Ik vind het een goed bedrijf. Heb het gevoel dat ik altijd een eerlijke prijs krijg en moet betalen.
Echt een aanrader om bij de Zeeuw in Zwijndrecht een auto te kopen. Super verkoper Dennis Stam , niet opdringerig of onder druk worden gezet. Goed duidelijk verhaal, respect voor de klant! Ook de afhandeling met auto ophalen in Corona tijd keurig en goed verzorgd. Wij zijn super tevreden! Gr fam Nollen
Zoals altijd een vriendelijke snelle service
snel en vakkundig geholpen zowel bij receptie als de werkplaats
Bij het rondkijken om een nieuwe auto te gaan kopen kwamen wij op een overzicht terecht van de ANWB, zij geven aan dat de Jeep Renegade een hoge instap heeft. Wij waren geheel onbekend met het merk en zijn een proefrit gaan maken. Wij kozen een onhandig tijdstip vrijdagmiddag 17.00 uur dus geen testrit gemaakt op de snelweg ivm files. De maandag erna werden wij gebeld door Corne Penning. Dit is logisch want even inventariseren hoe de klant erin staat om een auto aan te schaffen is logisch. Wij gaven aan dat wij het nog niet wisten, er maalden nog wat andere automerken door ons hoofd. Aan het eind van de week toch besloten een tweede testrit te maken. Hiervoor heeft Corne een Renegade van een ander filiaal laten komen dit was geen probleem. Na de testrit waren wij om en hebben besloten om een gereedstaande auto uit de showroom te kopen. Het aflevertijdstip kwam niet helemaal in beider agenda's uit. Op de vraag of het zaterdagmorgen 9 uur kon was dit geen probleem voor Corne, hij liet zijn koffie- en opstartmoment met de collegae varen en heeft ons vriendelijk ontvangen. De aflevering was duidelijk, goed geregeld en een feestmoment. Wij hebben al heel wat nieuwe auto's mogen kopen maar de wijze waarop de Jeep ingepakt stond was voor ons een nieuwe ! Een aantal dagen na de aflevering werden wij gebeld of wij tevreden waren. Ook dit was een net gebaar. Tot nu toe alleen maar heel goede ervaringen !!! Hopelijk zullen deze ervaringen in de toekomst gehandhaafd blijven bij onderhoudsbeurten, eventuele mankementen, keuringen.... we gaan het meemaken. Tot nu toe een dikke pluim en bedankt !
Goed en vriendelijke bediening
Een compacte sportieve auto, waarmee ik veel rij plezier beleeft
Prettige sales adviseur. De fiat 500 welke we zagen, het was geen liefde op het eerste gezicht, omdat er op een paar plekken beschadigingen waren. De dealer heeft het netjes opgelost. We moesten er iets langer op wachten voordat het afgeleverd kon worden, maar toen we de auto kwamen ophalen, waren alle plekjes netjes opgeknapt. We hadden van onze oude auto welke we ingeruild hebben een set winterwielen. Deze werden netjes thuis bezorgd als service. Al met al een tevreden klant.
Ondanks Corona opgewekt geholpen en mijn tijd uitgezeten met lekkere koffie en recente glossy's.
Ondanks de Corona crisis Afspraak kunnen maken en tevreden over de afhandeling.
Fijne en mooie garage. Vriendelijk personeel. Wel n end rijden voor mij. Maar je moet er iets voor over hebben.
"Bijna" want er wacht nog een Squadra check op 9 april bij jullie.
Was een opmerkelijke APK, namelijk tijdens de pandemie van Corona. Alles was goed geregeld en heb er niks op aan te merken. Gewoon goede service zoals ik gewend ben ;-)
Vriendelijk ontvangen, direct bij binnenkomst koffie aangeboden , relaxed sfeer, prima geholpen door verkoopadviseurs. Aanbeveling indien je opzoek bent naar een andere auto.
Normaal als een lamp kapot gaat, ga ik naar de garage en het wordt voor mij gratis gedaan. We zijn klant bij Wimoca meer dan 20 jaar. Mijn laatste bezoek bij de garage moest ik meer dan 10 euro betalen voor het vervangen van een lampje hoewel het lampje 8 euro kost. Voor een goede klant verwacht ik toch een goede service.
Bij inleveren sleutel voor onderhoud (ca. 4.200 km op de teller) vroegen we wat de kosten worden. Antwoord; Euro 69,00. Bij ophalen moesten we Euro 159 betalen en de baliemedewerker wist nergens meer van en verdween snel met de mededeling dat wij altijd wat te zeiken hadden. Zowel mijn vrouw als ik hebben hem dat bedrag horen noemen. En dat wij als zeikers betiteld worden kan wel uitkomen. Niet dat wij zeiken, maar dat we geen genoegen genomen hebben bij de aflevering na de aankoop. Meerdere zaken waren toen niet in orde. Is toendertijd uiteindelijk redelijk opgelost, maar kostte wel veel moeite onzerzijds.
Hartelijke ontvangst. Snel geholpen en de monteur heeft mijn Alfa heel netjes behandeld. Alles ging volgens afspraak en de auto werd ook nog gewassen.
Duidelijk en op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen
Prettig om even langs de werkplaats te lopen om het moment dat de auto bijna klaar was en een persoonlijk gesprekje te hebben. Ook bij de receptie in deze tijd. Lekkere koffie genomen en vriendelijke bejegening van medewerkers in de showroom. Meende dat ik gelezen had in de mail dat ik een vervangende auto mee zou krijgen, bleek echter niet bij APK en km.beurt van 2 uur. Had me er al op ingesteld en wandelschoenen mee. In de omgeving goed te wandelen. Tussendoor even langs voor koffie en weer verder wandelend. De inschatting van de duur van controle klopte, ongeveer 2 uur. Prima.
snel en adequaat geholpen
Wordt Altijd top kwaliteit geleverd
Ben al jaren klant op deze locatie nooit problemen gehad waren niet voor niets klant vriendelijkste daihatsu dealer en dat zij ze nog steeds blij dat het nog het oude personeel is voor mij een dikke tien
Positief
Klantvriendelijk en de koffie staat klaar.
Beurt binnen de tijd uitgevoerd tegen het vooraf gemelde bedrag.