Beoordelingen 365zon

• Volledigheid advies 8,4

Cor uit: Lelystad

09-01-2020

Positieve ervaring:
Meegedaan met het collectief van de vereniging Eigen Huis. De offerte was duidelijk. Snelle levering, alles is goed en snel geplaatst, nette en klantvriendelijke monteurs. Betrouwbaarheid niet ingevuld, moet nog blijken. Tot nu toe functioneerd alles primma.
Nu de zon nog voor wat hogere opbrengst.

henk uit: Helmond

08-01-2020

Ik ben: een zakelijke klant

Positieve ervaring:
Naar alle tevredenheid geholpen,afspraak goed na gekomen,alles perfect afgewerkt.goed personeel,alles netjes achtergelaten,zeer tevreden,al een keer eerder zon ingeschakeld bij levering zonnepanelen.

Ruud uit: Heesch

Alle beloftes nagekomen

Jaap uit: SCHAGEN

Positieve ervaring:
Super snel geleverd met prima informatie en een keurige afwikke
Iling Ook het financiele gedeelte eerlijk en goed.

Geen

Noel uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
Ik ben zeer positief over 365zon ben goed geholpen en de installateurs waren erg vriendelijk en behulpzaam ook heb ik het via de gemeente gefinancierd waardoor de betaling wat langer duurde en dat was allemaal geen probleem en hadden ze alle begrip voor ik zech gewoon top bedrijf

Tips/ verbeterpunten:
Kijk evt voor meerdere maten panelen

Joop uit: Alkmaar

11-12-2019
9,5

Alles perfect geregeld

Cor uit: INGELUM

30-11-2019

Positieve ervaring:
De offerte is snel verzonden en vragen werden snel beantwoord. Het plaatsen kon ook zeer snel plaatsvinden na accorderen van de offerte. Het plaatsen is ook snel en vakkundig en in onderling overleg uitgevoerd. Alles is ook weer netjes opgeruimd. Al met al mijn complimenten.

marinus uit: Asten

16-10-2019
9,8

Positieve ervaring:
fijn bedrijf om mee samen te werken prijs/kwaliteit prima

Frans

11-10-2019

Positieve ervaring:
Het gehele proces van de offerte tot en met de uiteindelijke plaatsing van de zonnepanelen is op een professionele wijze verlopen. De afspraken zijn nagekomen en ondanks het slechte weer is de plaatsing in één dag afgerond.

Geen

Toon uit: Oss

11-10-2019
9,8

Positieve ervaring:
Kwaliteit, duidelijkheid, vriendelijk en deskundig personeel, afspraken goed nagekomen.