Motorolie 21 Euro per liter gerekend. Dit heb ik nog nergens meegemaakt en van niemand gehoord. 3.1 liter motorolie kost 65.10 Euro, met BTW 78,7 Euro. Voordat grote beurt was gedaan, stond koelvloeistof op laagste niveau. Na de grote beurt zelfde niveau, dus mijn conclusie is, dat er geen koelvloeistof is toegevoegd.
Goed en fijn geholpen door Corné. Heel blij met de auto. Een tevreden klant :-)
Altijd vriendelijk en kundig
zie hierboven
Echt blij met de klantgerichte, vriendelijke houding van Jan Peter. Wij wisten waar we voor kwamen, daar hoefde hij niet veel voor te doen Hoe hij klanten te woord staat en hoe hij ‘schakelde’ met ons is echt top! Blij met hem, blij met de auto en blij met de geleverde service.
fijne onderhandelingen, goede uitleg en vooral, ik voelde mij op mijn gemak met de verkoper. top tent.
zie boven
Super geholpen en konden gelijk terrecht. Super dik tevreden
In eerste instantie gebeld voor een afspraak, ik zou terug gebeld worden maar dat gebeurde helaas niet. Vervolgens naar de showroom gereden en daar heeft men mijn afspraak gepland. Op de dag van mijn afspraak vertelde men mij vooraf de eventuele kosten. Tijdens de beurt belde men mij voor nieuwe voorbanden. Opdracht geven en deze zaten er keurig onder toen ik mijn auto kwam halen. Alles netjes geregeld.
Goede en duidelijke afspraak gemaakt, snel geholpen en lekkere koffie. Hiervoor koop je en kom je terug bij Zeeuw.
Goed
Heel tevreden chris heeft alles goed uitgelegd en op zijn gemak dat vind ik belangrijk Vandaar al jaren klant daar
auto blijft storing geven dat je de motor niet krijgt uitgeschakeld. auto is nu precies 1 week oud. is al terug geweest naar de garage maar konden niets vinden. ook lijkt het of het gaspedaal niet helemaal lekker direct pakt als je deze intrapt. al met al nog niet wat we ervan hadden verwacht Jeep Compass S
Snel en correct geholpen zeker als onverwacht langs komen
Auto gebracht voor een storing in de automaat, Zou aan een sensor liggen, deze is vervangen voor € 400,-- Met een jaar garantie op de reparatie. Tijdens de terugrit precies dezelfde storing.....dus auto gelijk terug gereden. Wij hebben dus nog steeds twijfels of deze reparatie nodig is geweest........ Hierna is men meer als een week bezig geweest om de storing op te lossen.......Dit vinden wij erg lang voor een erkende dealer. Uiteindelijk is er een drukbal vervangen.....Weer een kleine € 400,-- Totaal dus bijna € 800,--!!!! We hopen dat de storing er nu wel uit is want het vertrouwen is wel een beetje weg........ Totaal geen garantie en van coulance is ook geen sprake, Auto heeft slechts 40.000 km gelopen....... Zeer teleurstellend:...zulke forse rekeningen...... Waarschijnlijk heeft de Panda gewoon een slecht ontwikkelde automaat???? Bij thuiskomst ontdekten we ook nog een deukje in het rechter achterportier...........Weten natuurlijk niet of dit bij de garage is gebeurd en denken dat het ook geen nut heeft om te reclameren vanwege de starre houding van de baliemedewerker........
Fiat 500x voor me vrouw gekocht bij Pieter ,zeer vriendelijk geholpen nam alle tijd voor ons , volgende auto komt er zeker weer vandaan!!
Ben vrijdag langs geweest voor de reserve sleutel ,boekjes er bij gehad Flesje wijn van Elmer gehad , Dankjewel Elmer voor de fijne 500 die jij aan mij hebt verkocht met vriendelijke groet Laurens en Catharina Moes
Originele beoordeling
Wij wachten al 2weken op de reserve sleutel, die was er niet toen we de auto kochten ,die zou binnen een week opgestuurd worden, die hebben we nog niet, het instructie boekje van een andere fiat, en het onderhoud boekje zat er niet bij wij hebben twee keer gebeld we zou terug gebeld worden ook niet gebeurd met vriendelijke groet Laurens Moes
Perfect
Ik had problemen, dat mijn auto die vanzelf in de neutrale stand schoot terwijl ik aan het rijden was. Ik kon gelijk in de garage terecht en ontzettend goed geholpen.
Goed en adequaat geholpen
Heel goed kunnen overleggen hoe de optimale auto er voor ons uit moest zien. Er werd goed meegedacht en aangevuld waar nodig.
Prima service
Goede communicatie en afhandeling
ik heb aangegeven dat ik het laadsysteem van de accu niet in orde vindt het wordt afgedaan met de apparatuur vind geen storing waarom laad een half lege accu die geen start en stop meer ondersteund dan met slecht 1 tot 5 ampère bekijk ook de meters in de auto
Prima en vriendelijke service Maar geen voortzetting van de mobility service!