Mijn moeder zou ruim voldoende verzekerd zijn en achteraf kan ik bijbetalen.

Aan mijn moeder is toendertijd meegedeeld dat zij ruimvoldoende was verzekerd, achteraf moet ik een aanzienlijk bedrag bijbetalen. Ook zou ik in de week na de crematie nog gebeld worden maar heb niemand meer gehoord, we zijn inmiddels een maand verder..... Dit was een goede leerschool, bij de volgende weet ik waar ik op moet letten. Ik heb er een naar gevoel aan over gehouden, er wordt (mis)gebruik gemaakt van de emotionele situatie.

Geachte mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels heeft de uitvaartverzorgster contact met u gehad en komt zaterdag bij u langs. We hopen dat hiermee uw nare gevoel wordt weggenomen. We wensen u veel sterkte toe. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid Monuta

De uitvaart is gegaan, zoals wij het graag wilde hebben.

De totale begeleiding van Herma was tot in de kleinste puntjes verzorgd. Begripvol,didactisch,menselijk, de familie op de voorgrond. Zelf op de achtergrond, maar indien nodig, onopvallend aanwezig. Herma hebben we leren kennen als een liefdevolle vakvrouw. Namens de familie hartelijk dank

Ellen is een top-vrouw met een groot inlevingsvermogen

Ik ben zeer blij dat Ellen de uitvaart heeft begeleid. Dat heeft ze in alle opzichten voortreffelijk gedaan.

Zeer warme en liefdevolle begeleiding

Wij zijn zeer warm en liefdevol begeleid door Heidi Markus van Monuta bij het regelen van het afscheid van mijn moeder. Het verlies van een dierbare is zo verdrietig, maar wat was het fijn om iemand te hebben die je op zo'n warme manier helpt bij het regelen van de uitvaart. Heidi is meerdere dagen bij ons geweest en heeft echt de tijd voor ons genomen. Haar warme en persoonlijke benadering gaf ons het gevoel dat we haar al jaren kende. Ze heeft een heel mooi verhaal gemaakt en heeft voor ons ondanks de maatregelen een mooi en fijn afscheid gerealiseerd. Bedankt voor alles!

Zeer toegewijde, persoonlijke zorg

Mijn broer en ik hadden in twee plaatsen met Monuta te maken, in Breda waar onze moeder is overleden, en in Alphen aan den Rijn, waar de begrafenis plaatsvond. Zowel in Breda als in Alphen troffen we zeer toegewijde mensen die ons meteen het gevoel gaven dat alles in orde zou komen. De rust die dat geeft, is onbetaalbaar. De reactie op een vraag was altijd snel en goed. Daardoor hebben wij alle aandacht aan onze familie kunnen geven en aan de inhoud van de afscheidsdienst. Een speciaal woord van dank voor de jonge dragers. Troostend dat jonge mensen ook deze kant van het leven willen zien. Een dikke tien voor allen!

persoonlijk met respect

alles omtrent het overlijden van mijn vrouw en de route naar de crematie is met veel respect en liefde voor de achterblijvers gerealiseerd. Met name de uitvaart begeleider Gerrit was een grote steun.

De uitvaartverzorger dacht mee met ons over hoe de uitvaart zou verlopen.

Alles werd goed verzorgd, voor tijdens en na de uitvaart.

Goed verzord

Mede dankzij Harries bakker is de uitvaart goed en naar tevredenheid van on allen goed verlopen waarvoor dank

Enorme steun in deze moeilijke tijd

Berny bracht rust, dacht goed mee en dacht aan kleine dingen. Ik had nooit gedacht dat een uitvaartverzorger zo'n steun kon geven. Ook voor de niet standaard wensen had Berny ideeën. Wij hebben Berny ervaren als rustig, respectvol en integer en heeft voor ons de week na het overlijden tot na de begrafenis, ondanks de enorm verdrietige tijd, vorm gegeven zoals wij het wilden.

Goede dienstverlening

Duidelijke informatie over de afscheidsdienst en ook het financiële aspect

Fijne persoonlijke begeleiding.

Richard was onze uitvaartverzorger en we waren heel blij met hem. Professioneel maar heel persoonlijk. Luisterde goed naar onze wensen. Alles was goed geregeld, bedankt Richard.

