Een goed en super snel geholpen met het overlijden van mijn vrouwtje

Ik wil ideeën aan raden voor zo uitvaart verzekering goede mensen en goede uitleg over wat er allemaal gaat gebeuren

Vertrouwd, authentiek en Martha gaf ons vertrouwen gedurende het proces.

Je moeder verliezen is altijd onverwachts, heftig en ineens kom je in een stroomversnelling terecht en ga je alle kanten op. Er zijn emoties, er moeten snel keuzes gemaakt worden en Martha gaf ons heel erg het vertrouwen dat we op onze intuïtie mochten vertrouwen en heeft ons authentiek laten zijn. Voelde vertrouwd, open en we konden onszelf zijn. Bedankt Martha, je bent een toppertje!

Heel erg prettig samengewerkt met Martha.

Hele leuke, open en eerlijke vrouw die veel kennis van zaken heeft en ook goed door kan pakken. Heel erg tevreden met wat ze allemaal voor ons gedaan heeft. Ik hoop uiteraard niet dat ik haar diensten snel weer nodig heb, maar mocht ik weer geconfronteerd worden met een overlijden in mijn familie, dan zou ik haar meteen weer bellen om alles te regelen.

troostend

ik heb nergens achteraan hoeven te zitten.alles paste naadloos en waar nodig werd er direct geanticipeerd op onvoorziene omstandigheden. wij als achterblijvers konden onze eigen ideeën inbrengen en er was persoonlijke aandacht voor iedere nabestaande het voelde als de warme nabijheid van familie , zeer troostend.

Vertrouwen dat het afscheid goed geregeld wordt.

Ik ben zeer tevreden. Ik waardeer het fijne contact, het meedenken, de betrokkenheid, het snelle regelen en de goede zorgen zeer.

Is erg goed

Ik zou daar weer zo bij monuta doen

Vriendelijke, hartelijke en geduldige begeleiding naar een mooie locatie voor een afscheid

De vriendelijke, hartelijke en geduldige begeleiding van Monuta door Guido Waltmans zorgde ervoor dat we als gezin samen hetzelfde wilden voor onze overleden vader. We ervoeren steun en hulp met het uitzoeken van de vele details van tot en met de crematielocatie. De communicatie was aangenaam en helder en de tijd werd genomen om alles na te gaan, zodat we op geen enkel moment voor verrassingen kwamen te staan. Complimenten voor alles en dank voor het bezoek na afloop!

Verliep soepel

Contact met Eline verliep soepel. Voldoende warm maar ook duidelijk en concreet. Alles werd voortvarend afgehandeld en er was regelmatig app of telefonisch contact om te checken hoe het ging.

Professioneel, vol warmte met aandacht voor detail

Het begint met communiceren. Luisteren naar. Verwachtingen afstemmen. Afscheid van een overleden dierbare kan maar één keer. Alles moet kloppen. Medewerkster Wendy van Monuta was voor ons een baken van rust in woelige emoties. Haar respectvolle bejegening van de overledene raakte ons. Maar ook de empathie van haar en haar collega's voor ons, de nabestaanden. Het beeld van de erehaag die ze vormden is gegrift in ons hart. De mensen van Monuta zullen zeggen: 'Dit is ons werk', maar voor ons betekent het zoveel meer.

Korrekte afhandeling, erg betrokken en hartelijk.

Geweldige begeleiding van Tijn

De geweldige begeleiding in die moeilijke dagen met name van Tijn Poelmann zullen wij nooit vergeten.

“Een warm bad”

De zorg van Ellen rondom het afscheid van mijn man was hartverwarmend. Je merkt dat zij dit werk met haar hart doet. Het contact met haar voelde erg vertrouwd. Zij denkt mee en heeft een groot empatisch vermogen. Mede dankzij haar inzet is het afscheid van mijn dierbare man goed en mooi geweest conform onze en zijn eigen wensen. Ik en mijn gezin zijn daar erg dankbaar voor!

