Beoordelingen ALKU ontdekkingscentrum Tilburg

8,6
212 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,5
  • Inrichting showroom 8,5
  • Klantvriendelijkheid 8,7
  • Kennis en informatie 8,7
  • Offerte tijdig ontvangen, duidelijk en conform afspraak? 8,7
  • Montage 8,5
  • Vakmanschap 8,7
  • Kwaliteit ALKU producten 8,8
11 t/m 20 van 212 beoordelingen

Marije uit: Tilburg

14-07-2019
8,1

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring:
Fijn centrum om alles te bekijken, al was de kleur die ik wilde niet als voorbeeld te zien.
Kozijnen bevallen goed, alleen heb het idee dat de klink niet helemaal goed vast zit in de kierstand.

Aanbeveling: ja

Yvonne uit: Tilburg

11-07-2019
8,1

Ik ben: Terugkerende klant

Aanbeveling: ja

Paul uit: Goirle

10-07-2019
9,4

Ik ben: Eerste keer klant

Aanbeveling: ja

Bart uit: Hooge Mierde

10-07-2019
8,0

Ik ben: Eerste keer klant

Aanbeveling: ja

Mark uit: Tilburg

20-06-2019
8,1

Ik ben: Terugkerende klant

Ervaring:
Wij hebben hele goede ervaringen met Alkuplus.

Aanbeveling: ja

Adri uit: Moergestel

20-06-2019
9,9

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring:
Gewoon 100%

Aanbeveling: ja

W uit: Tilburg

19-06-2019
8,0

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring:
Alles netjes verlopen, vlgs. afspraak ook. Nadien ook nog zonder problemen langsgeweest voor kleine afwerkpuntjes m.b.t. montage. Prima tevreden met alles.

Aanbeveling: ja

Ron uit: Tilburg

22-05-2019
7,0

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring:
"Het Totaaloordeel" is (helaas) negatief beïnvloed geworden door "het eindresultaat", en dan met name gerelateerd aan een "onnodig snelle afwerking" tijdens montage, waardoor het "Alku-product" uiteindelijk "minder gracieus" "uit de verf komt".. Met name ook reeds "nastellen van een kozijn" (binnen een week na oplevering noodzakelijk) bevestigd enigszins (in mijn persoonlijke beleving) dat "de montageploeg van Alku-Tilburg" snelheid in werken van groter belang hebben geacht dan de "kwaliteit van het eindresultaat". Ik heb "enige teleurstelling" ook reeds aangegeven (per mail) bij Mw. Carola van Berkel, en had daarmee gehoopt dat Alku minstens zou hebben willen ervaren (ter plekke) waar mijn "ongenoegen" schuilt. Carola heeft overigens "keurig correct' geantwoord en medegedeeld dat ze e.e.a. zou meenemen in de maandelijkse bespreking met de monteurs, en wenste mij verder veel plezier met de nieuwe Alku-kozijnen. Zoals bij Carola reeds aangegeven kan ik waarschijnlijk met "wat kitwerk" enige "onvolkomenheden" nog wel enigszins maskeren. Echter achteraf bezien heb ik wel wat spijt dat ik de "opleveringslijst" zo snel heb ondertekend.
Zoals ook aan Carola reeds uiteengezet, "staat of valt" het eindresultaat "aanzienlijk" met de "montage-kwaliteiten", en (mijns inziens, zoals ik persoonlijk denk te mogen vertalen) schuilt er een "drang" naar "snel opleveren" als basis voor "niet bepaald met beleid werken". En dat komt dan tot uiting in "het eindresultaat".
Ik ben bij Alku terecht gekomen op basis van "mond tot mond reclame" (middels een oude klant bij mij in de hof, die dus absoluut tevredenheid uitstraalde), en ik geloof erin dat de "mond tot mond reclame" van uiterst belang kan zijn. Momenteel zie ik dan (bij mij in Tilburg-Noord) de "Alku reclame-affiches' hangen, en realiseer me daar dan tevens bij dat die "minder effectief" zullen werken indien "ervaringen" van "reeds bestaande klanten" enigszins teleurstellend door de wijk zouden gaan. Ik tracht hiermee over te brengen dat "het belang" van de "instelling waarmee een montageploeg te werk gaat" waarschijnlijk "zeker zo belangrijk" geacht mag worden als "de uitstraling van hét product zelf".
En om dan (ter afsluiting) vooruit te lopen op de volgende vraag met een wedervraag....
Hoeveel vertrouwen mag ik verwachten in "zorgvuldig te werk gaan" aangaande een evt. "onderhoudscontract" ?
De werkploeg was overigens zeer correct "en gezellig" hoor..
En het stuit me feitelijk ietwat tegen de borst om ze "enigszins onzorgvuldig werken" voor te werpen eerlijk gezegd. Waar het mogelijk vóórnamelijk om draait voor Alku (lijkt mij), is dat Alku wellicht ter overweging zou kunnen nemen, om de "uitgezonden monteurs" te instrueren op basis van "kwaliteit eindresultaat", en niet als prioriteit "snelle oplevering"....
En daarbij wens ik dan nog aan te tekenen dat het niet zo is dat "het resultaat" écht niet door de beugel kan... echter voldoet het niet geheel aan mijn "verwachtingspatroon", zoals ik dat heb opgedaan in het "Alku-Ontdekkingscentrum" aan de Zevenheuvelenweg te Tilburg.
Dát zal namelijk doorgaans "model staan" (voor "potentiële klanten") als basis van "een verwachtingspatroon".
En dáár schuilt (in mijn geval) dan ook "de clou" zegmaar...
Dus.. "Géén Ramp" (laat ik ook daarin duidelijk zijn, er is wel mee te leven uiteindelijk), échter ook "geen reclame-model" ! Om het maar eens redelijk "objectief" te verwoorden...
Groet.... Ron

Aanbeveling: nee

Sandra uit: Tilburg

18-05-2019
8,3

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring:
Tevreden

Aanbeveling: ja

Anna uit: Tilburg

14-05-2019
10

Ik ben: Eerste keer klant

Ervaring:
Profesioneel, op tijd, geweldig kwaliteit!

Aanbeveling: ja