Over ons

Klantenvertellen is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingssystemen. Wij zijn er trots op dat wij in onze markt een van de snelst groeiende bedrijven zijn. Grote- en kleine bedrijven én toonaangevende brancheorganisaties hebben voor Klantenvertellen gekozen veelal door onze specifieke ervaring in reviewmarketing en voor ons hoogwaardige klantbeoordelingssyteem. Onze samenwerking met toonaangevende partners is ook een belangrijke reden dat voor Klantenvertellen wordt gekozen. Elke klant heeft bij ons een eigen reviewspecialist. Onze klantbeoordelingssytemen worden gebruikt om de online reputatie te verbeteren en het versterken van de interne organisatie. Hierdoor hebben consumenten meer vertrouwen en kunnen bedrijven eenvoudiger nieuwe klanten winnen.

DSC 0009 website 2

Onze missie

We maken deel uit van een groter geheel en door het verzamelen en publiceren van beoordelingen helpen wij miljoenen mensen over de wereld om deze beter te begrijpen. Een wereld om te ontdekken, te beïnvloeden en te delen. Samen met onze klanten en partners creëren wij kwalitatief hoogstaande, relevante en boeiende content die het voor iedereen mogelijk maakt betere keuzes te maken, zich te oriënteren en/of te ontwikkelen.

Onze geschiedenis

Onze historie gaat terug tot 2008. Een periode waarin reviews voor de consument steeds belangrijker werden. Van dichtbij hebben we dan ook gezien dat steeds meer bedrijven de toegevoegde waarde erkennen en reviews niet meer als bedreigend ervaren maar juist 'omarmen'. Dit heeft ertoe geleid dat Klantenvertellen nu marktleider is in Nederland. Met de acquisitie van KiyOh in 2011 hebben wij een volgende stap gezet in het verder uitbouwen van ons portfolio en positie in de markt. In 2013 hebben we ook het label Patiëntenvertellen gelanceerd waarmee wij op dit moment de tandartsenbranche bedienen.

Onze strategie

Klantenvertellen werkt nauw samen met brancheorganisaties en heeft daarmee toegang tot de leden. Onze persoonlijke benadering van de ondernemers zorgt ervoor dat leden reviewmarketing 'omarmen'.

Onze onafhankelijke, financiële situatie zorgt voor een dynamisch en financieel gezonde organisatie.

graydon

• Label van KV Projects Services BV

KV Patienten Vertellen RGB

KiyOh

• Gericht op webwinkels
  • eenvoudig en professioneel systeem
  • 2009 gestart

Dr. Hub van Doorneweg 169
5026 RC  Tilburg
013-7009709

info@klantenvertellen.nl

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid