Beoordelingen Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer

• Persoonlijk contact 9,1

Janita uit: Amsterdam

11-01-2016

Positieve ervaring:
Kuilboer en de Boer hebben bij ons in Amsterdam een uitbouw van 3,5 meter geplaatst. Met een grote kraan is al het bouwmateriaal over ons 4 verdiepingen hoge huis getild en in de tuin geplaatst. Een hele onderneming, maar onze spanning was nergens voor nodig...alles werd heel professioneel en kundig gedaan. We hebben ons nergens druk om hoeven maken. De uitbouw zelf stond echt binnen no time en is heel erg mooi geworden. Goed meegedacht van tevoren en goed overleg gehad met de buren waar ze zelfs persoonlijk voor langs zijn gekomen om te bemiddelen en naar oplossingen te zoeken...echt super!! De werkmannen die wij hadden waren fijn om in huis te hebben, vakkundig, vriendelijk en vooral heel netjes! Heb ze met een gerust hart steeds alleen in huis achtergelaten om 's avonds weer in een totaal ander huis terecht te komen zo snel ging de verbouwing en alles weer keurig opgeruimd aan te treffen. Kortom voor ons was deze aanbouw een succes en zullen we jullie aanraden aan anderen. Bedankt!

Edwin uit: Amsterdam

08-01-2016
9,9

Positieve ervaring:
Kort samengevat: deze heren hebben onze verbouwing gered!

Het betrof het bij de woning betrekken van een inpandig balkon op de 2de etage van onze hoekwoning. Het ontwerp was een hoek erker met 2 schuifpuien van ieder 5 meter.

De constructeur had een veel te dure en ingewikkelde oplossing bedacht en een andere oplossing was volgens deze man niet mogelijk. Dit alles had de maken met de dragende constructie van het pand in zijn geheel.

We hebben met 4 aannemers het ontwerp doorgesproken en ze gevraagd een offerte uit te brengen. Van 3 aannemers hebben we uit eindelijk nooit een offerte mogen ontvangen. Kuilboer en de Boer hadden op basis van dit ontwerp wel een offerte uitgebracht, maar er gelijk bij gezegd dat we dat niet moesten doen daar het veel te duur werd voor wat het zou worden.

Daar ze enthousiast waren over wat het uit eindelijk zou moeten worden zijn er bij hun idee├źn komen op borrelen hoe het eenvoudiger en goedkoper zou kunnen. Ze stelde voor dit voor te leggen aan een constructeur waar vaker mee samen werken om de haalbaarheid te laten checken. Dit bleek een haalbaar idee.

Deze constructeur heeft het idee verder uitgewerkt. Op eigen initiatief zijn Kuilboer en de Boer nog verder gaan zoeken naar mogelijkheden deze verbouwing financieel haalbaar te maken. Ze vonden een goed alternatief voor de door de architect voorgestelde schuifpuien welke aantrekkelijker waren geprijsd voor een gelijkwaardig product.

Ook kwamen zij nog met het voorstel om de te schilderen houten afwerking van het erker uit te voeren in gepoedercoat aluminium, dit zou maar een klein bedrag meer kosten, maar onderhoudsvrij zijn. Het eind resultaat is een onderhoudsvrij erker met een veel luxere uitstraling dan dat deze geschilderd zou zijn.

De samenwerking met Kuilboer en de Boer verliep zeer prettig. Het zijn harde werkers die een goede kwaliteit leveren en liefde voor hun vak hebben. Ook de communicatie verliep prettig en vlot.

Om de kosten te verder te drukken, en ik zelf een technische achtergrond heb, heb ik een aantal dingen zelf gedaan (de elektra). Ook dit was geen enkel probleem en er werd in de planning rekening mee gehouden.

Kortom, heren bedankt voor de fijne samenwerking en het prachtige resultaat!

