Bij evt extra kosten wordt er voorafgaand gemeld wat er is en wat de kosten zijn.
Snel en goed
Prima
APK in combinatie met grote beurt gedaan en goede communicatie en actie van aanbevolen meerwerk wat geadviseerd werd. Zeer tevreden hoe het werk volbracht is en kan deze garage bij een ieder aanbevelen om hun auto daar te laten keuren/repareren
Geen enkele k;acht, altijd direct een goede behandeling.
Er wordt goede service verleend en krijgt ook koffie.
Ik had mijn auto om 13.00 urr weer nodig. Tot mijn verbazing werd ik om 09.15 al gebeld dat de auto weer klaar stond. Heel erg fijn dat er gehandeld is op mijn verzoek.
Geweldige ervaring. Zo wil je geholpen worden.
Er was gevraagd of ik wilde wachten op de auto, hierbij heb ik gezegd dat dit niet het geval was. De vorige keer kreeg ik hiervoor een leenauto mee, maar dit was nu niet het geval onder het mom: Dat had je zelf moeten vragen. Ze hebben hierdoor wel tijd gemaakt om de auto gelijk te checken, maar ik vind het jammer dat die niet door jullie proactief is gevraagd. Daarbij een tip om op te letten wat er wordt besproken als je 'klanten' in de zaak hebt.
Zoals altijd bij de Zeeuw prima geholpen door de medewerkers daar.
Ben al ruim 25 jaar klant, bij deze garage. Dat is niet voor niets.
Een goede auto tegen een scherpe prijs gekocht. Ik heb Zeeuw Automotive ervaren als een betrouwbaar en klantgericht bedrijf.
Hier krijg je service die je mag en kan verwachten van een dealer. De mensen van de werkplaats zijn top. In het bijzonder Karim.
Netjes de corona maatregelen in acht genomen. Daardoor iets onpersoonlijk, maar toch uitstekend afgehandeld. Camper stond netjes klaar.
Om 8:00h s'ochtends auto gebracht voor grote beurt.Leenauto meegekregen en 13:00h weer opgehaald. Remolie is ook vergangen. Geen Problemen.
Goede service, aangenaam contact, heldere uitleg, duidelijke afspraken
2 jaar geleden heb ik hier voor het eerst een nieuwe auto gekocht. Een Fiat 500X 1.4 ik ben toen geweldig geholpen door de verkoper, hij heeft echt verstand van zaken. Inmiddels ook al 38000 km gereden met de auto dus al 2x onderhoud laten uitvoeren. Ook hier erg tevreden overs. De koffie is trouwens ook uitstekend.
Na vooraf informatie opgevraagd te hebben over de kosten voor een grote beurt aan een Alfa Romeo MiTO, werden wij toch met een aanzienlijk hogere rekening geconfronteerd. De Service Adviseur gaf aanvankelijk een bedrag op van €450,- en bevestigde dat dit voor de volledige beurt was, maar uiteindelijk kwam de rekening uit op meer dan €600,-. Daarna werd ons uitgelegd dat olie verversen buiten de grote beurt viel en daarom apart op de rekening stond. Enkele dagen later heb ik twee nieuwe voorbanden laten monteren en de auto laten uitlijnen bij een andere garage en daarbij is opgevallen dat de remklauw rechtsachter vloeistof lekte. Dat is ter plekke door de bandenmonteur verholpen. Achteraf ook bij Zeeuw verhaal gehaald en daar is ook nog een monteur ruim een kwartier bezig geweest. Nog een kwestie: kort nadat wij de auto hadden gekocht bleek het kofferslot kapot en hebben dat bij Zeeuw laten repareren. Daar werd een nieuw slot geplaatst maar bleek er, achteraf, een massaprobleem te bestaan waardoor, zo werd door de service manager gemeld, een stukje kabel moest worden gemonteerd. Weer een extra post op de al forse rekening van €70. Al met al geen geweldige poging om een nieuwe klant te boeien en te binden. Geen goede informatie vooraf, verrassend hoge rekening achteraf en een stukje kabel van hooguit enkele centen kunnen niet tot klantenservice worden gerekend.
Bij gecombineerde bandenwissel en beurt aangegeven dat de accu aangaf dat het niveau te laag was. (Accu 3 jaar oud!) Was geen probleem, we zetten hem aan de lader. Bij het betalen en ophalen van de auto was “alles weer in orde” volgens de receptionist. Ik stap in mijn auto, nou ja, viel in de auto, omdat mijn stoel in de uiterste stand stond, de rugleuning versteld, de hoogte versteld en zelfs het stuur versteld. Zet alles weer in de juiste stand en start de auto en wat zie ik. Accu niveau te laag!!! Terug naar de receptionist met mijn klacht. Hij weet het ook niet en een nieuwe accu gaat €250 excl. montage kosten. Helaas had ik mijn km stand niet opgenomen, ik had de dag ervoor afgetankt, maar nu stond de benzinemeter onder de maximale stand, terwijl ik maar 1 km gereden had. Vreemd, heb geen bewijs, maar wel een vreemd gevoel i.c.m. Het verstellen van de stuurpositie alleen voor het in en uitrijden van de garage? Al met al zwaar teleurgesteld en mijn vertrouwen geschaad in vestiging Spijkenisse!!!
prima service
2 auto's gekocht, en met beide zeer tevreden.
Tijdens het wachten op mijn auto ivm APK/keuring heb ik gevraagd om een testrit te mogen maken in een Alfa Romeo Giulietta. Dit werd direct geregeld ! Het voelt altijd als 1 van de familie, warm en liefdevol. Dank aan Pieter !
Vriendelijk, geduldig, behulpzaam. Top verkoper!
Kleine beurt/ APK prima. Alleen er zijn kosten berekend voor APK, dit krijg ik gratis i.v.m lidmaatschap EHBA service. Dag na het onderhoud een e- mail gestuurd. Receptie zou dit doorgeven aan Zeeuw- boekhouding. Ik heb tot op heden nog niets terug ontvangen.
We zijn goed ontvangen en goed geholpen door Dennis Stam. Vandaar de 5 sterren