Prettig

De algehele verzorging, begeleiding en uitvaart na het overlijden van onze moeder, was meer dan goed. Wij zijn erg tevreden over het contact na het overlijden tot en met de uitvaart. Wij hebben Monuta leren kennen als een uitstekende uitvaartverzorger, die zakelijk en op correcte wijze het nodige doet voor een vlekkeloze opbaring en uitvaart.

Mooie uitvaart

Als je al zoveel moet regelen terwijl je leven helemaal op zijn kop staat na het overlijden van je dierbaren, is het fijn dat de mensen van monuta zo lief en meedenkend zijn om de laatste wensen van van de overledene te kunnen vervullen en de nabestaande bij te staan. Van het opbaren tot de koffietafel helemaal goed. Een minpuntje uit onze ervaring is dat de afwerking zoals administratief en de eventueel nagesprek niet goed gegaan zijn . Maar volgende uitvaart zou ik zo weer bij monuta doen

Met gevoel en effectieve daadkracht, onze wensen tot in detail serieus genomen

Stepte en professionele begeleiding

De uitvaart verzorging was heel goed georganiseerd zodat je ook een gerust gevoel kreeg over het ganse verloop van de hele begrafenis op een moment dat het heel moeilijk is om zelf efficiënt te functioneren. Aan alles werd gedacht en niets was ook teveel, ook als het om heel specifieke wensen ging zoals een foto presentatie, eigen muziek, een spreker die de overledene ook nog eerst had kunnen ontmoeten zodat de preek ook persoonlijk en zinvol werd voor allen, speciale samenstelling van bloemstukken met de lievelingsbloem erbij gevoegd van de overledene,...

Alle zorg word uit handen genomen

Heel prettig en persoonlijk, goed contact,alles word voor je gedaan ,fijn gevoel aan overgehouden

fijne afhandeling

Heel fijn hoe alles werd begeleid en geregeld. Alles verliep zoals wij het hadden aangegeven en Anne was zeer behulpzaam, goed bereikbaar en zeer ongedwongen. Echt heel fijn in zo'n tijd dat je echt geleefd wordt!

Een hartverwarmende ervaring

Ik wil graag mijn dank uitspreken naar Vincent, hij heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Zijn warmte en zorg, zelfs de nazorg, zal mij en mijn familie altijd bijblijven. Dank Vincent je was onze houvast bij het overlijden van onze zus.

Zeer fijne en vooral prettige ervaring

Bij deze wil ik met name Martino erg bedanken voor de fijne samenwerking met ons bij het regelen van de crematie van mijn moeder janet, en hij heeft voor mij in het bijzonder ook nog wat extra dingen kunnen regelen, hij weet wat ik daarmee bedoel, waar ik hem dus erg dankbaar voor ben!! Dus bij deze raad ik 1 ieder aan die een dierbare verliest zich bij deze melevende en vooral meedenkende man te melden. Bedankt man!! grt r van soestbergen (de jonge)

Warme ervaring op afstand

De crematiebijeenkomst van een goede vriend van ons volgden wij via streaming. Ondanks de afstand voelde het of we erbij waren. De vormgeving, de beelden waren ondanks het verdriet hartverwarmend. Uitstekend geregeld door Monique, je kon merken dat ze goed naar de wensen van de familie had geluisterd. Ook mijn ervaringen om via haar bloemen te bestellen passend bij de andere bloemstukken waren zeer goed.

Zeer betrokken en deskundig

De wijze waarop Dorien de condoleance en uitvaart heeft voorbereid en begeleid getuigt van vakbekwaamheid. Tijdens de condoleance heeft zij alle belangstellende persoonlijke ontvangenen uitleg gegeven, waardoor de spanning bij vele mensen verdween. Tijdens de uitvaart perfecte begeleiding en een mooi slotwoord gehouden. Dorien namens de familie dank.

Goed verzorgd

overtrof mijn verwachting.

geweldige en respectvolle begeleiding

Duidelijke uitleg, ondersteuning bij de keuzes die je moet maken in een moeilijke periode. Zeer respectvol omgegaan met mijn overleden man. Alles prima geregeld in het crematorium.

Zou Monuta bij iedereen aanbevelen.

Voor tijdens en na de uitvaart. Niks op aan te merken.

begrip ondersteunend

Betrokken en respectvol

Onze eerdere ervaringen met John waren al heel goed. Recent hebben we weer een beroep gedaan op zijn kwaliteiten als uitvaartbegeleider. John luistert goed, is betrokken, denkt voortdurend mee en heeft goede oplossingen als de situatie daarom vraagt.

Fijne en warme begeleiding, waarbij wordt gekeken naar je wensen

Onze ervaring met John is zeer positief bevallen. Hoewel de periode natuurlijk niet leuk is, heeft John hierin ons goed begeleid. Hij is rustig, toegankelijk en geen vraag is te veel. Ook kijkt hij naar de persoon wie jij bent, wie de overledene was en wat daarbij past. Zo heeft hij ons een andere locatie geadviseerd, omdat het veel beter bij ons aansloot. Achteraf zijn we daar heel erg blij mee, want dit heeft zeker bijgedragen aan het mooie afscheid van onze lieve moeder. Ik zou iedereen John aanraden. Daarnaast ervaarde onze gasten ook deze positieve sfeer met John.

Zo mooi

Wij zijn heel tevreden over hoe de uitvaart verlopen is Van alles regelen tot de dag van de uitvaart Niks was te veel Speciale dank voor mevr Marie Jose Dohmen

Fijne ervaring

Fijn en netjes begeleid in de moeilijke tijd . Zowel tijdens als de na zorg

Geweldige begeleiding en heel vriendelijk

Luisteren goed naar persoonlijke wensen en doen er alles aan om het afscheid precies naar wens te laten verlopen.

Prettig contact

We hadden een prettig contact met de uitvaartleider. Hij was goed te bereiken. Duidelijke en heldere begroting, prettig gesprek om de uitvaart vast te leggen.

zeer goed

Ik kan iedereen monuta aanbevelen je wordt hier in goed in begeleid. En de uitvaart is ook heel mooi en netjes gegaan. Ze leven ook met je mee de wensen van de overleden worden zeer na keurig gedaan.

ben meerdan tevreden , geeft een fijn gevoel

erg goed

heel fijn !!

in de hectiek, ongeloof, verdriet werden we heel fijn en goed begeleid om de uitvaart in te vullen.

Ze hebben ons ontzorgt en van een vreselijk afscheid iets heel moois kunnen maken

Wijzelf en ook onze genodigden hebben de uitvaart van mijn moeder als wsrm, verbindend en helend ervaren door de uiterste zorg en betrokkenheid van de uitvaartverzorgster en iedereen er omheen.

Een warme en goede zorg

Totaal onverwacht met uitvaart te maken gekregen,maar een fijn gevoel hoe het is verlopen en hoe de begeleiding was,vooral met jill mural een fijne band in de periode van rouw en verdriet.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.