Filters

6

Ster in ruit nog iets zichtbaar

Prima afhandeling via website afspraak en in de garage

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Advies tussenpersoon verzekering
10

Geweldig goed er wordt aandacht aan de klant besteed

Service is uitstekend m

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

GlasGarage Zwijndrecht een absolute aanrader !

Afgelopen vrijdag mijn voorruit laten vervangen. Keurig te woord gestaan. Duidelijke uitleg gekregen van de monteur. vervangend vervoer netjes geregeld. Gewoon een aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Prima

Jammer dat ik 2 x moest bellen. Wanneer ze zouden komen. Had 10.00 afspraak ze kwamen om 15.00

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Verzwkering
10

Zoals het hoord

perfect geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Vakkundig, meedenkend en betaalbaar

-

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar ruitschade
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Goede service

Heel klantvriendelijk personeel. En kon snel terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Glasgarage bellen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Zeer snel en vakkundig geholpen!

Prima bedrijf waar ik snel en zeer vakkundig ben geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Goed geholpen

Ze waren er vriendelijk en hielpen gelijk met mijn probleem met de voorruit.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

prima

net en prima zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... verzekeringsmaatschappij
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super service en technisch zeer professioneel opgelost.

Door drukte ivm vakantie en op oog staande APK keurig had ik haast met de reparatie van de voorruit van mijn auto. Door de de mensen van GGR super snel en vlot opgelost. Ik kreeg een keurig nette leenauto en hoefde allen maar de brandstof te betalen. Doordat een vorige glasreparateur niet goed de stijlen van de auto gepriemd had, waren de stijlen aan het roesten. Door nu wel correct te werken is voorkomen dat de stijlen waren verroest en is erger voorkomen. Ik ben heel tevreden en zou zo terugkomen voor reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: Ik kreeg een goed gevoel tijdens het maken van de afspraak.
10

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen, we hadden een steentje op onze raam gekregen onderweg naar ons vakantieadres en hadden een goeie ster erin zitten. We hebben gebeld en konden gelijk langskomen, binnen 1,5 uur hadden we de auto weer terug zonder ster. Hartelijk dank voor de goede en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

goede service en behulpzaam

zeer goede service en snel herstel en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
5

Weinig extra service

Weinig tot geen extra service

  • Aanbevelen? Nee
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Super service, erg tevreden

Konden erg snel terecht. Erg goede en snelle service. Vriendelijke eigenaren

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top!

Alles gedaan volgens afspraak. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: .
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... .
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Snelheid
  • Anders namelijk: .
10

top, deskundig en zeer vriendelijk !

Zeer deskundig, ik kwam voor een klein putje in de ruit maar door zorgvuldige controle van de ruit bleek onder aan de rand ook nog een barst te zitten. zodoende werd besloten de ruit te vervangen. Hierbij heb ik met een kopje koffie meekunnen kijken en kunnen zien hoe netjes en zorgvuldig gewerkt werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Hassan bedankt weer voor de snelle afhandeling.

Ik ga niet steeds een beoordeling sturen als er een autoruit kapot is of zo. Dus bij deze wil ik u mededelen zend mij dit niet meer , ik ben zeer tevreden over de service, werkwijze, communicatie met de vestiging in Nijmegen . Mocht dat niet meer zo zijn dan laat ik dat weten en dan stop ik er direct mee.Hassan bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak* N.v.t.
  • De eerste indruk van het bedrijf* N.v.t.
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)* N.v.t.
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden* N.v.t.
  • Het herstel van de ruitschade* N.v.t.
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? N.v.t.
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

klantvriendelijk en netjes

Na een prettig ontvangt het probleem deskundig beoordeeld. Afspraak gemaakt. Zou één dag duren. Helaas eind v.d. middag telefoon ; niet klaar. Hier hadden we niet op gerekend. Gelukkig na nog een halve dag wel klaar en keurig schoon weer overgedragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Verzekering op na gelezen
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Snel en netjes en vriendelijk afgehandeld

Prima service geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima service

ik ontdekte een flinke krater in mijn voorruit. Gebeld en kon de volgende dag al terecht. Na het afgeven van de sleutel werd de auto direct de garage ingereden en is de schade keurig hersteld. Een uurtje later kon ik tevreden weer naar huis!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? N.v.t.
  • Anders namelijk... rechtstreeks de garage gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Geweldige garage

Ik ben door de mensen bij deze garage op een geweldig fijne manier geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... van Poppel gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
7

Netje en schoon weer afgeleverd

Zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met Assurantietussenpersoon/ Adviseur
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Prima zaak

De ruit van de camper lekte. We kwamen voor advies. Het kon meteen gerepareerd worden. Goede uitleg en goede alternatieven werden aangeboden. Prima service. Redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Google
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Gegoogeld naar een ruithersteller
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
8

Netjes geholpen

Prima geholpen, snel klaar ook! Auto keurig achtergelaten. Gratis leenauto, heel fijn! Enige minpuntje: Ik kreeg een schakel auto mee ipv een automaat. Het zou fijn zijn als er ook automaten zijn als leenauto. Als je heel lang geen schakel auto hebt gehad is dat heel eng, met name het gebruik van je linkerbeen. Dat is heel verwarrend!

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Hoe bent u bij GlasGarage terecht gekomen? Anders namelijk
  • Anders namelijk: Zocht via ANWB Glas garage, heb de toyota in onderhoud bij Van Ekris in Maarssen
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Via verzekeraar gekeken waar ik naar toe moest
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Auto is in onderhoud bij van Ekris in Maarssen, dus dit voelde vertrouwd.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 90 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’!<br> Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd