Beoordelingen Altijdsporten.nl

• Ervaring 9,7
  • Professionaliteit 9,8

Lieven uit: Brugge

19-06-2018

Zeer goede organisatie voor zowel de beginnende als de ervaren trailer. Materiaalkennis, persoonlijk advies, kennis van de omgeving zijn grote pluspunten voor deze organisatie. Zeker aan te bevelen !

Loes uit: Apeldoorn

19-06-2018

Ik dacht net: ik ga wel invullen hoe het echt was (en niet alleen maar op mijn gevoel van 'WOW, het was zoooo gaaf' af). Maar ik kon echt niet minder dan een 10 geven. Het programma en de omgeving zijn sowieso al supervet, maar juist dat er ├ęcht naar jou als persoon wordt gekeken, dat de trainingen daarop aangepast worden en dat je met enorm veel positiviteit allemaal dingen doet waarmee je jezelf verbaast, dat gaf me zo'n goed gevoel. Gedurende de week voelde ik me elke dag sterker worden, maar pas toen ik weer terug was besefte ik hoe bijzonder het eigenlijk was. De mensen die allemaal zo prettig, maar ook gedreven en krachtig met sport omgaan, de trainingen in een fantastische omgeving en ook de rust tussendoor. (laten we vooral ook de eindeloze stroom aan heerlijk eten niet vergeten hier).
Ja, ik ben nogal lyrisch, maar ik kan het niet helpen, ik heb zoveel genoten!

Ivon uit: Oost Souburg

20-05-2018

het was gewoon in 1 woord geweldig

Berend-Jan uit: Geldrop

05-05-2018

Ik ben dik tevreden over de clinics. Ze zijn goed verzorgd En door de heldere communicatie zijn er geen ongewenste verassingen.
De locatie en omgeving in Berg&Dal was perfect

Carlijn uit: Oisterwijk

01-05-2018

Nog nooit eerder zo'n sportieve, bijzondere, uitdagende, gezellige, avontuurlijke reis meegemaakt. Met als extra een mega enthousiaste , geinteresseerde , verantwoordelijke crew !

Bianca uit: Sittard

01-05-2018

Top! Lekker actief buiten bezig zijn met een enthousiaste en gezellige groep

Bastiaan uit: Apeldoorn

01-05-2018

Een fantastische week met super mooie trails, heel veel praktische informatie, tricks & tips. De begeleiding, accomodaties en eten zijn buitengewoon goed. Zolang ik het me kan en mag veroorloven ben ik er zeker ieder jaar bij!!

Allard uit: Nijmegen

Energiek
Persoonlijk
Maatwerk
Aandacht voor juiste mensen in de groep
Veel voor mooie prijs

Carlijn uit: Oisterwijk

19-04-2018

Complete sportieve en avontuurlijke ervaring met persoonlijke aandacht ! Niet een gewone reis maar een bijzondere week om nooit te vergeten !

Rob uit: Ede

11-04-2018

Het aanstekelijke enthousiasme om het mooie van het leven op een sportieve manier tot uiting te. brengen.
Gecombineerd met oprechte persoonlijk aandacht en een betoverende glimlach.
De ideale mix voor een bijzondere ervaring die je heel lang bij blijft.