Beoordelingen 365zon

• Volledigheid advies 8,4

Frans

11-10-2019

Positieve ervaring:
Het gehele proces van de offerte tot en met de uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen is op een professionele wijze verlopen. De afspraken zijn nagekomen en ondanks het slechte weer is de plaatsing in één dag afgerond.

Geen

Toon uit: Oss

11-10-2019
9,8

Positieve ervaring:
Kwaliteit, duidelijkheid, vriendelijk en deskundig personeel, afspraken goed nagekomen.

LPJ uit: Eindhoven

10-10-2019
4,0

Positieve ervaring:
bij de 1e installatie is alles fout gegaan wat maar fout kon gaan, in de waterleiding geboord, een groot gat van 20x20 in de muur gehakt, slechte bereikbaarheid van het kantoor geen communicatie, een telefoontje met gecondoleerd terwijl er niets aan de hand was, alleen een foto van het schouwrapport met 2x6 panelen terwijl ik had gevraagd om 3x4 panelen te plaatsen, maar men had niets anders bij dan materiaal voor 2x6 panelen, afwerking van elektrische draden was schandalig en communiceren kan 2x beter, ook een omvormer gehangen met een verkeerd serienummer.
ik heb er op aangedrongen met stemverheffing dat ik dit zo niet wilde accepteren, men heeft toen besloten om te her installeren en dat is tot volle tevredenheid uitgevoerd wel bijna 1 maand later, nu gaat alles naar wens, maar heel veel strubbelingen gehad

Tips/ verbeterpunten:
beter en duidelijker schouwrapport, en veel beter communiceren

Paul9 uit: Gemert

08-10-2019
9,8

Positieve ervaring:
Had een probleem met lekkage onder een paneel.Contact gehad met Zon over dit probleem. Binnen een uur monteur aan de deur, er was een dakpan half verschoven waardoor waterschade was ontstaan op de dakplaat. Alles weer in orde gemaakt binnen anderhalf uur. Super.

Op dit moment niet.

Pierre uit: Valkenswaard

29-09-2019
7,3

Positieve ervaring:
Aanschaf van 9 panelen en vervanging van de groepenkast (via actie van de Vereniging Eigen Huis) vlot en netjes uitgevoerd door vriendelijke en vakkundige monteurs. Probleem met situering van panelen op het dak, werd soepel opgelost.

Tips/ verbeterpunten:
Helaas geen reactie gekregen op de vraag hoe een en ander zou uitpakken als de panelen verdeeld zouden worden over de Oost en de Westzijde in plaats van alleen West. Dit zou bij de schouw bekeken worden.
De kleine google maps foto met ingetekende panelen heb ik niet herkend als de montagetekening. Omdat het niet mijn dak was dacht ik dat het slechts een plaatje was. Een en ander was echter ingetekend op het dak van mijn buren.
Nadat de installatie klaar en opgeleverd was, heb ik 2,5 dag gewacht of de installatie energie ging leveren. De handleiding van de inverter gelezen en de parameter "holland" aangezet. Dit was de monteur blijkbaar vergeten, want na het instellen van deze parameter begon de installatie direct naar behoren te werken.

CEES uit: Maarheeze

07-08-2019

Positieve ervaring:
Rimpelloos traject van verzoek tot offerte tot aan oplevering.

Tips/ verbeterpunten:
Had een iets snellere reactie verwacht op verzoek tot offerte.

Ad uit: Veldhoven

26-07-2019
9,7

Positieve ervaring:
De klantvriendelijkheid bij vragen om hulp is zeer hoog en mogelijke hulp thuis is ook perfect en zeker

Pim uit: Eindhoven

22-07-2019

Wil uit: Eindhoven

15-07-2019
9,5

Positieve ervaring:
Zeer snel en uitgebreid advies ontvangen.
Zeer tevreden over de levering en service

Miriam uit: Veldhoven

15-07-2019

Positieve ervaring:
Snelle plaatsing na aanvraag, netjes geplaatst met wat problemen maar die werden ook weer netjes en snel opgelost.

Geen verbeterpunten, goed geregeld