Beoordelingen Alpha Six IT

9,5

Jos uit: Beemster

08-08-2017
8,5

Ik ben heel blij met het advies en de deskundigheid van Willem.
Hij is zeer innemend, vriendelijk en geduldig.
Ik beveel hem van Harte aan
Groeten Jos

Lyndon uit: Purmerend

06-07-2017

Handige gozer die voor elk obstakel een oplossing heeft.

Jan uit: Zuidoostbeemster.

21-04-2017

netjes en beleefd. Goed tevreden.

Greet uit: Z.O.Beemster

04-02-2017

keurig en snel geholpen

Marcel uit: Hem

06-12-2016
6,8

Beste Willem, je ben het best geholpen met een eerlijke en oprechte evaluatie. Mijn ouders hebben mij gevraagd onze ervaring te evalueren.
De laptop die je aanbood is op het internet, precies de zelfde, 50 euro goedkoper. Vind ik niet handig. Ik begrijp dat je er iets aan moet verdienen maar dat moet je anders declareren. In je offerte is het belangrijk dat je een inschatting maakt van bijkomende kosten, zoals voorrijkosten, installatie en uitleg. Mensen willen bij de uiteindelijke rekening een niet veel anders bedrag zien dan op de offerte. Hoop dat je iets met mijn commentaar kan. Succes verder met je bedrijf!

Anne uit: Grootschermer

02-12-2016

Uitstekend geholpen!

Albert uit: Volendam

23-11-2016

Goede ervaring. Goede oplossingen voor een alleszins redelijke prijs.

Alexander uit: Haarlemmerliede

12-11-2016

Allereerst ben ik snel geholpen. Prettige en duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles is keurig opgelost. Absoluut aanrader. Ik zal ook eenieder aanbevelen bij probleem contact op te nemen met Alpha Six. Ik kom dan ook zeker terug!

Annemiek uit: Grootebroek

09-11-2016
8,5

Willem.. je geeft iemand niet zomaar een negen of een tien. Maar eigenlijk heb ik gewoon niets aan te merken op je gehele handelen...

Groeten!