Helaas een matige ervaring opgedaan bij de Zeeuw in Zwijndrecht. Het was een grote beurt met een paar kleine reparaties. Zo is er een kabelbreukje verholpen in de kofferbak, echter heeft de monteur hier de bedrading niet netjes weggewerkt.. jammer. Nu loopt er een zeer zichtbare bedrading langs mijn kofferbak. Verder zie je bij menig andere autogarage dat de auto na een duurdere beurt (700+) euro even gewassen wordt zodat de eigenaar een schone auto in ontvangst neemt, dit zat er helaas niet in. Al met al is men erin geslaagd om de auto zijn beurt te geven, maar voor zulke rekeningen zou ik net iets meer gastvrijheid verwachten ipv een humeurige medewerker achter de balie waarbij iedere vraag er een teveel is. Hierbij kom ik dus uit op een matige beoordeling.
Ik voelde me direct op mijn gemak, ongedwongen. Ook toen ik in eerste instantie niet overging tot de aankoop van de auto. Ik had meer bedenktijd nodig en kreeg alle tijd zonder scheve gezichten. Ook mijn oude werd zonder problemen geaccepteerd als inruil. Nu ben ik ontzettend blij dat ik de auto gekocht heb. Ik kwam na 2 weken achter een paar kleine dingetjes, zoals een kapot kentekenlicht en de verwarmingsknop draaide niet helemaal dicht. Ik heb netjes gebruik gemaakt van de garantie, zonder problemen en binnen een paar dagen na melding.
Als je zelf niet technisch bent, ben je afhankelijk van je garage. Voor mij is het heel belangrijk dat ik bij Wimoca, :) mensen vind die ik vertrouw en die me goed voorlichten.
Wordt altijd goed geholpen
Prima ontvangst, gemoedelijke wacht- / zit hoek, heldere eerlijke uitleg aangaande de werkzaamheden!!
Heel prettig ervaren
Ik heb roestschade in de watergoot tussen de scharnieren van de achterklep. In februari langs geweest om het te laten beoordelen. Er werden foto's van gemaakt, maar kreeg geen reactie. Opnieuw langsgereden en er werden opnieuw foto's van gemaakt. De eerste waren niet scherp genoeg. Vervolgens blijkt Zeeuw Automotive en Fiat Nederland en Fiat Italië de schade af te doen als schade van buitenaf. Dat is onmogelijk. Tevens is goed te voelen dat er in de watergoot alleen grondlak zit. Is dus niet gespoten. Er werd commercieel naar gekeken, want ik ben een goede klant, ik rijd 23 jaar Fiat. Het bedrag wat ik ervoor moet betalen, ja ik moet de roestschade zelf betalen en Zeeuw Automotive betaalt ook mee, is ongeveer hetzelfde als ik het bij een schadebedrijf deze roestschade laat repareren. Ik voel me nogal genept. Ik werk zelf 23 jaar bij een dealerbedrijf waar ik ook enkele jaren garantiezaken waaronder lakgaranties heb behandeld. Het rekensommetje wat gemaakt is inzake mijn schade heeft niet met commerciële coulance te maken. Ik ben erg teleurgesteld in Fiat de Zeeuw en Fiat Nederland. Als Zeeuw Automotive blijft volhouden dat ik de lakschade zelf moet betalen, is dit mijn laatste Fiat. Met vriendelijke groet, Marc Rietkerk
Bij Zeeuw Zwijndrecht staat de klant centraal. Geen moeite wordt gespaard om het mij naar de zin te maken. Alle afspraken zijn uitstekend opgevolgd en de Alfa Romeo Giulia is tip top afgeleverd. Met recht een autobedrijf met passie.
Heb een adres en naamswijziging doorgegeven bij de dealer. graag in het vervolg, alle correspondentie versturen naar het mailadres [email protected]. Mijn vader is helaas november 2019 overleden.
Ondanks de aankoop van een tweedehands auto werden we super netjes behandeld alsof dat we een nieuwe auto hadden aangekocht. Wij hebben sinds onze aankoop alleen nog maar positief over de Zeeuw gesproken!
Hele fijne service gekregen! Niks is teveel moeite en nemen echt de tijd!
Verkoper goed geadviseerd,en vakkundig. Levering auto binnen een paar dagen. Fijn bedrijf
zoals hier boven vermeld, niet goed niets slechts, kort bondig en zakelijk
Positieve ervaring
Goede ervaringen, vriendelijk denken met je mee. Hele duidelijke uitleg.
Hoewel ik heel kort van te voren belde, kon ik snel terecht. Ik was hier voor de eerste keer en heb de wijze van benadering als erg aangenaam ervaren, waarbij de APK en beurt snel werden afgehandeld.
Helaas kan ik de camper nog niet gebruiken om een goed beeld te krijgen of alles weer werkt wat noodzakelijk is. Maar er komen nog meer jaren na dit .
Binnen de afgesproken tijd was de auto klaar.Geen bijzonderheden gevonden.Olie ververst en de computer geupdated.Helaas waren niet alle instellingen terug gezet zodat ik s'middags terug moest.Automatische handrem door showroom medewerker ingesteld. Om de verwarming/koeling te laten werken moest de auto weer even aan de compueter.Binnen 5 minuten was alles weer geregeld.Monteur heeft dit gedaan in zijn lunchtijd.Bedankt !
Wissel winterbanden duurde 1,75 uur ipv 1 uur.
Altijd goed en prettig geholpen
Uitstekend en vriendelijk geholpen
We zijn heel goed geholpen, er werd de tijd genomen en konde met alle vragen terecht. Echt top!!!
We hebben best lang getwijfeld over het inruilen van onze nog redelijk nieuwe auto. Voor Chris was niks teveel. Hij heeft continu voor ons klaar gestaan en heel veel mooie aanbiedingen gedaan tot er een voorbij kwam die aantrekkelijk was voor ons. Echt een topper!
Alles geheel volgens afspraak afgehandeld
Altijd keurig geholpen en zeker nu in de prachtig vernieuwde showroom. Aardige heren, die weten dat je komt en ook altijd even tijd vrijmaken voor een kort gesprek.