Beoordelingen 365zon

J.F. uit: Son en Breugel

Uiterst klantvriendelijk

Ronnie uit: Nuenen

Positieve ervaring:
14 zonnepanelen door dit bedrijf laten plaatsen, afspraken correct nagekomen. In eerste instantie is niet de bestelde omvormer geplaatst maar deze is daarna netjes omgewisseld en rekening is hierna betaald. Goede prijs kwaliteitverhouding en goede service

G. uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Goede service en goede voorlichting. Problemen snel verholpen

Maarten uit: Woerden

7,8

Positieve ervaring:
Voor zover we het kunnen beoordelen na 7 maanden ziet het er prima uit en is het keurig aangebracht. Afdeling verkoop was goed telefonisch te bereiken. Deskundig advies en altijd dezelfde contactpersoon. Goede web-site

Tips/ verbeterpunten:
Betere afstemming tussen verkoop en expeditie. Betere interne communicatie.

Wil uit: Eindhoven

9,5

Positieve ervaring:
goede prijs,service en komen afspraken na.
extra complimentje voor Lars.

Toon uit: Asten

Snelle levering
Bij storing correcte oplossing

Tips/ verbeterpunten:
Interne communicatie zou beter kunnen
Met wat druk van onze kant om afspraken na te komen alles toch nog perfect opgelost
Of de storing daadwerkelijk is verholpen zien we pas na onze vakantie
Maar heb daar het volste vertrouwen in

7,7

snelle soepele installatie

Peter uit: Andijk

Positieve ervaring:
Geen omschrijving nodig. Alles spreek voor zich.

Tips/ verbeterpunten:
Controle apparaat op de 'single' panelen is geen overbodige luxe. Je ziet nu alleen of alles werkt op niet werk. Dit adhv de meter. Veel beter zou zijn dat je kan controleren of elek paneel afzonderlijk werkt. Je kan dan ook maatregelen nemen wanneer één/meerdere paneelpanelen uitvalt/uitvallen.

Uit eindelijk moet toch iets met WiFi kunnen worden gemaakt. Dan kan alles in het netwerk en een goed programma kan dat alles projecteren wat goed is/fout gaat!!

Ik wil zo'n apparaat, wanneer die er zijn, wel aanschaffen.

Robert uit: Peize

Positieve ervaring:
Snelle, goede, eerlijke en leuke communicatie. Waar je bij sommige bedrijven dagen moet wachten op een reactie, krijg je deze bij 365zon direct, iets later maar altijd snel. Daarbij is er kennis. 'ik zoek het op en bel u terug', is iets wat je niet wilt horen van iemand die daar zijn beroep in heeft. Bij zon365 is parate kennis aanwezig en dat wekt vertrouwen.

Tips/ verbeterpunten:
Nederland is groter dan de randstad en zuidelijker, daar 365zon daar gevestigd zit. Wij hebben lang moeten wachten op reparatie, niet omdat een onderdeel niet voorhanden was, maar omdat het logistiek lastig was om naar Drenthe af te reizen. Maar laat u dit niet afschrikken, we zijn erg tevreden over de gehele dienstverlening.

J.A uit: Helmond

Positieve ervaring:
Heb goede ervaringen met 305zon ,ook als er problemen zijn worden die meteen opgelost, ben zeer tevreden.

Geen