Beoordelingen 0900 0800

Barry uit: Haarlem

22-05-2015
3,2

Verbeterpunten/ suggesties:
Hij had er de spullen niet voor, dus we hebben iemand anders gebeld.

P uit: Maurik

21-05-2015
6,0

Positieve ervaring:
0900-0800 wist een lokale ondernemer te strikken voor mijn probleem, heel goed, jammer dat hij kei en kei duur was. Voor mij geen Arja rioolontstopper meer in mijn huis. Dubbel zo duur als op internet andere gevonden.

Verbeterpunten/ suggesties:
naast de afstand ook de prijs vergelijken en overleggen met de beller.

Alex uit: Hoofddorp

13-05-2015

Positieve ervaring:
Ik was heel blij, dat er zo snel iemand kwam om mijn storing te verhelpen.
Ik zat echt even met de handen in het haar.

Ik heb geen klachten.

Juul Nieuwenhuis uit: Den Bosch

07-05-2015
7,4

Positieve ervaring:
We hadden een stroomstoring, die blijkbaar werd veroorzaakt door een stopcontact dat niet meer goed werkte. Stopcontact vervangen en hij was weer weg. De elektricien werkte snel en leek op zich goed te weten waar hij mee bezig was.

Verbeterpunten/ suggesties:
Ik vond het wel aan de dure kant, want hij is maar een kwartiertje binnen geweest. Zal wel komen omdat het via een spoedservice verloopt. Hij was er namelijk wel binnen een uurtje.

Van Diermen uit: Spakenburg

15-04-2015

Positieve ervaring:
Ik was zelf niet thuis, maar hij heeft het heel netjes opgelost. Hij was er dezelfde dag en had het ook snel opgelost, in slecht weer. Dat vond ik fantastisch. Ik ben heel tevreden.

Nee

Mw Opstal uit: Ulvenhout

14-04-2015

Positieve ervaring:
Ik vond het een aardige man. Kon al mijn vragen kwijt., probleem was zo verholpen. De riolering heeft nog nooit zo goed gelopen!

Verbeterpunten/ suggesties:
Ik heb geen verbeterpunten, was een zeer positieve ervaring al met al!

Dhr. Castillion uit: Amsterdam

03-04-2015

Positieve ervaring:
Snel en verstand van zaken. Goed opgelost.

Verbeterpunten/ suggesties:
Prijsindicatie van te voren aangeven.

Joost uit: Rotterdam

03-04-2015

Positieve ervaring:
Glaszetter was iets te laat, maar heeft ons lekkend raam wel zeer mooi vervangen. Erg tevreden over het resultaat!

Natascha uit: Assendelft

31-03-2015
6,0

Positieve ervaring:
Aardige man, die graag tot oplossing wilde komen.
Toen het probleem nog niet was opgelost, zijn ze terug gekomen.

Verbeterpunten/ suggesties:
In contact blijven over tijdstip van komst. Tussen 11 en 12 uur werd 17 uur. Heb zelf rond 13 uur gebeld hoe laat diegene komt en hij zou er met ongeveer twee uurtjes zijn. Dit is een hele dag wachten. En dat voor een tweede keer moest worden gekomen, liep dit hetzelfde.
Ook raadde men voor het tweede bezoek telefonisch een cameraonderzoek aan. Hierbij is even vergeten te vermelden dat dit niet onder de garantie van het eerste bezoek valt en dat dit een paar honderd euro gaat kosten. Dit nieuws hoorde ik pas bij het tweede bezoek. Uiteindelijk gekozen om eerste gemeente naar het riool te kijken.

Monique S. uit: Bergen op Zoom

29-03-2015
6,8

Positieve ervaring:
De service was prima, het probleem is opgelost. Monteur was erg aardig.

Verbeterpunten/ suggesties:
Ze hadden het probleem snel gevonden, maar hadden vervolgens niet het goede onderdeel bij zich. Dus misschien een grotere voorraad aanleggen voor de volgende keer? Verder was het vrij prijzig, maar ik weet niet of dat altijd zo is.