringerig gewoon heel prettig persoonlijk contact. Auto\'s van hoge kwaliteit, dienovereenkomstig ook stevige prijs. Keurige aftersales. Het geadviseerde inbouwbedrijf voor een ontbrekend accessoire, zoals door dit bedrijf bemiddeld, bleek helaas een fiasco.

Zeer aangenaam deskundig en vriendelijk

Theo Klaassen BV is echt de moeite waard om te bezoeken; het is vanuit midden-Limburg toch een eindje uit de buurt maar ik heb er echt geen spijt van dat ik mijn gebruikte auto bij Theo Klaassen heb gekocht; een eerlijke perfect onderhouden auto met een ex- en interieur om je vingers bij af te likken. De gastvrijheid en vakkundigheid van zoon Jacques viel bij mij en mijn vrouw uitermate goed in de smaak. Na een uitgebreide proefrit en de nodige kopjes (lekkere) koffie zijn we dan ook vol vertrouwen tot aankoop overgegaan. Jacques (en Theo) chapeau voor jullie vakmanschap en gastvrijheid. TOT VOLGENDE KEER !!

Autobedrijf Theo Klaasen is in onze beleving een goed betrouwbaar bedrijf waar je met een gerust hart een auto kan aanschaven door de deskundigheid en de kennis dat dit bedrijf heeft van elke auto die zij daar verkopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Deze garage geeft een betrouwbare indruk en men geeft het eerlijke verhaal achter alle occasions. Wel vind ik €1000 voor een half jaartje garantie wat aan de hoge kant. Maar ze zeggen ook als je deze niet neemt en er is iets aan de hand dat ze een coulance regeling zullen treffen en je niet in de kou laten staan.

• Service N.v.t.

Het is een prettig bedrijf ben vriendelijk te woord gestaan door Hr. Klaassen en heeft goed advies gegeven en was niet opdringerig.

Ik heb er recentelijk weer een auto gekocht. Dat was al een feestje op zich. Mijn auto (BMW) was 7 jaar oud maar ik kon zelfs geen gebruikersschade ontdekken. Dhr. Klaassen was zeer transparant en informeerde mij zeer goed. Alles wat hij mij toezegde is hij nagekomen. Zelfs de aflevering heeft hij bespoedigt. Mijn volgende auto zou ik zo weer bij dit bedrijf kopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer warm en persoonlijke behandeling , hartelijk en vriendelijk personeel ! kundig en vakbekwaam , eerlijk en onderbouwd advies ontvangen ! Gesproken met Dhr Klaassen en Dhr Valk. persoonswagen / familiewagen gekocht en goede nazorg geboden . apk & olie wissel zelfs 2 manden na aanschaf uit coulance.

We zijn prima en rustig behandeld, ze namen rustig en duidelijk de tijd voor ons.

Vanaf het eerste moment met de verkoper een goed gevoel gehad. Geen opdringerigheid en vrij met alle vragen. Ook de aflevering was top en ben niet bang dat de nazorg anders zal zijn.

ik had -door familieomstandigheden- per direct een auto nodig. bij \'Theo Klaassen\' stond een gebruikte sedan op mij te wachten. Er bleken toch nog enkele onbekende gebreken te bestaan. Ik kon echter gebruik maken van hun eigen auto om toch naar de Randstad af te reizen. Ondanks dat mijn nieuwe auto niet in hun standaard prijsklasse verkeerde, kan ik alleen maar mijn genoegen uiten over hun service. Die was van een A-klasse!

Net onze vierde auto gekocht bij Theo Klaassen, derde BMW, betrouwbaar en degelijk bedrijf, fijne sfeer, uitstekende service , een aanrader.

Zeer prettig ontvangst en deskundig geholpen. Realistisch en betrouwbaar advies. Een warm en vriendelijk bedrijf

Klantvriendelijk, servicegericht, vakkundig, algehele gevoel bij zowel de garage zelf als bij het team volkomen vertrouwenswekkend. Ongetwijfeld hebben we nog lang plezier van onze aanschaf, bij de volgende occasion weten we deze garage weer te vinden. Kortom, een aanrader.

Chris en Anny PRUDON - JOCHEMS Door omstandigheden zochten wij een andere auto en omdat wij in Malden wonen is het eigenlijk in onze achtertuin .Na een fietstochtje langs de Maas kwamen we in contact met Theo Klaassen B.V. die eigenlijk al af wilde sluiten maar ons toch nog vriendelijk te woord stond. Eigenlijk is het toen heel snel gegaan en binnen een week en nog voor het weekend was alles rond ! Wij zijn dus zeer tevreden en vonden het erg leuk dat wij Mijnheer en Mevr. Th Klaassen Sr ook nog ontmoet hebben. Een geweldig Familie Bedrijf !.