Prima geregeld en alles in orde.

Van aankoop tot montage alles logisch verlopen, afspraken worden waar gemaakt en zowel technisch als financieel uitermate goed meegedacht.

hele goede service en deskundig advies

Na gebeld te hebben voor een afspraak konden we gelijk terecht. Even zelf rondgekeken en dan kwam de verkoper langs om te vragen of hij ons kon helpen. Zeer vriendelijk en behulpzaam en heel goed advies!! Nam ook al de tijd voor ons en zodoende hebben we een hele mooie keuken gekocht. grt, Fam. Dhooge

Beste Marino, Leuk dat je langs bent gekomen in onze showroom! We zijn blij om te horen dat je geslaagd bent in een nieuwe keuken. Alvast veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Babs Klerkx - KeukenConcurrent

Vriendelijke en snelle service

Professionele hulp echt vakmensen

Beste Glenn, De service is ongekend van KeukenConcurrent! Dank je voor de mooie positieve 5 sterren review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

alles was perfect geregeld

de service en klantvriendelijkheid zeer over tevreden , niks moet en alles kan . monteur heeft uitstekend werk afgeleverd .( johny pruimboom ). werkt zeer nauwkeurig . ook het afleveren van de keuken is perfect gegaan , hele dikke duim voor de gehele organisatie .

Beste meneer, mevrouw Hendriks, Dankjewel voor je geweldige beoordeling. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over KeukenConcurrent! Ik wil je veel plezier wensen in je prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Goed en vriendelijk.

Dit is de 2e keuken binnen 2 jaar. Zijn zeer tevreden over de service.

Beste Mees, Wat fijn om te lezen dat we je weer zo goed van dienst konden zijn met je tweede keuken van KeukenConcurrent. Ik wil je bedanken voor je geweldige review en weer jaren kookplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Top bezorging en service

Alles werd na gekeken en gecontroleerd zeer vakkundige bezorgers en met de juiste bezorg gereedschap

Beste Terry, Fijn om te horen dat de levering van je nieuwe keuken zo goed verliep, het is ongekend van KeukenConcurrent! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Erg vriendelijk

Door iedereen zeer vriendelijk behandeld, goede service.

Beste Jannie, Zoals je van KeukenConcurrent kan en mag verwachten, de service is bij ons is ongekend! Dank je voor deze positieve 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prachtig

Goed verzorgt en vakkundig afgeleverd en gemonteerd. 2 duimen omhoog.

Beste Brigitte, Duimen omhoog voor onze goed verzorgde, vakkundige levering en montage. Dat klinkt als een schot in de roos, dank je wel voor deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Meedenken is een groot goed!

Wij werden met name getriggerd door "het meedenken" om invulling te geven aan onze eisen en wensen.

Keurige, kundige service op maat!

Keurige service door Daan & Karim. Veel kennis en goed advies. Rekening houdend met onze wensen en onze mogelijkheden.

Beste Roy, Wat een mooie complimenten aan het adres van mijn collega's, dat zullen ze leuk vinden om te horen! Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Heel fijn geholpen

Denken goed mee, zijn eerlijk over wat wel en niet kan, erg blij met hoe ij geholpen ben

Beste Marieke, Goed meegedacht, eerlijk en fijn geholpen in ons filiaal. Daar zijn wij dan weer heel erg blij mee. Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

super montage

super montage vriendelijk meedenkend als ze allemaal zo zijn echt een aanrader

Beste Peter, Een super montage, ook dat is ongekend van KeukenConcurrent! Dank je wel voor jouw mooie review. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Top geregeld!

Monteur werkt netjes secuur en denkt met je mee!

Beste heer/mevrouw Janssen, Dank je wel voor deze topreview voor onze monteur! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Uitstekend geholpen!

Er waren een paar kleine dingetjes die ik heb gemeld. Binnen no-time opgelost! Zeker een aanbeveling waard.

Beste Sari, Ook onze service is zo te zien een schot in de roos geweest! Dank je wel voor het delen van jouw ervaringen hiermee. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

geweldig

Wij hebben bij KeukenConcurrent een nieuwe keuken besteld. Hij is al geleverd en geplaats. Van begin tot het eind is alles perfect gegaan. In een woord TOP een aanrader voor iedereen.

Beste Harrie, Zo te horen is jou nieuwe keuken een schot in de roos! Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je lekker kunt genieten van jouw nieuwe keuken. Veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Prima uitleg

Fijne en goede voorlichting in een prettige sfeer

Beste Arend, Ik wil je hartelijk bedanken voor je mooie beoordeling. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

De verkoopster Iris heeft ons in anderhalf uur een droom keuken samen gesteld en verkocht ook het na gesprek was zeer correct daarom Dank aan haar.

Beste Jacques, Dat is ongekend van KeukenConcurrent. Fijn dat jij dat ook zo hebt mogen ervaren. Dankjewel voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

We zijn heel fijn geholpen in de winkel, vriendelijk en met goede uitleg en tips. Tot nu toe verloopt alles snel en goed.

Beste Marja, Dat is ongekend van KeukenConcurrent. Fijn dat alles tot nu toe vlekkeloos is verlopen. Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Grandioos

Wij hebben een kookeiland gekocht, alles is zeer goed verlopen. Wij hadden een zeer fijne verkoper die goed naar onze wensen heeft geluisterd. Alles verliep vlekken loos. Wij hebben dan ook een 10 gegeven.

Beste Gerard, En met deze tien zijn we ook heel erg blij! Dank je wel hiervoor en gefeliciteerd met jullie nieuwe kookeiland. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prijs kwaliteit en service perfect

Perfect bedrijf

Beste Henny, De klant staat bij KeukenConcurrent ten alle tijden centraal, fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Wat een goed bedrijf

Ze lossen het allemaal op wat de klant wilt

Beste meneer/mevrouw Agterberg, De klant staat bij KeukenConcurrent ten alle tijden centraal, fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Veel keus in verschillende segmenten

Geweldig geholpen door de verkoper, hij heeft zeer goed geluisterd naar onze wensen en totaal niet opdringerig.

Beste Sietske, Een keuken kopen doe je ook niet elke dag en daar komt stiekem heel veel bij kijken, maar daar helpen wij je graag bij! Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe keuken, leuk dat wij deze voor je mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beste Claudia, Dat klinkt als een perfecte ervaring, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Netjes en snel gewerkt.

De monteurs hebben snel, netjes en accuraat gewerkt. Ze den ken mee met de indeling en opstelling. Klasse.

Beste Wim, Wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe keuken, daar doen we het allemaal voor bij KeukenConcurrent! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer vriendelijke verkoper

De verkoper was zeer vriendelijk, geduldig en meedenkend.

Beste Warniah, Zoals je bij KeukenConcurrent kan en mag verwachten, onze adviseurs zijn echte toppers! Fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.