
Slecht. Auto gekocht fiat panda was zogenaamd alles in orde. In maart moest hij gekeurd zijn wij naar onze eigen bekende garage gegaan tot onze verbazing mankeert er het een en ander kosten ongeveer 1000,00 euro. Wij hebben kontakt opgenomen met de heer Landeweerd hij zou een offerte op sturen tot op heden niets gehoord.
Beste heer de Vries, Wij vragen onze klanten om feedback na een bezoek aan ons bedrijf en met een gemiddeld cijfer van een 8,9 scoren we uitstekend. Ook u gaf aanvankelijk aan erg tevreden te zijn. Ik heb u n.a.v. uw klacht gebeld en aangeboden om een coulance korting aan te bieden ondanks dat u zelf ervoor koos deze auto te kopen zonder garantie vanwege de afstand Hoorn-Apeldoorn. Nu blijkt dat u de e-mail met dit aanbod nooit hebt ontvangen. Waarom ons ongefundeerd met een 3 beoordelen en de haak erop gooien als ik u bel om een toelichting te vragen? Als u mij een beetje kent weet u dat ik alles doe voor een tevreden klant en een dergelijke negatieve beoordeling mij erg raakt! Daarom via deze weg alsnog mijn aanbod om de reparaties à € 1.000 voor u te herstellen voor € 594,15. Daarnaast wilde ik u aanbieden om de auto gratis te halen en te brengen, maar ik kreeg niet de kans u dit te vertellen...
Snelle en goede service tegen een zeer goede prijs.Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.Vriendelijke mensen die met u meedenken over de beste oplossing.Super tevreden!
We hebben in juli vorig jaar een Fiat 500 voor mijn vrouw gekocht. Niks dan lof voor dit bedrijf. Leuke mensen zonder poespas en een oprecht advies. De inruilprijs was niet de hoogste maar de prijs van de Fiat daarentegen was erg aantrekkelijk. Onze Fiat is 1 keer terug geweest ivm een defecte handgreep maar verder is het een top karretje. De werkplaatstarievrn zijn schappelijk dus we komen zeker over enkele maanden terug voor de eerste onderhoudsbeurt.
Prima geholpen, klantgericht bedrijf, attent, goede communicatie, goede adviezen, goede service. Ik was nieuw komen wonen in Apeldoorn, zocht nieuwe garage, kwam in eerste instantie af op winterbanden aanbieding. Maar APK en beurt was ook nodig. Knoop doorgehakt, en beslist geen spijt van. Ik blijf zeker klant bij Landeweerd.
vlotte service en vervangend vervoer bij reparatie/APK Beurt betrokken bij de klant,ook na aankoop van een auto.
Ik heb de remschijven (voor) laten vervangen. Als service is op mijn verzoek de tectyllaag in alle wielkasten gerepareerd. Uiteraard kan ik nu nog niet de deskundigheid volledig beoordelen omdat dit deels nog moet blijken uit hoe de schijven (en de tectyl) zich houden in de loop der tijd.
Eerste keer voor mij bij Landeweerd, mijn vader en broertje heeft jullie aanbevolen, vandaar dat ik ook gekomen ben. Super goede ervaring, ze zijn vriendelijk, duidelijk, kreeg zelfs gratis een leenauto mee omdat ik vanuit Deventer moest komen en als ik mijn airco laat maken kan ik zelfs de auto tijdens mijn vakantie daar 2(!!) weken laten staan. Vandaag mijn auto opgehaald na een grote beurt en apk en ze hebben m\'n auto zelfs gewassen! Ook de kosten in verhouding tot andere bedrijven zijn minder. Top service, ik kan niet anders zeggen!
Onze ervaringen met dit bedrijf zijn zeer plezierig omdat ons probleem van pech aan een radiateur voor een vertrek naar de vakantiebestemming hun uitdaging werd om dat tijdig hersteld te krijgen. En, dat is gelukt! Bovendien was de prijs ook nog eens binnen de opgestelde begroting.
Mijn auto langsgebracht voor kleine beurt en APK. Dit is erg netjes afgehandeld. Puntjes die gedaan moesten worden, werden gemeld en men hield zich aan de prijsafspraak. Auto werd zeer netjes terug gegeven. Ik ga hier zeker terugkomen!
