Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

Arie uit: Moergestel

03-11-2017
9,6

Ik ben: Eerste keer klant

Mooi alles in een dag afgewerkt en geen troep achter gelaten complimenten

Ad uit: Tilburg

01-11-2017

Ik ben: Eerste keer klant

eerste keer in de showroom was er een medewerker die nogal zijn eigen mening opdrong over bv. ventilatieroosters en deuren. Hij gaf me wat dikke boeken mee. Tweede keer gesproken met Jeroen (de baas) en dat was wel een goed gesprek.

Alles goed gedaan door de monteurs. Alleen had ik gedacht dat vervanging cilinder en beslag bij de achterdeur ook voor binnen zou gelden. Strikt genomen niet noodzakelijk maar wel mooier als je binnen en buiten dezelfde deurkruk hebt.

Ik weet niet wat hieronder bedoeld wordt met een onderhoudscontract, wat het kost en waar het voor nodig is enz. dus dan is het antwoord nee. Zal wel bedoeld zijn voor bedrijven denk ik dan.

Piet uit: Gilze

01-11-2017

J. uit: Tilburg

30-09-2017
9,5

Ik ben: Terugkerende klant

zeer tevreden over de service

Cees uit: Tilburg

25-09-2017

Ik ben: Eerste keer klant

Prima ervaring opgedaan met dit bedrijf, alleen tijdens de montage iets niet geheel meteen goed gegaan maar wel weer goed opgelost

Amj uit: Ulicoten

24-09-2017
8,1

Bijzonder tevreden

Hans uit: Tilburg

24-09-2017
7,9

Ik ben: Eerste keer klant

Prima geholpen in de showroom. Bij montage toch vaak zaken niet in orde. Verkeerd ingemeten, glaslat verkeerd gezaagd, ruit beschadigd, voordeur niet goed, verkeerd deurveslag gemonteerd, vensterbank niet goed. Door Alku wel telkens alert op gereageerd en keurig opgelost, maar ik had dit van zo'n gerenommeerd bedrijf niet verwacht. Een en ander hield in dat ook stucadoor, schilder en tegelzetter niet verder konden, waardoor onze verbouwing langer geduurd heeft dan nodig was/gepland was.

Rob uit: RIJEN

01-09-2017
9,8

Ik ben: Eerste keer klant

Hoekramen keuken aparte hoek en achterdeur met kozijn geplaatst. Super tevreden met het resultaat. Goed geholpen en meegedacht.