
Eerste indruk komt heel goed over.Maar gezien het feit dat ik hier een eerste keer kom kan ik nog niet een juiste beoordeling geven.Prettige behandeling.
Mijn ervaringen met Landeweerd zijn uiterst positief. Voor zowel advies over de aanschaf van de occasion op basis van comfort en gebruik (45.000 km per jaar) en de technisch staat, km-stand en onderhoud. Ik ben heel tevreden met mijn \'nieuwe\' auto!
Onverwacht naar de garage voor een kapot mechanisme van mijn zijraam supersnel geholpen top
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Pro-aktief en service gericht
zeer goed...een fijne ervaring en goede service
goed
Eerste ervaring met Landeweerd, auto APK. Goed geïnformeerd n.a.v. diagnose wat noodzakelijk en/of gewenst is en werd flexibel meegedacht om me niet onnodig op kosten te jagen.
Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg na reparatie.
Onze ervaringen zijn erg positief, persoonlijke benadering, deskundig personeel, goede afspraken en duidelijke uitleg na reparatie w.b. de kosten
PRIMA ! Klantvriendelijk Meedenkend Komt afspraken na.
bandenwissel van zomer- naar winterbanden. perfect deskundig en sympathiek
wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf, vriendelijke personeel die met je meedenken.
Zeer goed
Heel goed: zorgvuldig, attent, meedenkend, redelijk bij prijs van inruilauto (elkaar halverwege tegemoet komen).
Door problemen met de accu, kon ik direct terecht en werd er zeer snel een nieuwe accu geregeld die niet op voorraad was. Ook werd hij zonder extra kosten geplaatst. Ook kreeg ik even een andere auto van een collega mee want er was geen Leenauto op dat moment.
Snel en vakkundig. Naar volle tevredenheid de reparatie verricht.
Klein, maar deskundig autobedrijf. Bij zaken die die niet gelijk afgehandeld kunnen worden, wordt er altijd naar een oplossing gezocht.
dit is een bedrijf die afspraken nakomt, die niet gelijk het duurste onderdeel voor je auto heeft maar kijkt of het onderdeel wellicht goedkoper te vinden is, ik vind dit erg fijn omdat ik een oudere auto heb. en at ik ook even wil toelicht ik zie dat ik hieronder cijfers moet geven en niet een 10 wanneer ik echt tevreden ben ik ben van mening dat er ruimte moet zijn voor verbetering en dat is bij een 10 niet meer het geval want dan zou het perfect moeten zij vandaar
Prettige ervaringen met dit autobedrijf, klantgericht, correct, professioneel, open en eerlijk.
Prettige ervaringen met dit autobedrijf. Klantgericht, correct, professioneel, open en eerlijk.
Prima!. Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!.