Performance

UPDATE 03/09/19
De Storing is verholpen en alle systemen zijn weer operationeel.
Er zal nog verder onderzoek plaatsvinden om de oorzaak te vinden en te voorkomen in de toekomst.
Onze klantenservice is bereikbaar om u te helpen met vragen of instellingen in uw dashboard.

---

ORIGINEEL BERICHT 02/09/19
Op dit moment kunt u hinder ondervinden in performance en/of inloggen bij uw Klantenvertellen / Kiyoh omgeving.
Het oplossen van deze problemen heeft onze hoogste prioriteit en samen met onze hosting partner druk bezig om dit te herstellen
Voor verdere informatie, houdt de website in de gaten of neem telefonisch en/of per mail contact met ons op. Wij informeren u graag verder.

-----------------------------------------------------------------

UPDATE 09/03/19
The malfunction we have been experiencing has been solved and all systems are operational again.
There will be an investigation to find the root cause and the solution to prevent this from happening in the future.
Please contact our customer service if you have any question or need help setting up your personal review dashboard.

---

ORIGINAL MESSAGE 09/02/19
At this moment you may experiencing performance and/or login issues to your Kiyoh environment.
Solving these problems have our highest priority and together with our hosting partner we are working hard to fix the issues.
For further information, please check the website or contact us by phone or e-mail.



Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid