Beoordelingen KokBeton

• Kwaliteit 9,4
  • Levering en installatie 9,5

Dries uit: Amsterdam

28-11-2018

Supervriendelijk behandeld. Uitstekende service en after care. Zeer mooie producten voor een uitstekende kwaliteit.

johan uit: maarssen

27-11-2018

prachtig aanrechtblad. goede service.

Léonie uit: Amsterdam

07-11-2018

Geweldige service, zowel tijdens de aankoop, plaatsing en achteraf. Een uniek product, dat helemaal naar wens te bestellen is. Bij een nieuwe keuken komen wij hier zeker weer terug!

Debbie uit: Tilburg

03-11-2018
9,7

Hele fijne ervaring bij dit bedrijf.
Goed persoonlijk advies en snelle keurige levering!

Gjalt uit: Nieuw Vennep

06-03-2018

Hallo Peter,
Na een lange zoektocht uiteindelijk bij jullie uitgekomen. Prima advies gekregen en jullie produkt voldoet uitstekend. Eindelijk iets wat zorgt voor een harde, glanzende bescherm
laag Hartelijk dank.

Elisah uit: Nijkerk

11-07-2017

Naast een leuk gesprek en goed advies voelde ik mij vrij in de keuzes die ik had. Super leuke en gezellige mensen die daar werken. Stonden open voor ideeën. Met creativiteit en inspiratie kon het blad gemaakt worden.

Rino(M) uit: Sliedrecht

06-06-2017

Voor een terrazzo aanrechtblad hadden wij vooraf diverse sites bezocht. KokBeton sprak ons het meest aan. De reis naar Nijkerk werd een beleving. Uitstekend advies en na een kijkje in het productieproces was de keus snel gemaakt. Met een snelle levering en deskundige plaatsing voltooide KokBeton onze keuken boven verwachting. Prachtig bedrijf. Aanbevolen!