Hallo, In januarie was ik op zoek naar een andere auto. Na wat zoeken op internet bleven er een aantal auto bedrijven over die ik dan ook bezocht heb. Maar zo als denk ik de meesten heb ik bij autoverkopers altijd een onderbuik gevoel. Het gevoel dat ze alles zeggen om maar een auto te verkopen. Tot dat ik bij autohuis landeweerd binnen stapte voor een Volvo c30. In het verkoop gesprek wat ik met de verkoper had gaf hij mij gelijk een goed gevoel. De manier waarop het bedrijf werkt en service die zij verlenen hebben mij doen besluiten om deze auto te kopen. Ik heb bewust gewacht met het schrijven van een recensie tot na de garantie periode. Maar alle beloftes en afspraken zijn zij nagekomen! Ook toen tijdens de garantie termijn mijn knipper lichtschakelaar stuk ging. Ik dacht dat wordt weer touw trekken! Maar zonder enig probleem werdt de schakelaar kosteloos vervangen. Vandaag ook een apk en onderhouds beurt laten doen precies volgens afspraak. Klein detail ik heb een goede vriend die een autobedrijf heeft waar ik altijd heen ging maar nu niet meer. Kortom een zeer betrouwbaar adres waar ze doen wat ze zeggen. En waar je je auto met vertrouwen heen brengt.
Zeer nette en goede service. Erg vriendelijk personeel die er toch een extra schepje bovenop doen! Zeer zeker een aanrader.
op advies van familie naar autohuis Landeweerd gegaan voor apk en een een grote beurt. Kreeg daar het advies een kleine beurt en een grondige inspectie. dus niet onnodig op kosten brengen. Bij afrekenen maakten ze me er ook op attent dat ze een actie hadden van kleine beurt en geen uurloon tja wat moet je dan nog zeggen. In mij hebben ze een nieuwe klant .
De auto gebracht sleutel inleveren, en leenfiets mee.Later op de dag kon ik mijn auto weer ophalen en is mij netjes koffie aangeboden, intussen is mijn auto netjes gewassen door Autohuis Landeweerd. Echt voor mij een topbedrijf! Met geregeld hele leuke acties! Vergeleken met andere garagebedrijven een wereld van verschil.
Weer een prettig en deskundig contact gehad met autohuis Landeweerd.
Auto gekocht hier. Komen hier ook voor reparaties/onderhoud en APK Altijd goede service voor een goede prijs
Heb zojuist een auto gekocht bij dit bedrijf. Ben goed en vriendelijk geholpen en ben er van overtuigd dat ik een goede keuze heb gemaakt door hier mijn auto aan te schaffen.
heel goed, lopen net iets harder, doen net iets meer ik ging alleen voor APK en auto was gewassen en gestofzuigd bij het ophalen!
Wij hebben bij Robert in mei 2015 een auto gekocht. Robert is eerlijk, behulpzaam en denkt mee met de klant. Het gaat allemaal erg klantgericht en dat is prettig.
Autohuis Landeweerd tegen gekomen via mijngarage.nl . Hierna telefonisch erg klantvriendelijk en duidelijk gesprek gehad waarna een afspraak gemaakt is. Vandaag de auto weer opgehaald, super tevreden !
Naar tevredenheid een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren tegen een zeer goede prijs. Auto gewassen en uitgezogen weer terug gekregen. Top.
Mijn huidige Ford Mondeo hier in service gegeven voor diverse flinke reparaties en onderhoud met keuring. Deze zijn vooraf duidelijk toegelicht en voor een scherpe prijs prima uitgevoerd. (Heb met originele Ford dealer minder pretiige ervaring!) kortom ik ben zeer tevreden over de ontvangen service en prettige benadering. Zeer aan te bevelen.
Fantastische service en erg vriendelijke verkopers. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar vakkundig en oprecht advies. Ik ben erg tevreden met m\'n auto en hij rijdt super.
Een zeer prettig en deskundig autobedrijf, met een hoge klantvriendelijkheid. Hier word ik blij van :-).