Enkele belangrijke punten omtrent het nieuwe systeem

Inloggen

Inloggen doet u zoals u gewend bent op de website klantenvertellen.nl, kiyoh.nl of kiyoh.com. Klopt uw wachtwoord niet meer dan kunt u het best contact opnemen:
Klantenvertellen: info@klantenvertellen.nl | 013-7009709
Kiyoh.nl en Kiyoh.com: info@kiyoh.nl | 013-7009708

Negatieve beoordelingen

Indien u een beoordeling ontvangt waarin een onvoldoende is gegeven, wordt de beoordeling niet meteen gepubliceerd. Deze komt 7 dagen in quarantaine te staan. Dit biedt de gelegenheid om ontevreden klanten te woord te staan. Komt u er gezamenlijk uit dan kunt u de klanten een verzoek tot aanpassen van de review sturen in het dashboard. Beoordelingen worden wanneer zij voldoen aan onze gebruikersvoorwaarden altijd gepubliceerd. Wanneer een beoordeling is aangepast, verwijzen wij met een link naar de originele review. Beoordelingen worden na de 7 dagen quarantaine altijd als meest recent gepubliceerd.

Instellingen

De vragenlijst, het logo, de bedrijfsomschrijving en e-mailtemplates zijn wegens technische redenen niet overgezet op het nieuwe systeem. Wilt u deze zaken personaliseren dan kunt u terecht bij de instellingen.
Hoewel er in het systeem staat dat u recht heeft op het toevoegen van 3 categorievragen en 3 vrije vragen, heeft u op dit moment toegang tot ons migratie pakket. Daarmee heeft u alle mogelijkheden tijdelijk tot uw beschikking.
Vrije vragen kunt u onbeperkt toevoegen om eventueel uw oude vragenlijst na te bouwen.

Uitnodigen via een plug-in

Wanneer u gebruikmaakt van een plug-in om uit te nodigen, dan blijft het uitnodigen nog steeds mogelijk. Omdat wij over een tijd onze oude systemen stopzetten is het wel van belang om over te gaan op één van onze nieuwe plug-ins.

Sterren in Google
De Google Adwords reviews blijven gewoon tellen. Uw beoordelingen komen in dezelfde feed die ook voor de oude platformen bij Google bekend zijn. Mocht u toch ervaren dat u aan de voorwaarden van Google voldoet, maar dat er geen sterren worden getoond dan kan u contact opnemen. Met uw feedback kunnen we vervolgens aan de slag.

De sterren in de organische zoekresultaten blijven voorlopig overeind. Doordat deze sterren organisch worden geïndexeerd verdwijnen ze niet gelijk. Wel dient u op tijd de nieuwe XML-feed of API op uw website te implementeren om uw nieuwe reviews mee te laten tellen en Google uw actuele reviewscore door te geven. De oude XML-feed en API blijven wel bestaan maar worden bevroren.

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid