Beoordelingen Alpha Six IT

• Persoonlijk advies 9,3
  • Deskundigheid 9,4

Alexander uit: Haarlemmerliede

12-11-2016

Allereerst ben ik snel geholpen. Prettige en duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles is keurig opgelost. Absoluut aanrader. Ik zal ook eenieder aanbevelen bij probleem contact op te nemen met Alpha Six. Ik kom dan ook zeker terug!

Annemiek uit: Grootebroek

09-11-2016
8,5

Willem.. je geeft iemand niet zomaar een negen of een tien. Maar eigenlijk heb ik gewoon niets aan te merken op je gehele handelen...

Groeten!

Reinier uit: Purmerend

08-11-2016

Willem van Diepen van Alpha Six It heeft overal een oplossing voor, denkt mee met de klant en probeert tevens de kosten laag te houden voor de klant. Absoluut een aanrader.

Theo uit: Heerhugowaard

25-10-2016

Na jarenlang problemen te hebben gehad met ontvangst van televisiezenders en diverse bezoeken van monteurs van Ziggo, zijn de problemen na het bezoek van Willem van Diepen eindelijk opgelost, in een korte tijd. Klasse

Martin uit: Monnickendam

12-09-2016

Verhouding prijs/kwaliteit prima.
Neemt zelf initiatief om tot een oplossing te komen.
Komt met extra informatie die helpt om keuzes te maken.
Toegankelijk, deskundig, veel kennis.
Prettig in de omgang, hij geeft je het gevoel betrokken te zijn.
Een dikke 10.

Jeroen uit: Amsterdam

11-09-2016

Marianne uit: Purmerend

23-08-2016

Met deskundig advies een nieuwe lichte en snelle laptop gekocht naar mijn wensen. En daarna alle bestanden en instellingen van de oude overgezet. Een wonder!!

Ed uit: Purmerend

22-08-2016
9,5

Deskundig, vriendelijk en to the point werkwijze

Yolijn uit: Purmerend

09-08-2016

altijd goed: deskundig, levert wat hij beloofd, geduldig en behulpzaam

Roel uit: Oosthuizen

08-08-2016

WiFi Willem van alphasixit.nl is een keurige IT meneer die in onze situatie de draadloze internetverbinding kundig heeft geanalyseerd en vervolgens het connectiviteitsprobleem professioneel heeft opgelost. Willem zegt in begrijpelijke taal wat ie doet en doet wat ie zegt. Dus heb jij WiFi, computer, kabeltelevisie, Internet of andere netwerkproblemen? Bel dan Willem van www.alphasixit.nl