Een fijne en rustgevende begeleiding van alles

John was een uitstekende begeleide voor de gehele crematie. Het had aandacht, rust en ideeën waardoor het regelen van de crematie dienst een passend afscheid werd van onze 100jarige vader.

Professioneel en heel persoonlijk

Wij hebben een fijne ervaring gehad rond de uitvaart van mijn vader. Femke heeft er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen op een heel persoonlijke en prettige manier.

Roel van wielen heeft ons helemaal naar wens geholpen blij mee

Als het zover is, ben je blij dat er iemand voor je is....

Afscheid nemen van een dierbare is al moeilijk genoeg. Laat staan wat er allemaal op je af komt. Gelukkig is er een uitvaartonderneming die er voor je is. Monuta Crombach heeft ons alles uit handen genomen en de uitvaart prima geregeld. Vooral het warme contact met alle werknemers was zeer fijn. Bedankt hiervoor. Fam. Schuurmans

Ontzettend begripvol en behulpzaam

In mijn moeilijkste ogenblikken werd ik op een zeer integere manier bijgestaan. Er werd overal in mee gedacht en niets was te veel. Ook werd alles helder en duidelijk uitgelegd. Het maakt dat ik op een mooie manier afscheid heb genomen van mijn dierbare moeder

Meedenkend

Zo liefdevol en met respect naar m’n paps en naar ons. Zo geweldig opgevangen en geholpen. Tot aan het huis bezoek na twee weken na de crematie

Uitmuntende begeleiding en service

Op het moment dat een dierbare, in mijn geval, mijn moeder overlijd, sluit je een periode in het leven af Monuta was daar vanaf het begin bij. Zo heb ik samen met een verzorgingsteam van Monuta mijn moeder de laatste zorg kunnen geven met professionele waardigheid, kennis, kunde en advies en, heeft de uitvaartbegeleister mij en mijn familie vanaf de eerste kennismaking tot de beëi5ndiging van de uitvaart zeer professioneel maar vooral vanuit een medelevend en invoelende manier begeleid! Dit resulteerde in een intiem en warm "overgangs ritueel" voor mijn moeder, met een lach en een traan. ik mijn moeder tot de laatste fase van de uitvaart kunnen begeleiden en nog niet zo lang geleden haar as uitgestrooid over de Noordzee waar zij weer is verenigd met mijn vader, Dit alles, en de excellente nazorg maakt dat Monuta ook mijn keuze is voor mijn uitvaart, bij Monuta staat de mens en de wens centraal van de overledene en de nabestaande.

Perfecte begeleiding aansluitend op onze wensen

Wij zijn uitstekend begeleid in het proces van overlijden tot aan de crematie. Naar mijn mening is er geen onderdeel in het proces voor verbetering vatbaar.

Heel goed

Prima geregeld.Ik kon mij met andere zaken bezighouden m.b.t.de afwikkeling van het overlijden van mijn moeder.

Zeer verzorgde uitvaart

Zeer verzorgde uitvaart Aan alles werd gedacht.

Geweldig, voelt heel goed aan wat mensen willen!

Wij hadden als familie vanaf binnenkomst al een goede klik met Berny en aangezien wij gelukkig nog nooit een crematie hebben hoeven te regelen en bijna niets wisten, heeft hij ons enorm geholpen met gevraagd en ongevraagd advies, wij voelden ons ook zeer op ons gemak door de ongedwongen sfeer tijdens deze gesprekken, daarnaast was het antwoord op @mail contact zeer snel! Dus in een woord fantastisch!

uitstekend. Zeer attend

De medewerker was niet opdringerig en wachtte onze mening af. Gaf goede adviezen en probeerde niet het duurste te verkopen.

Heel positief!

Wij zijn heel persoonlijk en respectvol geholpen! Er werd met ons meegedacht! De afscheidsdienst was in een woord prachtig! Met dank aan Dhr R van POL.

Betrokken en zorgzaam

De dienstverlening van Monuta Wauben is betrokken en zorgzaam. De medewerkers nemen de volledige zorg over in deze moeilijke tijd. Empathisch, behulpzaam, adviserend en betrokken zijn de kernpunten van Monuta Wauben. Zij waren een grote steun.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.