Disappointing Service Experience at Honda Amersfoort I bought a second-hand car from Honda Amersfoort, and unfortunately, my experience has been far from satisfactory. Within two months of purchasing the vehicle, I encountered major issues—an engine check warning and a brake servo failure. I took the car back to the dealership for service, and while the issues were rectified on the same day, I didn't expect them to return so soon. To my frustration, within three months of the first service, the same issues reappeared. I returned the car for service, but this time no replacement vehicle was provided, causing significant inconvenience. After two days, the car was fixed, but yet again, within just one month of the second service, I am facing the same brake servo failure. I am disappointed by the recurring problems and lack of long-term resolution. I trusted Honda Amersfoort for quality service and reliable vehicles, but this experience has shaken my confidence. I hope the dealership takes responsibility and provides a permanent solution soon.
Tijdje over nagedacht of ik er een review aan zou wagen maar ik wil het toch delen: - nieuwe civic ehev gekocht, aankoop verliep prettig. Aflevering was echter dramatisch. - ontvangst was meer een verplichte oefening, dan warm welkom. - verkoper had geen idee hoe de auto werkte en noemde de bevestigingspunten in deuropening voor de dakkoffer lasnaden?! - afgesproken wielsloten waren er niet. Verkoper gaf aan dat ze in nabestelling zaten maar had geen idee of en wanneer ze er zouden zijn. Andere honda dealer gebeld en die gaf aan dat ze gewoon in magazijn aanwezig waren. Dus heb ik daar een setje gekocht welke direct gemonteerd werden. Nu, bijna 4 maanden later nog steeds geen enkel bericht vanuit De Bois Utrecht. - matten in de auto waren zeer gebrekkig vastgezet. Zaten half los en de bevestigingspunten lagen door de auto. Hebben ze bij andere dealer ook meteen keurig vastgezet. Kortom, een dealerschap naast Hyundai werkt in mijn beleving niet.
Goedendag Erik, Wat vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent geholpen in het aflevertraject. Het lijkt helaas een opeenstapeling te zijn van foutjes die prima voorkomen hadden kunnen worden. De bestelling van wielsloten mag doorgaans ook maximaal enkele dagen duren, dus daar is al iets misgegaan in de aanloop. Onze excuses voor deze gang van zaken. Het is uiteraard onze bedoeling om een betere beleving aan te kunnen bieden. Mocht u nog vragen hebben omtrent de afhandeling, neem dan gerust contact op via ons formulier op de website. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Ik had schade gereden en ging onaangekondigd naar de Bois en werd goed geholpen
Goedendag Monica, Bedankt voor uw review. Wij hopen dat u snel weer schadevrij de weg op kunt! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Kom hier al zes jaar naar tevredenheid. Afspraken worden nagekomen. Geen negatieve ervaringen gehad.
Goedendag MCK, Goed om te lezen dat wij u al zes jaar naar tevredenheid mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Men is heel flexibel en bereid je tussendoor te helpen als de situatie hierom vraagt. Kortom, er wordt echt meegedacht met de klant!
Goedendag Wilko, Bedankt voor uw review en wij zijn altijd blij als wij iemand op weg kunnen helpen in een onvoorziene situatie. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Bij het aanmelden en uitleg wat er zou gebeuren werd er een tijd gezegd tussen 2 en 2,5 uur dan zou de auto weer klaar zijn. Maar het werd bijna 3,5 uur en dat viel mij erg tegen temeer dat ik nog een andere afspraak had, dit was voor mij de eerste onderhoudsbeurt bij de Bois en ik hoop niet dat dit de standaard is.
Goedendag André, Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak. Ons streven voor een onderhoudsbeurt is inderdaad 2 tot 2.5 uur, maar dit is ons deze keer niet gelukt. Wij hopen in ieder geval dat u uw afspraak nog heeft mogen halen en dat wij u de volgende keer sneller kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Ik heb de afhandeling van mijn reparatie als top beoordeeld. De medewerkers zijn servicegericht, meedenkend, vriendelijk
Goedendag Wilfred, Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven ernaar om u de volgende keer net zo goed te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Ik vind de service 100% wordt goed voorgelicht en alles loopt naar mij wens
Goedendag Henriette, Super om te lezen dat u naar wens bent geholpen! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Altijd prima geholpen ook door meedenken door de dealer
Goedendag Kor, Bedankt voor uw bericht en weer vele fijne kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Zijn heel comment en laten precies zien wat er aan de auto gedaan is .
