De klantbenadering is heel prettig, deskundig en vertrouwenwekkend. Niet zo\'n gladde jongen die je z\'n winkeldochters aansmeert.

Net bedrijf, goede en duidelijke service

Wij kennen het bedrijf Theo Klaassen bv al lang als een zeer betrouwbaar en deskundig familiebedrijf. Voor beurten, kleine en grote reparaties kunnen we altijd snel terecht en worden we goed en vakkundig geholpen. Nu ook voor het eerst een gebruikte auto bij hen gekocht. Bij onze keuze werden we goed begeleid; de erop volgende zoekopdracht leidde snel tot het gewenste resultaat. De heer J. Klaassen jr kennen wij als een zeer betrouwbare en prettige persoon, die weet waarover hij praat. Service en klanttevredenheid staan hierbij voorop. Aanrader dus; zowel voor onderhoud en reparatie, als voor aankoop van mooie en betrouwbare gebruikte auto\'s. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Ik koop al jaren mijn gebruikte auto\'s bij dit bedrijf. De belangrijkste reden hiervoor is dat ik volledig kan vertrouwen op een eerlijke en ter zake doende voorlichting. Ik ben nog nooit voor onverwachte gebreken komen te staan en ben bij alle auto\'s zeer tevreden geweest. Daarnaast heb ik altijd het gevoel gehad dat ik een heel redelijke prijs betaalde. Het loont mij om hier iedere keer als eerste naar toe te komen wanneer ik aan een andere auto toe ben. Overigens zijn de bezoekjes aan de showroom altijd een leuk uitje. Onverdeeld positief dus over dit bedrijf, zijn eigenaars, personeel en garage.

Eigenaar en personeel gaan plezierig met de klanten om. Afspraken voor onderhoud/APK/reparaties worden op kort termijn afgehandeld. Goede deskundigheid in werkplaats.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en open familiebedrijf, waar trots en passie vanzelfsprekend zijn.

Een bedrijf, waar ook de details kloppen, waar je hartelijk wordt ontvangen en de tijd voor je genomen wordt! Geweldige ervaring!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Sinds we in Mook wonen (2012) zit onze auto bij Theo Klaassen in onderhoud e.d.. Precies een jaar geleden problemen met de airco op laten lossen voor een schappelijke prijs. Nu wederom dezelfde problemen met de airco. Gratis gemaakt en zelfs een controle ingebouwd te kijken waar de evt fout zit (contraststof). Top! Bedankt Jacques en medewerkers...

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze ervaringen met het autobedrijf zijn zeer positief, zeer klantvriendelijk, houden zich aan afspraken die gemaakt zijn etc. Bij aanschaf van een volgende auto zullen wij zeker eerst weer contact opnemen met dit autobedrijf.

Bij eerste kennismaking zijn wij zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Hierbij werd geen druk gelegd om een auto te kopen, maar gewoon de informatie over de auto gegeven. Na telefonisch overleg ook geen probleem om een proefrit te gaan maken. De auto stond binnen, werd voor mij naar buiten gezet en ik kon de auto met het gezin uitproberen. Bij terugkomst in een ontspannen gesprek tot een koop gekomen, waarbij beide partijen tevreden waren. De week daarna een telefoontje dat ie klaar stond en als extra was de airco nog even bijgevuld. Bij ophalen stond de auto (ook binnen) keurig gepoetst, te schitteren om mij als nieuwe eigenaar te verwelkomen. Wij zijn erg tevreden.

Mooie auto\'s/je wordt prettig geholpen

Voor de eerste keer auto gekocht bij Theo Klaassen B.V., Uiterst vriendelijke ontvangst, deskundige verkoper, duidelijke afspraken, doen wat ze beloven, en bovendien een hele nette inruilprijs gekregen. wij zijn 100% tevreden met de koop en verkoop van onze auto.

Nadat we via internet op de site van Theo Klaassen een voor ons passen de auto hebben gevonden hebben we telefonisch contact gehad met Jacques Klaassen. Omdat we op nogal een afstand van Theo Klaassen wonen heb ik een aantal vragen aan Jacques gesteld waarop we een goed onderbouwd antwoord kregen. Hierop heb ik besloten om met mijn vrouw af te reizen naar Malden waar we Jacques in levende lijve hebben ontmoet en al snel bleek dat alle telefonische afspraken welke we met Jacques hebben gemaakt meer dan waar werden gemaakt! We zijn dan ook uitermate tevreden! Wij willen en kunnen het bedrijf THEO KLAASSEN B.V. dan ook bij iedereen aanbevelen en willen Jacques en zijn team dan ook hartelijk bedanken voor de zeer prettige manier van zaken doen!!!! Hier zouden heel veel andere bedrijven nog iets van kunnen leren!

Al een aantal jaren had ik tot grote tevredenheid een oude KIA Joice in onderhoud.Ik heb Klaassen een mooie occasion die bij een andere dealer stond, laten keuren en aan mij leveren.

Wij kennen het bedrijf al tientallen jaren en hebben naar tevredenheid velen zaken gedaan. Bij autobedrijf Theo Klaassen is een man een man en een woord een woord. De laatste jaren ook op de zelfde voet met Jacques.

Ik ben hartelijk ontvangen en de verkoper kon zeer veel over de auto vertellen terwijl het niet om een dealer gaat. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om de snufjes uit te leggen. We konden buiten sluitingstijd zelf een proefrit maken. Kortom zeer enthousiast.

In het verleden wel eens gehoord van dit bedrijf. Via autotrack het model/type auto zien staan. Even wezen kijken, kreeg een goede indruk van dit bedrijf. Omdat ze vrij eerlijk, open, vriendelijk doch niet opdringend zijn, gaf dit een goed gevoel. De verkoper Peter nam alle tijd om alles uit te leggen en uiteraard te verkopen, daarna ook vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Zelfs na sluitingstijd en op hun vrije dag staan ze voor je klaar.

Erg vriendelijk geholpen! Nette service waarbij er goed wordt meegedacht met de klant. Zeker een aanrader!

Sinds ik in 2009 mijn eerste auto heb gekocht bij autobedrijf Theo Klaassen is in de periode tot nu een vertrouwensband opgebouwd waardoor ik in de periode 2009 tot nu drie auto\'s daar heb gekocht. Dit vooral door de service maar ook de gedeelde autopassie met de eigenaar. Je bent altijd welkom, geen verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal en service.

Wij zijn op een zeer correcte manier behandeld,bij het aankopen van een auto Bij het afleveren stond er een mooi boeket bloemen voor mijn vrouw klaar.