Zeer fijn persoon als uitvaartverzorger. Alles top geregeld.

Dit was de 2de keer dat we gebruik hebben gemaakt van de diensten van Berny. Zeer tevreden. Duidelijk, meelevend., meedenkend en goede overdracht. Ook collega Carola als zeer fijn ervaren

Hele fijne uitvaartverzorger

Martha begeleide ons heel fijn, en haalde praktische zorgen bij ons weg. Ze kon ons goed duidelijkheid bieden, en nam ons stapje voor stapje mee in het regelen van de uitvaart. We konden haar alles vragen en ze nam de tijd voor ons. Martha is een warme, lieve en empathische vrouw. We zijn heel blij met haar geweest!

Perfect geregeld

Zeer zorgzaam en menselijk opgevangen en begeleiding gehad tijdens en na het afscheid, heel vrij gelaten in het nemen van keuzes en het nemen van beslissingen op alle vlakken, perfect

ze hebben mij van alle kanten geholpen op een beleefd sympatieke manier veel steun aan gehad en nog

Wij zijn heel goed opgevangen en geholpen door Monuta

Door goede begeleiding van de uitvaartverzorger hebben wij een mooi afscheid kunnen nemen van ons geliefde familielid. Wij zijn door het gehele proces goed geholpen en bij gestaan. Zelfs na de uitvaart kregen wij via de mail handige tips wat er allemaal komt bij kijken over de afwikkeling van diverse zaken.

Geweldige ervaring met deze uitvaartonderneming.

De begrafenisonderneemster, Daniëlle vd Steen, is een ontzettend fijn en warm persoon die heel goed begreep wat zij voor en met ons kon doen en zeer betrokken. De dames van de zorg die ons hebben geholpen met de laatste verzorging van onze moeder waren eveneens fantastisch. Onze grote dank aan Monuta.

Professionele en makkelijk benaderbaar met oog voor details. Goed contact en goede nazorg. Ik kan jullie Monuta van harte aanbevelen.

Meer dan fijne persoonlijke begeleiding en dat is een grote steun bij een overlijden van een naaste.

Met grote zorg onze moeder verzorgd, meer dan fijne persoonlijke begeleiding t/m de crematie en ook daarna. Duidelijke en goede afspraken en het nakomen daarvan waardoor je ook het gevoel hebt dat je niets 'uit handen geeft' maar zelf de regie houdt.

Uitmuntend

Het regelen van een uitvaart wordt door een medewerker van Monuta (met heel veel gevoel met de nabestaanden) uitgevoerd.

alles prima geregeld

fijn contact met de uitvaartleidster

Prettig en persoonlijk

Onze moeder is helaas overleden en had de wens om bij schifferheide de uitvaart te hebben en hier alles te regelen. Onze uitvaartbegeleider was zeer prettig in omgang en nam echt veel uit handen. Het voelde meteen 'eigen' en er wordt naar je geluisterd. Ook de dienst was zeer persoonlijk en raakte ons diep omdat sommige voordrachten heel erg paste bij onze moeder. Ze luisteren dus echt naar je. We kijken ondanks het grote zware verlies terug op een fijne week met goede begeleiding en een waardevol 'eerbetoon' voor onze moeder.

Professioneel, vriendelijk en luisterend oor

Martha kwam op de dag van overlijden langs en heeft ervoor gezorgd dat onze moeder thuis opgebaard kon worden. Al onze wensen goed doorgenomen. Contact via bellen of app, alles kon. Enige aandachtspuntje was dat we niet op de hoogte waren vd soort aansluiting in de aula om de powerpoint te tonen. Gelukkig hadden we extra laptop mee waardoor het mogelijk was. Daardoor toch nog goedgekomen. Wij zouden Martha zeker aanbevelen.

Goede en prettige contacten omdat hiermee veel werd ontzorgd

Best beoordeelde uit 102 leden

- Monuta Martha de Vries | 9.5

- Monuta regio Groningen | 9.5

- Monuta Hofrust | 9.5

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.