Beoordelingen KokBeton

• Kwaliteit 9,1
  • Levering en installatie 9,1

Dirk uit: Lille, Belgiƫ

17-04-2019

Heel goed bedrijf met toffe medewerkers en zalig kwalitatieve beton produkten zoals keukenbladen etc...

Spruyt uit: Heerenveen

17-04-2019
9,7

Prima, betrouwbaar bedrijf

Muriel uit: Leende

11-04-2019
7,8

Ik ben superblij met mijn aanrechtblad.
in verband met een klein budget had ik een aanrechtblad gekocht, dat niet was opgehaald. Deze zou tegen een sterk gereduceerde prijs (- 70%) op maat worden gemaakt.
Toen dit blad tijdens het op maat maken, per ongeluk brak, kreeg ik een nieuw blad aangeboden, voor dezelfde prijs.
Het blad is zojuist afgeleverd en ik ben zeer tevreden.
Dankjewel mannen van aanrechtblad.nl

corry uit: bussum

25-03-2019

Van kennismaking in de showroom, tot inmeten en installatie: alleen maar goede ervaringen. Eerlijk advies, meedenkende vakmensen, nauwkeurige checks en superkwaliteit afgeleverd.

wij hadden sinds 3 jaar beton-cire bladen, een geodkope oplossing die erg slecht is bevallen, het is onzettend gevoelig, begint te blaren en schimmelen. Niet geschikt voor natte ruimtes, en zeker niet voor een gezinssituatie. Nu eindelijk vervangen voor echt beton. heel blij mee.

(de voor en na foto's zijn op te vragen bij verkoop@aanrechtblad.nu)

Ruud uit: Odoorn

27-02-2019
8,2

Van advies, productie en levering en herstel levering. Ging goed, blij met Tim Middelkamp als leverancier/maker keuken en blij met jullie betonnen aanrechtblad.

Albert uit: Lunteren

30-01-2019
9,6

Open communicatie, goede uitleg ondersteund door bezoekje aan de werkplaats. Meedenken met ons over bestaande situatie, verbeteringen, afwerking en onderhoud. Professionele uitstraling.

Esther uit: Dordrecht

28-01-2019

In de showroom werd alle tijd voor ons genomen en kregen we goed advies en de communacatie rondom de levering verliep goed de levering zelf is ook naar wens verlopen! Wij zijn blij!

Dutch uit: Niekark

21-01-2019

Prettig, de instagram posts zijn erg professioneel

Dries uit: Amsterdam

28-11-2018

Supervriendelijk behandeld. Uitstekende service en after care. Zeer mooie producten voor een uitstekende kwaliteit.

johan uit: maarssen

27-11-2018

prachtig aanrechtblad. goede service.