Erg tevreden

Ik ben heel tevreden hoe de uitvaart is gegaan door dhr Rappel.

Vriendelijk, rustig en ervaren!

Evelien heeft ons op een warme, professionele en met gepaste humor de uitvaart van onze moeder begeleid. Met een lach en een traan hebben wij samen een waardevol laatste afscheid gehad. De opbaring in de uitvaart suite was voor ons een perfecte mogelijkheid om afscheid te nemen. De dag van de uitvaart verliep van begint tot eind zoals we afgesproken hadden waardoor we dankzij Evelien kunnen terugkijken op een bijzonder mooie dag wat voor ons nu een mooie herinnering zal blijven. Evelien enorm bedankt!

Steun en begeleiding die je nodig hebt

Wat een mooi afscheid hebben wij mijn vader kunnen geven door de warme, persoonlijke en professionele begeleiding van Els. In een moeilijke tijd is het zo fijn als je een klik hebt met de uitvaartbegeleidster. Corina en Els hebben het afscheid mooi en respectvol begeleid. Wij zijn hier heel dankbaar voor.

Totaal ontzorgend, betrokken, geduldig

Juliette magis heeft ons zo super goed begeleid na het overlijden van moeder. Ze was er direct, nam meteen het heft in hadden. Regelde alles wat er moest gebeuren in overleg met ons. Kwam met ideeën, oplossingen, mogelijkheden. Ze zorgde voor alles! We zijn heel erg blij dat zij er voor ons was en nog steeds is.

Heel goed en heel vriendelijk

Ben zeer goed geholpen het enige nadeel is dat je van het rest bedrag nota's moet inleveren

Onze complimenten aan Paul Beurskens en zijn team.

Ut is Good ZO! Waardige bijzondere Uitvaart vanuit Christoffel Kathedraal Roermond met de Broederschap als begeleiding. Vervolgens naar Bergerbos middels korte plechtigheid (de staf) Bourdon, is overgedragen door de kinderen aan de Broederschap. Aansluitend koffietafel Oolderhof. Wij zijn tevreden.

Afscheid van mijn man Freek Was tot de puntjes uitstekend verzorgt! Richard van monuta Super bedankt voor je begeleiding die je ons gezin hebt gegeven! We konden ook tot na de uitvaart altijd op je rekenen! Dit doet voor onze verwerking heel erg goed! Ook het verdere personeel alle maal bedankt!

Alles was prima geregeld

Goede begeleiding

Fijn dat we vooraf al zaken konden bespreken in het zicht van overlijden en dat de uitvaartverzorger mijn moeder nog kon ontmoeten. Daarna nog wat zaken aangepast zodat na overlijden alleen nog de puntjes op de i moesten. Maar er komt evengoed veel op je af. Daarom vond ik het een goed voorstel om de inhoud van de uitvaartdienst apart te bespreken. Mike is een zeer aimabele en betrokken contactpersoon met duidelijk verstand van zaken!

prima, uitstekende verzorgde uitvaart gehad

netjes, in overleg kan er veel, op tijd komen, een hele goed keuze voor uitvaart verzorging

Warme begeleiding en ontvangst

Op alle fronten behulpzaam en warm,meelevend en correct personeel. Dit helpt enorm in je periode van verlies. Bedankt.

Vakkundig en professioneel maar tegelijkertijd zo betrokken en warm

Petra, via deze site wil ik je bedanken voor je steun en begeleiding in de afgelopen periode. Ik heb de andere reviews gelezen en kan alleen maar beamen wat daar geschreven staat. Je bent vakkundig en professioneel maar tegelijkertijd zo betrokken en warm. Je bent duidelijk op een niet dwingende, respectvolle manier. Het is ontzettend fijn om zo direct met iemand te kunnen communiceren wanneer er zaken geregeld moeten worden. Met jouw mensenkennis heb je mij/ons in korte tijd uitstekend in weten te schatten. Hierdoor voelde het vertrouwd om met je te praten en werd het nemen van beslissingen een stuk makkelijker. Verdrietig maar dankbaar kijk ik terug op het afscheid van mijn moeder; een mooie en respectvolle plechtigheid met ruimte voor een vleugje humor. Petra, dank je wel.

Prima begeleiding en verzorging van de uitvaart

klantgericht en persoonlijk gericht

Wij zijn dik tevreden over de uitvaart en het contract met de gene die de verzorging en de gesprekken hebben op zich genomen om alles in goede banen te leiden

In moeilijke tijd veel steun/hulp gehad

Thanneé heeft ons passende zorg gegeven. Duidelijk alles doorgenomen en besproken. De uitvaart is perfect gelopen door een goede voorbereiding. Bedankt

Birgit was echt super

Vertrouwend

Mooie fijne uitvaart gehad

Ook al was de aanleiding droevig, het was een mooi en waardig afscheid. We waren als familie super tevreden over hoe wij door iedereen vriendelijk geholpen zijn.

Goede ervaring

Als is gegaan zo als de overledene heeft gewild.

zo asl het is afgesproken is het ook uitgevoerd.

positief

Rustige man, die de mens centraal stelt en overzicht biedt.

Zeer betrokken en meelevend .

Na het overlijden van mijn moeder hebben we zeer nauw contact gehad met medewerkers van monuta ( klaasje en appie ) zij denken mee in de wensen en stellen je op je gemak en waren betrokken. Ook de Heren van de laatste zorg hebben wij gewaardeerd.

Zeer deskundige, lieve uitvaartverzorgster

Isabelle werd toegewezen aan mijn oma, ooms en moeder voor het regelen van de uitvaart van mijn opa. Isabelle heeft dit op zeer kundige, maar vooral lieve manier tot in de kleinste details verzorgd. Hierdoor konden wij als familie mijn opa de mooiste, laatste eer bewijzen. Isabelle, bedankt voor al jou tijd, kunde en liefde tijdens deze moeilijke tijd. Het leek alsof je een lid van de familie was.

Fijn geregeld

Heidenhof en de uitvaartbegeleider een fijne en mooie samenwerking. Uitvaart van mijn dochter kijk ik "fijn" op terug. Hoewel het zo verdrietig was.

Strak en goed verzorgd !

Nick Verweijen heeft vanaf begin af aan ons als familie bij de hand genomen. Maar toch ons vrijgelaten in keuzes en beslissingen. Tussendoor heeft hij samengevat en geconcludeerd. Op de dag van de uitvaart hield hij de controle in de hand. Daardoor konden wij ons richtten op het uitgeleide doen van onze moeder. Complimenten Nick ! Familie van Dis, Jongbloed

Best beoordeeld uit 102

- Monuta Jacqueline Reijers | 9.8