Beoordelingen Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer

Martje uit: Alkmaar

15-03-2019
9,7

Positieve ervaring:
Uitbouw is prachtig geworden. Er is goed meegedacht en er zijn goede oplossingen aangeboden. Er wordt zeer netjes gewerkt. De werklui willen echt iets moois afleveren en dat zie je goed in het eindresultaat. Zowel de medewerkers van Kuilboer en de Boer als de onderaannemers zijn echte vaklui.
De voorbereiding, de uitvoering en de nazorg zijn prima in orde. Ook de strakke planning werkt super goed.
Kortom: wij zijn zeer tevreden en erg blij met de uitbouw die Kuilboer en de Boer heeft geplaatst.

Martin uit: Alkmaar

12-02-2019

Positieve ervaring:
Vriendelijk en benaderbaar, alle vragen worden serieus benaderd en opgepakt. Vakmannen aan het werk gehad en opdracht top uitgevoerd.

Verbeterpunten:
Zullen er ongetwijfeld zijn maar op basis van mijn eerste ervaringen met dit bedrijf weet ik deze nog niet.

Hubrine uit: Amstelveen

11-02-2019
8,1

Positieve ervaring:
Uitstekend werk verricht binnen de gestelde termijnen, top! we waren enorm tevreden over de vakkundigheid van de medewerkers. dank!

T uit: A

10-02-2019

Positieve ervaring:
In alle opzichten zijn we erg tevreden. Ga zo door!

Verbeterpunten:
Het tijdschema aanpassen mbt de kraan van 7 uur naar 06:30 uur.
Op het schema stond bij ons: 7 uur Kraan. Wij interpreteerden dit dat de kraan om 7 uur zou arriveren maar hij was er al om 06:30. Zo doende was de parkeerplaats niet vrij van auto's wat stress opleverde bij jullie vaklieden, de kraanmachinist, bij ons en bij de buren die we uit hun bed moesten bellen.

Misschien kunnen jullie een brief opstellen (zo als Aanpassing gevel Buren) dat jullie klanten aan hun buren kunnen geven mbt bovengenoemd tijdstip Kraan en over de gevaren van het lopen onder het hijsgebied.

a uit: haarlem

14-12-2018

Positieve ervaring:
Zelfs eerder begonnen dan was afgesproken.

Verbeterpunten:
loodgieter voor de zinkrand dakgoot werkte niet zo netjes als de rest.

Niels uit: Amsterdam

07-10-2018

Verbeterpunten:
Soms gaan dingen iets te snel en zit er een verschil tussen wat jeroen opneemt en hoe het later in uitvoering gaat.. maar wordt snel en adequaat opgelost.

Kelly uit: Zaandam

07-10-2018
9,5

Positieve ervaring:
Super vakkundige mensen. Strakke planning en alles liep als een trein. Enorm tevreden en wij bevelen ze aan iedereen aan.

Verbeterpunten:
Communicatie voor de start van de werkzaamheden. Dit liep even niet lekker en daarna goed opgepakt en excuses voor aangeboden.

robin uit: zandvoort

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Verbouwing

Positieve ervaring:
Veel beter dan wat ik gewend ben, heel betrokken.

Verbeterpunten:
Koekjes meenemen voor bij de koffie ?

Sita uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer is een bedrijf waar je op kan vertrouwen. Ze werken snel en leveren alles op tijd af.

Thomas uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer heeft bij ons en enkele buren een uitbouw gebouwd. Het hele proces is volgens planning en naar grote tevredenheid uitgevoerd. Communicatie, medewerkers, expertise, kwaliteit waren allemaal uitstekend.

Geen