Goedendag Ankie, Bedankt voor uw review. Wij nemen u graag mee in het proces om onduidelijkheden weg te nemen. Wij zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Bij een eerdere onderhoudsbeurt was aangegeven dat de volgende keer onderdelen bij de remmen vervangen moesten worden. Bij de volgende afspraak had ik bij het inplannen nadrukkelijk aangegeven dat dit moest worden uitgevoerd. Helaas had de garage er helemaal niet mee gerekend, waren er geen onderdelen en moest er een nieuwe extra afspraak worden gemaakt. Jammer van mij tijd en geld.
Goedendag Cees, Bedankt voor uw review en eerlijkheid. Onze excuses voor het ongemak. Het is in de communicatie op de vestiging niet helemaal goed gegaan, waardoor er helaas een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Wij zullen dit meenemen als een aandachtspunt voor de toekomst en hopen u uiteraard in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
De administratie heeft de ruitschade fijn en snel afgehandeld met Interpolis. Snelle afhandeling onderhoudsbeurt. Correcte behandeling van achterruitwisser waarvan ik dacht dat die kapot was maar alleen aangedraaid hoefde te worden.
Goedendag Michele, Wij zijn blij dat wij u weer snel op weg mochten helpen! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
.
Niet anders gewend van Honda Debois dat je volledig geholpen wordt, met je wordt meegedacht en ik echt in staat ben om mijn Honda in nieuwstaat te houden.
Hallo Sander, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u naar alle tevredenheid bent geholpen. Daar doen wij het ook voor! Waar mogelijk denken wij uiteraard graag mee om uw auto in topconditie te houden. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Alles naar tevredenheid afgehandeld.
Goedendag Jannie, Dank u wel voor uw review. Blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Dit is wat ik verwacht van een onderhoudsbeurt. Geen verassingen, geen “verborgen” kosten.
Goedendag H, Dat horen wij graag! Bedankt voor uw review en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Mijn winterbanden zijn kwijt. 4 winterbanden met velgen voor een bedrag van zo'n 5000 Euro. Hoe kan dat? Hier ben ik dus zacht uitgedrukt niet blij mee.
Goedemorgen Jeanette, Uiteraard vinden wij het ook erg vervelend dat uw velgen en winterbanden niet aanwezig waren op de betreffende dag. Helaas is dit ook buiten onze macht om gebeurd. Het is evengoed aan ons om dit netjes op te lossen. Onze collega van de werkplaats heeft afgelopen vrijdag geprobeerd om contact met u op te nemen om het e.e.a. door te spreken. Wellicht heeft u de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, zodat wij dit op een nette wijze kunnen oplossen. Wij horen hoe dan ook graag van u. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Ik heb de ontvangst bij de receptie zeer positief ervaren De auto is in goede handen en ik hoop er nog veel mee te rijden op mijn leeftijd van 80 jaar.
Goedendag W. van Veeren, Bedankt voor uw beoordeling en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
In de ruim twaalf jaar dat mijn Honda Civic tot nu toe bij Honda De Bois in onderhoud is geweest, heb ik probleemloos met de auto gereden.
Men is vriendelijk ,duidelijk.
Een klein minpuntje is dat de parkeerruimte erg klein is. Verder een keurig bedrijf en vriendelijk perrsoneel
Goedendag Harry, Bedankt voor uw review en feedback. Wij nemen uw feedback ter harte en zijn naarstig op zoek naar manieren om onze parkeerruimte te vergroten. Met vriendelijke groet, Team Honda De Bois
Maar ook de vriendelijkheid en de kennis van de medewerkster aan de receptie is van groot belang. En dan wordt je tijdens het wachten door diverse medewerkers koffie me its lekkers aangeboden. Super garage..
Vanaf het maken van de afspraak tot het wegrijden na de servicebeurt ervaar je bij Honda de Bois een zeer klant vriendelijke benadering. Onvoorziene handelingen worden eerst overlegd, alvorens te worden uitgevoerd.
Goed en prettig
Altijd duidelijke, vriendelijke uitleg en goede adviezen bij onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.