Gelukkig weer een vertrouwd gezicht aan de receptie en vriendelijk
Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is echt het doorverwijzen waard. 1 keertje langs geweest voor een diagnose (teller van de auto deed een beetje raar ander bedrijf beweerde dat het aan de accu lag 250 betaald voor een nieuwe accu zonder iets op te lossen). De Zeeuw had het probleem snel vast gesteld en mij mentaal voorbereid op de kosten, liet ook weten dat het geen haast had, maar wel dat het onderdeel bestellen minimaal 3 weken kon duren. Paar weken later heb ik toch aangegeven mijn auto te willen laten maken en keuren. Alles is werd geregeld, op de dag zelf kon ik blijven wachten en was er de mogelijkheid om gewoon door te werken met alle gemakken (koffie, thee, koekje en een Supermarkt in de buurt). Uiteindelijk bleken de kosten zelf met de keuring (en al) lager uit te vallen dan waar ze me op voorbereid hadden. Gewoon echt helemaal top.
Vriendelijk en correct geholpen. Korte wachttijd dus ook de planning was uitstekend. Updates gelijk meegenomen en dat scheelt weer in separaat een afspraak maken.
goed en vriendelijk
Foutief had ik een beoordeling geschreven over Zeeuw Automotive en zeer snel en terecht werd er contact met me opgenomen. Zo hoort dat!
Originele beoordeling
We waren geïnteresseerd in een Dacia Sandero en hebben een afspraak voor een proefrit gemaakt. We stapten bijna in de auto om naar Zoetermeer te gaan toen we gebeld werden dat de auto twee dagen eerder verkocht was. "Collega heeft andere agenda" en " zo gaat dat in de autowereld" Op dit moment ben ik blij dat ik geen deel uitmaak van de autowereld van Zeeuw en Zeeuw. Persoonlijk vind ik dit absoluut niet kunnen en dus zeker geen aanrader.
Keurige afhandeling van het uit te voeren onderhoud
Erg duur
Auto gekocht bij Corne Penning: de verkoop van de eerste auto Jeep Compass night eagle ging zeer goed, Na klachten met vocht in de auto is dit door middel van omruilen voor gelijkwaardige auto netjes opgelost. Bij de 2e auto bleken er problemen met de banden en uitlijning te zijn, ook dit is mede door de inzet van de perfecte after sale ( Peter zwerver ) super opgelost we konden de klachten in onze woonplaats laten oplossen op kosten van de Zeeuw.
Originele beoordeling
Auto gekocht bij Corne Penning, maar na de verkoop van de eerste auto Jeep Compass night eagle gaf hij geen gehoor toen bleek dat die auto veel vocht problemen aan de binnenkant had,na dat de auto weer was nagekeken bleek het probleem nog aanwezig. Toen wij het voorstel kregen de auto om te ruilen voor een gelijkwaardige auto dachten wij dat is een top bedrijf. Maar toen ik zij de vorige auto was getuned en ik dat ook weer op deze wilde moest ik de helft zelf betalen? En bij de offerte stond dat er rond de 14000 km op de nieuwe auto zou staan maar bij ophalen bleek dit bijna 17000 km te zijn.tevens kregen wij de auto mee zonder te zijn nagekeken zoals hoort bij een dealer. Bij weg rijden weer naar Amsterdam (4e keer) trilde de auto vanaf 100 km per uur als een trilplaat,na weer te zijn omgekeerd en ruim een uur te hebben gewacht zijden ze alle wielen te hebben gebalanceerd,maar toen we om 17.00 weer richting Amsterdam reden bleek het probleem nog exact het zelfde. Na contact met de heer Penning te hebben opgenomen dat wij geheel ontevreden waren schoof hij het probleem naar de heer P. zwerver. Die begreep ons en wilde heel graag ons voorstel om bij een goede Jeep garage het probleem wel te laten oplossen maar werd terug gefloten door de Heer Penning. Na vele vervelende mails die alle schuld onze richting in schoven heeft de heer P. Zwerver gelukkig ons verzoek ingewilligd. Bij de eerste controle bleek dat er bij controle van het balanceren er op 2 banden nog lood moest, maar helaas was het probleem nog aanwezig wel 20% minder. Bij banden controle bleek dat de voor banden nog een minimale profiel diepte hadden en toen heb ik dus geeist dat er 2 nieuwe op moesten omdat de garage Marre dacht dat dat het probleem zou oplossen. Maar vervolgensbleef de door meneer Penning beloofde mail met opdracht hier over weer uit. Met als gevolg dat wij weer moeste bellen en nu al weken met een trillende auto rijden. Nu is de mail begrepen wij wel plotseling verzonden en gaat
Graag wil ik mijn bijzondere waardering en complimenten geven aan de receptioniste!