Verbeterpunten:
Geen, gewoon zo door gaan

Aad uit: Heerhugowaard

07-01-2016

Ervaring met: Verbouwing

Positieve ervaring:
Afspraken worden goed nagekomen. Op opmerkingen en vragen werd snel gereageerd.

Verbeterpunten:
Er is niet officieel bij ons opgeleverd.
Achteraf hadden we een prijsspecificatie willen hebben bij de offerte. Onze fout, hadden we alerter op moeten zijn.
Al met al positief de samenwerking met alle medewerkers en de ingehuurde ZZPers.

Flip uit: Amstelveen

05-01-2016

Positieve ervaring:
De twee jongens op locatie hebben snel en secuur werkt geleverd, ook het meedenken betreffende staalconstructie wegwerken en grote kozijnen hebben positieve invloed gehad op het resultaat.

Verbeterpunten:
Ik vermoed dat de meeste, net als wij, een aanbouw of verbouw niet alle dagen kopen waardoor duidelijkheid in offerte wat wel en niet is opgenomen (straatwerk bij buren) beter zou kunnen.

j uit: alkmaar

05-01-2016
8,1

Ghislain uit: Amsterdam

12-08-2015
8,1

Positieve ervaring:
Fijne mensen. Goed vakwerk. Flexibel en meedenkend.

Verbeterpunten:
Hou de gemaakte afspraken in de gaten en bespreek deze onderling.

uit: hollands kroon

15-07-2015

Ervaring met: Verbouwing

Positieve ervaring:
zijn allemaal keiharde werkers die zich 200 % voor hun klanten inzetten.

Indien u wilt verbouwen adviseer ik contact met hun op te nemen

indien u dat wenst kunt u de gehele verbouwing door hun laten regelen.

indien u een offerte van hun krijgt kunt u er meteen van uit gaan dat het allemaal zeer goed kwalitatief materiaal aan u wordt aangeboden.

Elias uit: Alkmaar

09-07-2015

Positieve ervaring:
Met deze mannen kan je zaken doen. Een mooie strakke opbouw tot volle tevredenheid van ons, onze buren en de architect neergezet.
Communicatie met 4 verschillende buren is niet makkelijk maar Jeroen heeft het prima geregeld. In de uitvoering met Zafanja een niet lullen maar poetsen mentaliteit, top. Resultaat een geweldige opbouw met een dikke 9 voor prijs/kwaliteit verhouding

Verbeterpunten:
Is als leek natuurlijk moeilijk te zeggen, wij zijn dik tevreden dus niets te zeuren :-) Als ik toch wat wil schrijven zou ik zeggen, Mannen ga altijd voor de 10 dan komt het dik voor elkaar

Hilje uit: Amsterdam

17-04-2015
9,8

Positieve ervaring:
We zijn erg tevreden met de dakopbouw. Volledig volgens planning verlopen. Het ziet er mooi uit. De mannen hebben goed meegedacht met onze wensen

Frank uit: Haarlem

31-03-2015
8,2

Ervaring met: Aanbouw en uitbouw , Opbouw en dakkapellen , Verbouwing

Positieve ervaring:
Erg ingrijpende vernieuwbouwing van een oud pand in de Haarlemse binnenstad incl. dakopbouw. Werd erg goed meegedacht. Duidelijk dat ze er echt iets moois van wilden maken en dat ook zeker hebben bewerkstelligd! Bij Jeroen en Zefanja hoor je bijna nooit dat iets niet kan, ze regelen het. Zo'n verbouwing geeft altijd de nodige frictiepunten, maar na inschakelen van Jeroen of Zefanja werd het probleem altijd meteen netjes opgelost. Toppers! Ik kan ze zeker aanbevelen!

Verbeterpunten:
Electra was drama. O.a. slechte communicatie en veel initieel niet volgens de afspraak. Daardoor ook wat uitloop van de oplevering. Uiteindelijk door tussenkomst van Jeroen en Zefanja netjes opgelost.