Filters

10

Top van aankoop nieuwe auto tot after sale

Vanaf het eerste moment dat wij de dealer bezochten hadden wij een goed gevoel. Verkoper Stefan Vonk nam alle tijd voor ons. Aankoop was een nieuw Kia Niro hybrid en deze is in februari 2025 geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de auto, dealer en verkoper Stefan Vonk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk van uitleg

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Top

We waren eerst bij een andere dealer geweest, en daar niet geholpen. Vervolgens hier terecht gekomen en gelijk geslaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Geweldige service

wij zijn goed geholpen in onze zoektocht naar de volgende auto, dat deze keer een volledig elektrische auto zou zijn. Bas van Dijk, van Fase Autobedrijven in Alphen aan den Rijn heeft dat op een rustige en realistische wijze begeleid. Hij was er van op de hoogte dat we in diverse andere merken hebben proefgereden en wist ons steeds een stapje verder te brengen in de zoektocht. Zelf zijn we tot de conclusie gekomen dat de KIA EV6 voor ons de beste keuze was. Ook de inruil van beide oude auto's heeft Bas goed begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Ik ben nieuwe klant, tot nu toe erg tevreden.

Goede service en nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
5

Service? Ja als je geduld hebt

Na eerst een nieuwe EV6 gekocht te hebben, nu ook een occasion sportage awd. De verkoopafdeling is zeer klantgericht en doet alles om je te helpen. Maar als je de auto eenmaal hebt ben je overgeleverd aan de service van de werkplaats. Als je ze aan de lijn krijgt, als, want dat is niet altijd het geval, is het zo druk in de werkplaats dat je met een probleem niet snel aan de beurt bent. In mijn geval met een schuifdak dat problemen geeft, ben ik over 4 weken aan de beurt. Bij mijn vorige merk was er in de garage altijd wel iemand kort beschikbaar om te kijken of eea snel opgelost kon worden, of dat er een langere afspraak gepland moest worden. Ruim 4 weken je dak niet kunnen gebruiken is geen service. Alles wat sales goed doet in Waddinxveen wordt afgebroken door de werkplaats

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Goed geholpen

Wij hadden lang geleden een Nero besteld maar het duurde wel heel erg lang voordat deze beschikbaar was. Gelukkig werd goed op het probleem ingesprongen. Tot aan de tijd dat onze nieuwe wagen beschikbaar was zijn we goed geholpen. Daar zijn we Fase nog steeds dankbaar voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Zeer tevreden klant

Na onze bestelling heeft de aflevering van onze nieuwe auto 7 maanden geduurd maar het was het wachten meer dan de moeite waard en genieten we nu van onze nieuwe Stonic.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Duidelijke communicatie, goede service, snelle levering.

Duidelijke communicatie, goede service, snelle levering. Ook na levering neemt men kontakt op of alles naar wens is en/of er vragen-onduidelijkheden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Als je mee denkt met mij als klant en erAlles aan doet om klanten blij te maken, doe je het goed.

Ik had zakelijk vorig jaar bij Stefan vd Graaf, zakelijk al een Kia EV6 aangeschaft, maar was nu op zoek naar een jong gebruikte auto voor privé. Stefan is een enthousiaste, maar zeker niet opdringerige verkoopmedewerker bij Fase, die niet alleen alles van auto’s weet, maar die zich ook goed kan verplaatsen in zijn klanten. Na goed naar mijn wensen geluisterd te hebben stelde hij me precies de auto voor die ik in gedachten had, zonder dat ik zelf precies wist welke dat zou moeten zijn. Meer dan dat zelfs; hij wist van deze auto de slijtage plekjes en wat er aan zou moeten gebeuren om hem helemaal betrouwbaar en naar mijn wensen te maken en hij zorgde er voor dat dit ook gerealiseerd werd. Betrokkenheid zoals dit, kom je zelden meer tegen. Voor mij, zolang er mensen zoals Stefan daar werken, nooit meer een andere auto dealer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Vriendelijk en behulpzaam!