Prima garage
Onwijs goed geholpen bij jullie, het was mijn eerste auto die ik kocht. Ik heb nog lang niet genoeg van mijn nieuwe auto maar mocht ik ooit voor een nieuwe auto gaan, kom ik zeker weer bij jullie! Onwijs bedankt voor de goede service!
Het probleem snel en vakkundig uitgevoerd. Het eea uitgelegd wat betreft de boordcomputer. Vriendelijke medewerkers.
Garage Zeeuw monteur heeft goed de wensen uitgevoerd. Ipv van een kostbaar onderdeel te vervangen, is het weer gangbaar gemaakt. (Dit naar aanleiding vd leeftijd vd auto) Op aanwijzing laten uitlijnen om extra bandenslijtage te voorkomen. Vriendelijke receptiedame, alles werd duidelijk verwoord. Op de bon is duidelijk gespeciveerd hoe de kosten zijn opgebouwd. De leenfiets met versnellingen was zgan. Fijn als je auto dealer onderhouden wordt.
Goede verkoper. Goede informatie.
Na 18 jaar in een 146 1.6 IE boxer te hebben gereden (en nog steeds) mijn 2e auto gekocht bij Zeeuw . In januari heb ik een gebruikte 159 TBI Berlina (sedan) 2009 met 133.xxx km gekocht bij Zeeuw vestiging Zwijndrecht. Ik was al een tijd op zoek naar een TBI sedan die erg zeldzaam zijn. Na een geslaagde proefrit de auto 3 weken later opgehaald. Ik heb een comfort pakket genomen. Daarnaast heb ik nieuwe badges voor en achter gekregen, is er een deukje uitgehaald en een sterretje in de voorruit gerepareerd. De auto is geleverd met een set nieuwe banden rondom en opnieuw gespoten velgen. Verleden week heb ik de auto teruggebracht om een duidelijke rammel te laten onderzoeken die zich een week na oplevering zich spontaan zich voordeed. Het bleek de draagarm linksvoor te zijn en is onder garantie vervangen. De auto is 2 dagen bij Zeeuw geweest en in de tussentijd heb ik leenauto meegekregen. De auto rijdt reedt al geweldig en nu de rammel weg is helemaal. Ik ben uiterst tevreden over de service van Zeeuw
Na ruim een half jaar klein probleempje met de Fiat Punto van Zeeuw; langsgereden en gelijk geholpen. Het bakkie koffie stond klaar en er was ruimte voor een praatje ondanks Corona. Naar alle tevredenheid weer weggereden! Onderhoud gaat hier zeker gebeuren ondanks de afstand. Ik hoop dat Zeeuw meedenkt in vervangend vervoer, we gaan het zien. Heel fijn en kleinschalig bedrijf al met al, dit is dealer-waardig gedrag.
Prima bedrijf, jammer dat ivm corona de aflevering niet kon zoals we allemaal wilden.
Woon zelf nogal uit de buurt maar de eerste en ook de latere kontakten verliepen soepel. Er was duidelijkheid over dat wat afgesproken was. Gelukkig was, ondanks Covid-19 problematiek, ook een proefrit mogelijk. Al met al zeer tevreden over de wijze waarop de transacties tot stand is gekomen. Een punt: de parkeergelegenheid was toen beperkt. Over de auto zelf: jammer dat Covid-19 e.e.a. beperkt, maar tot nu toe: een fijne auto, ben er blij mee!
Ik ben blij met de manier waarop ik bij jullie de mogelijkheid had in deze corona tijd, de Jeep Compass te mogen proberen. Het bedrijf is een familie bedrijf met een filosofie en dat sprak mij direct aan. Je voelt je als klant direct welkom en dat is zo belangrijk! Dank Pieter voor de fijne samenwerking!! Ik ben heel blij met mijn te gekke Jeep.
Zeeuw heeft mij fantastisch geholpen met het vervangen van mijn remmen!
Er werd de tijd genomen voor mijn auto, want ik bracht de auto in de ochtend en kreeg een telefoontje wanneer het klaar was. Dus geen tijdsdruk, omdat de cliënt moet wachten.
Een nette Fiat500 gekocht voor me dochter. Was al een tijdje aan het kijken op internet maar dan zie je toch een hoop van die rommelaars. En dan is goedkoop vaak duurkoop. En daarom zijn we bij de Zeeuw terecht gekomen een strak en professioneel bedrijf. En daar worden we blij van....
Stipt op tijd werd ik geholpen. En wel voor een bijzondere klus; mijn Stelvio updaten door een Italiaans product te monteren; een ander uitlaat systeem. Vooraf had ik kennis gemaakt door met de Gulia te sturen in beoogde uitvoering. Dat geeft goed beeld. Super tevreden op Zeeuw Automotive
Goede deal en goede klantenservice!
helemaal goed, was nog iets waar ik tegenaan liep na de onderhouds beurt. werd serieus genomen. ben zeer tevreden met de serive en de Fiat. een negen om jullie scherp te houden zodat de service zo blijft