Goede afspraken en vriendelijk contact altijd mee denken
Goede service, meedenkend over verschillende oplossingen
Meteen actie na een chat. Meedenken en zeer behulpzaam. Had veel eerder klant moeten worden bij van de Zanden.
Ik ervaar het bedrijf als zeer prettig!!
Men gaf ons meteen goed gevoel duidelijk en goed luisteren naar wat de vraag was. Op basis van deze eerste ervaring verwachten wij lang klant te blijven. Gr René
Weer top behandeld!
Vanwege een hele goede ervaring met Autoservice van de Zande vorig jaar voor vrienden, de zoektocht voor onze nieuwe auto begonnen bij Frans en Rianne, en geslaagd. De onderhandelingen bij Frans: een prettig gesprek, goed gevoel en goede service. Op de dag van ophalen stond onze aanwinst klaar als een nieuwe!! Zo mooi en schoon en gepoetst. Erg blij wederom, vandaar de 5 sterren.
heel vriendelijk en proberen je meteen te helpen super
Netjes geholpen .doen wat ze kunnen om je tevreden te houden . denken met je mee . zeer tevreden. . 1 minnetje . auto was nog snel gepoetst en slecht uitgepoetst . nig lang wit poetsmiddel op de raarste plekken . ..detail ..
Auto woensdag 17 juli gebracht voor grote beurt en een reparatie. Na de reparatie bleek er toch nog een bijgeluid aanwezig. Frans heeft hier naar geluisterd en bleek dat de veerppotlagers kapot waren. Ondanks het feit dat Frans (en Rianne) met een zeer volle afsprakenlijst en dat zij vanaf 22 juli gesloten zouden zijn ivm vakantie heeft Frans toch de reparatie aan de veerpootlagers uitgevoerd. Kortom, gewoon geweldige service!!!
Frans en Rianne zijn uitermate behulpzaam en vriendelijk. Ze nemen uitgebreid de tijd en met veel geduld leggen ze alles uit, denken mee en geven op een bescheiden manier advies. En ook al kocht ik geen "dure bak", ik werd als koning behandeld (inclusief de kinderen en zelfs de hond!). Uniek!
Prima communicatie
Zeer fijn bedrijf waarbij er altijd tijd voor je genomen wordt!
Goed geholpen, tussen afspraken door en nog 'n extra onregelmatigheid verholpen. Zeer tevreden.
Im Persoonlijke redenen konden we de auto niet naar garage brengen voor onderhoud dus bood men aan om hem thuis op te halen en een leenauto achter te laten. Nou waar vind je zulke service nog in 2024 Frans en Rianne zijn meedenkers en toppers.
Tevreden
I bought a car. Everything was arranged on time and all in detail explained. Very happy until the moment with my experience.
Deskundig, vriendelijk en heel erg klantgericht.
Je voelt je thuis bij Frans en Rianne,.Ze zijn vriendelijk,nemen de tijd voor een praatje en verkopen geen onzin,maar leveren vakmanschap en goeie service.
Onze defecte auto snel en vakkundig afgeleverd bij van der Zande door de Bovag berger. Dankzij de tip van het garagebedrijf. Volgende dag al gerepareerd en ook nog tijd voor een grote beurt! Altijd vriendelijk en behulpzaam en ze nemen de tijd voor iedere klant!
Ik kom hier volgens mij al sinds 1999 en wordt altijd op een vakkundige, leuke en eerlijke manier geholpen. Het is niet voor niets dat ik hier nog steeds graag kom.
Ik kom al jaren bij Frans en Rianne. Zij runnen een prachtig bedrijf waar de klant centraal staat met goede service, betrouwbaar advies en kundige oplossingen, altijd met een lach en een kop koffie.
Deskundig en wederom perfect geholpen.
Hallo Frans en Rianne, N.a.v. de factuur had ik jullie een mail gestuurd, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Daarom probeer ik het even zo. De mail is op do 20 juni in de avond verstuurd. Ik verneem graag, vast dank. Vr.gr. Floor Bink
De Citroën C1 die ik hier een jaar geleden naar grote tevredenheid kocht was 11 juni aan zijn eerste APK toe. Het was een prima jaar, geen gebreken of stukken. De APK had ik samen laten gaan met een kleine beurt. Alles tiptop in orde! Omdat ik het zelf niet kan was er niet vaak gestofzuigd. Frans had dat ingezien en ik kreeg mijn auto keurig gestofzuigd terug. Fijn Frans en je team, dankjewel allemaal! Ik ben er blij mee! Groetjes en fijne vakantie!! en tot de volgende keer.