Ik kwam er binnen en werd vriendelijk ontvangen. Ook had ik een paar vragen en werden deze goed beantwoord en vond ik dit enorm fijn! Weinig kennis over auto's zelf en Stefan hielp me met alles. Mooie auto en nog wat lekkers erbij gekregen! Goede service ik raad het aan!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Geweldig

Vanaf 1e contact is alles geweldig verlopen. We zijn heel blij met de Kia Picanto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Stefan is een goeie verkoper met veel verstand van de auto en goed meedenkt met de klant.

Mooi ingespeeld op de klant omdat we met de auto waarmee we bij de servicebalie stonden erg ontevreden waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Verkoop, service en onderhoud passen zich perfect op elkaar aan

Sinds zestien jaar vaste klant m.b.t service en onderhoud na aankoop van mijn Opel Corsa. Bij elke service beurt en of vragen m.b,t tot het wel of niet werken van bepaalde technische problemen wordt er adequaat en vriendelijk gekeken en uitgelegd wat er aan de hand is en in overleg naar de juiste oplossing gezocht om dit naar volle tevredenheid op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
8

Fijn geholpen

Mooi bedrijf, fijn geholpen door Sharon. Aflevering auto was een feestje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Klantvriendelijk, flexibel en snelle service

Wegens klantonvriendelijke houding van Kia Zeeuw & Zeeuw van Den Haag naar Waddinxveen gereden. Geen spijt gehad en blij met mijn keuze. Ik word goed geholpen, leenfiets gekregen en achteraf geen verassing wat de prijzen betreft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldig geholpen en ervaren.

Bij het kopen van een gebruikte auto geweldig en soepel geholpen. Marc dacht heel goed mee en kwam uit zichzelf al met zaken die nog wat aandacht moeten hebben bij de auto voor aflevering. De aflevering van de auto was erg leuk gedaan. Een occassion gekocht maar behandeld alsof het een nieuwe auto was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Zeer goed geholpen

absoluut een goed adres voor de aankoop van een auto. Goede prijs, geen extra kosten, wel extra werk verricht, duidelijke overeenkomst en waar voor je geld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Hele fijne zaak, capabele mensen en zeer fijne omgang met ons en onze wensen.

Nieuwe auto gekocht n.a.v. noodweer Italië. Erg goed geholpen en alles werd duidelijk verteld over de auto. Ook is binnen een week alles geregeld qua rijklaar maken, wat erg fijn is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Top... de aflevering van onze Opel Grandland

Zeer deskundige en klantvriendelijke aflevering van onze auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Zeer fijne ervaring met Marc.

Meerdere malen langs geweest en altijd een fijne ervaring met Marc gehad. Zeer behulpzaam en fijne afhandeling van zaken. We komen graag terug voor de aanschaf van de volgende auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
1

Belazerd. Van vliet garage Gouda.

2 maanden voor onze vakantie een afspraak gemaakt voor de 100000 km beurt en apk. Vlak voor de vakantie zodat we veilig op vakantie konden. Nou alles behalve dat! Geen tijd om je distributie snaar te vervangen ( dit moet bij deze beurt) Andere opel garage gevonden die had gelukkig wel tijd. Die vonden een afgebroken afdekplaat die zat vast gekit, daaronder een flinke olie lekkage, geen achteras stootrubbers die zaten er helemaal niet in,moest een nieuwe motorsteun in door de olielekkages. Ik kom nooit meer bij deze garage. Klacht is ingedient en ik hoop dat ze met een passende oplossing komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima service, aardig personeel

Bij Van Vliet in Woerden wordt je altijd netjes geholpen. Mensen zijn er vriendelijk, geven je het gevoel dat je welkom bent en zijn ter zake deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Geweldig

Al heel wat jaren klant en dat blijf ik ook nu weer. ‘Autocentrum Van Vliet maakt rijden geweldig!’ Dank voor de aankoopbegeleiding. De aflevering duurde wat langer dan gewenst, maar dat lag niet aan de Autocentrum Van Vliet. Ik ben dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Stefan van der Graaf heeft ons zeer klantvriendelijk geholpen.

Via internet hebben wij onze belangstelling voor een nieuwe Kia Picanto laten weten. Stefan nam snel telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken. Hierop hebben wij de auto op een plezierige manier gekocht. De aflevering was prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Klantenvertellen Reviews

• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.