Mercedes-Benz zet reviewsysteem ‘Klantenvertellen’ in

Vanaf februari 2016 gaat Mercedes-Benz van start met het reviewsysteem van Klantenvertellen (in 2009 geïnitieerd door Bovag). Mercedes hecht grote waarde aan transparantie in de klanttevredenheid van dealerbedrijven en voorziet daarmee in de huidige consumentenbehoefte. De dealer reviews zullen op de websites van de dealers worden getoond evenals op alle belangrijke occasions sites zoals Autotrack, Marktplaats, Autoscout, Autotrader en Autokopen. Verder worden de dealer reviews geïntegreerd in de facebookpagina’s van de dealers en getoond op Telefoongids.nl. Omdat Klantenvertellen Google partner is, worden de ratings zowel in organische zoekresultaten als in Google advertenties getoond (gele sterren).Hiermee bouwen zowel Mercedes-Benz als haar dealers zelf hun online reputatie op en dat is in de huidige tijd van cruciaal belang.

Jeroen Wilborts, Directeur Klantenvertellen: “De deelname van Mercedes-Benz en haar dealers is een prachtige toevoeging aan ons klantenbestand. Hiermee maken bijna 3.000 autobedrijven actief gebruik van het Klantenvertellen-reviewsysteem”

Jorg Roelofs, Senior Manager Dealer Development Mercedes-Benz: “We zien ernaar uit het reviewsysteem zo snel mogelijk verder te implementeren en zowel voor ons en de consument de voordelen te benutten. De implementaties van ‘Klantenvertellen’ bij Stern Auto en Wensink zijn prima verlopen.”

*Klantenvertellen BV is een werkmaatschappij van KV Media Groep BV (dochtermaatschappij van DTG) en Nederlands marktleider op het gebied van online reviews.
KV Media Groep helpt 15.000 MKB-bedrijven in 32 branches met het verzamelen en publiceren van klantbeoordelingen.

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid