Bij de aankoop en verkoop zeer goed geholpen, objectief advies (niet alleen gesproken over eigen merken), doen wat ze beloven. Aftersales was ook super en zeer persoonlijke benadering. Bij dit bedrijf kennen ze de klanten nog bij naam en ben je geen nummer! Heerlijk!!!
Ik kan mijn ervaring met één woord omschrijven: zie hierboven….
fijn contact
Bestelde bus had vertraging in de fabriek. Zeeuw heeft spoedig een vergelijkbaar alternatief aangeboden. Erg tevreden.
Ik had startproblemen met mijn Fiat. Of mijn reservesleutel was versleten (origineel heb ik recent verloren) of het contactslot. De receptionist Peter van der Blonk) dacht mee en stelde voor eerst het contactslot te vervangen voordat ik een nieuwe sleutel a €340 zou bestellen. Hij had gelijk. Voor € 194 incl. Montage een nieuw contactslot en geen start problemen meer. Top!
Een kleine 2 jaar geleden een proefrit gereden in een Alfa Romeo Giulia, omdat onze wens de Alfa Romeo Stelvio net boven ons budget viel. Hoe heerlijk de auto ook reed, we wilden toch écht een hoge auto. Corné Penning heeft ons toen heel vriendelijk en correct geholpen, ondanks er geen auto verkocht werd. Nu (2022) zagen wij een Alfa Romeo Stelvio uit 2018, die beter binnen ons budget viel en wederom kregen wij contact met Corné Penning. Dit keer ging de deal na een heerlijke proefrit in de Alfa Romeo Stelvio AWD dan toch door. We wilden een aantal dingen anders, andere grotere wielen, rem klauwen rood gespoten en de blackline uitvoering voor en achter én een trekhaak. Ondanks de vakantietijd hebben we toch relatief kort hoeven wachten en nu zijn we alweer een week trotse eigenaar. Bij deze willen we Corné en zijn collega’s (want Corné heeft niet alles alleen gedaan ;) bedanken dat alles in 1x goed is gegaan, vooral de uitlaat was voor ons heel spannend, want we wilden geen ‘hap’ uit de bumper zien. De ‘oude’ velgen die we voor de winterbanden gaan gebruiken, zijn netjes thuis bezorgd. Kortom, een heel fijn bedrijf om te komen (koffie staat altijd klaar) en altijd vriendelijke, deskundige medewerkers.
Prettige omgang en duidelijke uitleg en afspraken. Auto geleverd als overeen gekomen.
Goed geholpen door verkoper Penning
Grote assortiment/ keuze. Klantgericht personeel niets is teveel. Persoonlijke benadering . Kortom geweldig.
Koop wel bijna niet doorgegaan vanwege de leasemaatschappij, die service is echt dramatisch, zelfs lager dan 1 ster
Nadat wij de auto hadden opgehaald en de storing naar boven kwam moesten wij de auto 1 week voor reparatie achter laten daardoor was de grootste lol ervan af . Het is overigens prima opgelost en nu zijn we er weer blij mee .
Persoonlijke aandacht bij aankoop.
Prima verlopen afwikkeling van de aanschaf van mijn Fiat 500, de aflevering kon op zeer korte termijn worden ingepland en tevens met duidelijk en ook nagekomen afspraken, prettige benadering in het klanten contact, zeker niet opdringerig of overdreven.
Uitstekende service, klantvriendelijk, meedenkend
mijn eerste ervaring is dat ik moet aan het hoge toerental bij het op .. trekken maar inmiddels aan gewent door sneller op te schakelen , daar ik de auto grotendeels voor boot schappen gebruilt
Fijn geholpen en heerlijke koffie gehad
Fijne benadering!
Alles top geregeld!
Niets dan lof, super goede service, prettig contact en de aflevering was een feestje op zich.
Goede communicatie en heel klantvriendelijk van het begin tot het eind.
fijne service, ga zo door!
Onze inruilauto, waar we al zo lang in rijden en veel mee beleefd hebben, wordt door Zeeuw niet de grond in gepraat. Reëel inruilbedrag dus. We rijden er graag een enorm eind voor om.
Elmer heeft ons top geholpen. Fiat 500 in januari besteld, heeft ons zaken beloofd en waargemaakt. Hier houden wij van! Elmer heeft ons ook tussendoor op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Bij aflevering alles goed uitgelegd en wederom top geregeld!
Goed geïnformeerd omtrent de poging tot inbraak van het slot en het belang om een nieuw slot in te zetten. Daarvoor werd de sleutel gekopieerd en na enkele weken kon ik het slot laten vervangen. Dat is goed afgehandeld. Ook het controleren van oliepeil e.a. werd geregeld als service. Echter werd de bandspanning op een mindere druk gezet, van 3.1 naar 2.6. Dat is zonder afstemming gebeurd. Voor de vakantie moet ik nu terugkomen om de bandenspanning weer hoger te laten zetten, neem ik aan.
Net mijn 3e fiat 500 opgehaald , heel blij met de service en de uitleg !