Uitstekend geholpen.

Uitstekend geholpen door verschillende medewerkers om tot de juiste keuze te komen uit de vele mogelijkheden die er zijn betreffende raamdecoratie. Verschillende keren geweest en service was steeds prima. Men nam alle tijd en gaf de nodige adviezen. Bij levering en montage werd er zeer nauwkeurig gewerkt en prima uitleg gegeven over het product.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekende winkel met geweldig personeel

Voor onze sportschool waren wij op zoek naar een nieuwe vloer, schilderwerk, behang en jaloezieën. Ruud en Bianca hebben ons geweldig geholpen en geadviseerd. Kwaliteit en goede service. Kan ze zeker aanraden.

Plezierige en deskundige ervaring

fijn geholpen hebben tijd voor je.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Deskundige adviseren

Deskundige adviezen en hulp met keuzes maken met een kleur. Wordt altijd heel goed geholpen en medewerkers zijn erg attent

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Rommelige en moeizame levering en communicatie

Mooie producten, aardige mensen, maar: - Erg lange levertijd - Levering incompleet en na 4 maanden nog steeds niet volledig (en geen informatie wanneer de ontbrekende delen worden geleverd) - Metingen meerdere malen gedaan (en niet 100% correct) - Matige planning en/of communicatie: Afspraak voor 12 uur, men staat om 9 uur op de stoep…

Goede kwaliteit

Goede service en advies komen hun afspraken na !

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer!

Na de aankoop van ons nieuwe huis meteen naar van Brederode gereden voor een vloer. We hadden veel mazzel; ondanks de drukte lukte het toch nog om ons er tussen te plannen. Vloer ge-egaliseerd en de week daarna gelegd. Resultaat? Een prachtige PVC visgraat vloer! In de winkel werden we erg prettig geholpen en tijdens het proces was het makkelijk schakelen als we vragen hadden. Van Brederode is 100% aan te raden. Prijs-kwaliteit verhouding? Prima! Voor goede producten betaal je nu eenmaal wat meer. De investering is het 100% waard!

Service met een grote S

Vanaf het allereerste contact bood Brederode extreem vriendelijke service. Er werd meegedacht van de eerste tot de laatste stap, geen moeite was teveel en in het hele proces van eerste telefoontje tot afscheid na het leggen was ieder teamlid voorkomend, professioneel en vriendelijk. Service op een manier die ik zeldzaam zou willen noemen. 5 sterren, maar als 6 een optie zou zijn kreeg Brederode er 6. Dat onze bestelling voor ons huis Texel was maakt de service extra noemenswaardig.

• Ervaring met: Vloeren

Dit is waarom ik liever bij thuisIn koop dan op internet.

Een fijne ontvangst in de winkel door personeel waar je iets aan hebt. We zijn goed geholpen en hebben een mooi product gekocht van Luxaflex. Helaas bleek na de montage dat dit product op deze lange lengte niet in de juiste vorm bleef en ging vervormen. Na overleg hebben we dit (op maat gemaakte) product om mogen ruilen voor iets anders en zijn hierbij uitermate goed geholpen bij het maken van onze nieuwe keuze. Inmiddels hangt alles en zijn we zeer tevreden over het product en de afhandeling van ThuisIn. Daarom dus! Niels en Elly, Zwaagdijk

• Ervaring met: N.v.t.

Vakkundig en betrouwbaar.

Persoonlijk advies. Goede service. Prachtige gordijnen!

Goed, vriendelijk en persoonlijk

Zowel in de winkel als thuis bij het installeren ervaren wij een uitstekende en persoonlijke service. Je krijgt net even dát beetje meer!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vriendelijk en professioneel!

Zoveel keus dat het erg moeilijk is om wat te kiezen. De adviseuses hebben toen fantastisch geholpen en meegedacht.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer netjes gewerkt en geen "overlast" gehad.

De schilders hebben zeer netjes gewerkt. Het schilderwerk ziet er erg strak uit. De verfspullen iedere einde dag netjes opgeruimd zodat wij in huis konden blijven wonen tijdens de werkzaamheden. Gereed conform afgesproken planning.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne service en goed advies!

Goed en fijn geholpen door Corpaint. Advies over raambekleding en ook wat tips over kleuren schilderwerk gekregen (ook al is die niet bij Corpaint afgenomen). Ruim de tijd gekregen om me te laten adviseren in een gemoedelijke sfeer! Montage van de raambekleding goed verlopen. Een stuk gordijnstof bleek niet goed te zijn, een weekje later al opgelost.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel veel beter kan het niet.

Het begrijpen wat klanten willen is zeer moeilijk. Daar hebben ze bij Rubi absoluut geen moeite mee. Goed geholpen, goed geadviseerd, kennis van zaken al met al een zaak die je heel veel werk uit handen kan nemen. Bij ons ging het om een vloer in het hele appartement, gordijnen, horren en verf voor wanden en kozijnen.

Goede service en advies.

Je wordt van goed advies en vakkundig geholpen.

Geweldig!

Wij werden goed en zeer vriendelijk geholpen. Brengt rust bij de stress van een verhuizing!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Door Monique heel goed voorgelicht over de te leggen vloer, pvc is het geworden!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service en snelle levering

Fijn geholpen en ontzettend blij met het eindresultaat!

In alle opzichten top!

Onze complimenten voor de wijze waarop de vloerverwarming is geïnstalleerd en de PVC parketvloer gelegd. Niet alleen het resultaat is zeer naar onze wens, ook de zorgvuldige en rustige manier waarop de medewerkers hun werk deden verdient alle lof. Kortom: vakvolk! We zijn met alles dik tevreden! Tevens hierbij ons verzoek aan u om deze complimenten aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt (ook de mensen op kantoor) door te geven.

• Ervaring met: Vloeren

Duidelijk, met zorg en vakmanschap

Goed advies, goeie duidelijke afspraken. Stoffeerder hielp zelfs nog even met inruimen. Tevreden over resultaat.

Goede service en advies

Zie hierboven. We moesten lang op de gordijnen wachten maar het was het waard!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima vakmensen, prachtig resultaat! Complimenten!

Geweldige service!

We hebben wederom een geweldige ervaring met Thuisin Rubi gehad! Goed advies over wat er wel/niet mogelijk is en de afwerking is zeer netjes. Ik kan deze zaak aan iedereen aanraden, want het team bestaat uit professionals die met toewijding werken aan het tevreden stellen van jou als klant en goed luisteren naar waar je behoefte aan hebt. Top!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Super tevreden!

Heel erg blij met het advies wat we kregen van Hanneke, Pleun en het team. We kregen een advies over onze muren, kleuren en raamdecoratie. Er werd altijd meegedacht op een leuke, no nonsens manier. Ze hebben echt oog voor mooie combinaties. Zo vonden we de kleur voor onze jaloezieën best lastig, geluisterd naar het advies van Hanneke en uiteindelijk super gaaf! Het voelt nu echt huiselijk en warm aan. Dankjewel voor alles!!!!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.