Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

Leon uit: Tilburg

12-04-2018
7,8

Ik ben: Eerste keer klant

Over de deur en kozijn ben ik zeer tevreden. Over de binnenafwerking was ik dat niet. Dat is nu ook netjes opgelost.

Hennie uit: Rijen

21-03-2018

Ingrid uit: Casteren

12-03-2018

A. uit: Gilze

09-03-2018

Ik ben: Eerste keer klant

Het was een prettige ervaring voor ons om kennis te maken met Alku en de werkzaamheden zijn prima en naar onze wensen uirgevoerd. Wij erg tevreden dus compliment voor produkt en mensen.

Resi uit: tilburg

04-03-2018

Ik ben: Terugkerende klant

Heel goede service en vriendelijke monteurs. Zeer tevreden.

L. uit: Tilburg

13-02-2018
8,1

Goed produkt.
Afhankelijk van degene die het aanbrengt dat wel. De een is meer nauwkeurig dan de ander en lijkt meer deskundig. Dat levert een beter resultaat op.

Eric

7,9

Ik ben: Eerste keer klant

Montage was goed georganiseerd door de nodige hulp te sturen voor de montage. Jammer van onnodige schade door deuren hard dicht te laten klappen. Alles stond tegen elkaar open en het was redelijk slecht weer. Bij het uitzagen van de oude kozijnen kan je proberen de schade aan de vensterbak te beperken. Daar is nu de schrobzaag ingelopen waardoor je onnodig veel moet afwerken. Er is een verkeerde waterslag geplaatst wat wel is opgelost maar geen ideale situatie is doordat die nu dicht tegen het kozijn aan zit waardoor het water omhoog kan kruipen. Wacht nog op de afhandeling van de schade.

De uitvoering week af zoals het eerder was besproken met de pjl. Technisch begrijpelijk maar ik zou vooraf duidelijk aangeven dat een klein deel improviseren is op basis wat je aantreft na demontage.

R. uit: Tilburg

7,6

Met de open dagen bij u geweest. Een offerte laten maken. Er was mij niet verteld dat het in 3 termijnen betaald moest worden. Stond natuurlijk wel beschreven, maar heb ik natuurlijk niet gelezen!
Alles mooi en netjes afgewerkt.
Nog het een en ander op de bon geschreven omtrent de maten voor een nieuw voordeurslot, maar daar helaas niets meer van gehoord.
Daar wacht ik nog op!!.

Harry uit: Tilburg

Ik ben: Eerste keer klant

netjes geholpen, prima monteurs,prima prijs/kwaliteits verhouding, toppie ,kan niet anders zeggen

dave uit: tilburg

09-12-2017