Beoordelingen Altijdsporten.nl

• Professionaliteit 9,7

Peter uit: Grave

23-07-2018

Top weekend gehad!
Ik kan niet anders dan 4 10-en geven.
Zorgeloos genieten met de combinatie van kamperen en eten in het hotel.
Erg leuke groep, ook het contact met, en de tips van de lokale Nederlanders voegt veel toe.
Samen zo’n evenement van start tot finish beleven is echt aan te bevelen.

Eric uit: De Bilt

06-07-2018

Zeer goed verzorgde week hardlopen en genieten!

Tom uit: Delft

04-07-2018

Een week lang genieten met super veel en super goede begeleiding.

Caroline uit: Delfgauw

04-07-2018

Wat een triatlon-sport-feestje! Ruimte voor persoonlijke aandachtspunten, respect voor de individuele verschillen, leren met en van elkaar. Last but not least: input van ervaren triatlontrainer is top.
Op de agenda voor volgend seizoen!

Nicole uit: Sittard

03-07-2018
9,6

Het was allemaal op geregeld, was super gezellig, waardevol en leerzaam! Ik heb me prima vermaakt en ga zeker terug komen!

Lieven uit: Brugge

19-06-2018

Zeer goede organisatie voor zowel de beginnende als de ervaren trailer. Materiaalkennis, persoonlijk advies, kennis van de omgeving zijn grote pluspunten voor deze organisatie. Zeker aan te bevelen !

Loes uit: Apeldoorn

19-06-2018

Ik dacht net: ik ga wel invullen hoe het echt was (en niet alleen maar op mijn gevoel van 'WOW, het was zoooo gaaf' af). Maar ik kon echt niet minder dan een 10 geven. Het programma en de omgeving zijn sowieso al supervet, maar juist dat er écht naar jou als persoon wordt gekeken, dat de trainingen daarop aangepast worden en dat je met enorm veel positiviteit allemaal dingen doet waarmee je jezelf verbaast, dat gaf me zo'n goed gevoel. Gedurende de week voelde ik me elke dag sterker worden, maar pas toen ik weer terug was besefte ik hoe bijzonder het eigenlijk was. De mensen die allemaal zo prettig, maar ook gedreven en krachtig met sport omgaan, de trainingen in een fantastische omgeving en ook de rust tussendoor. (laten we vooral ook de eindeloze stroom aan heerlijk eten niet vergeten hier).
Ja, ik ben nogal lyrisch, maar ik kan het niet helpen, ik heb zoveel genoten!

Ivon uit: Oost Souburg

20-05-2018

het was gewoon in 1 woord geweldig

Berend-Jan uit: Geldrop

05-05-2018

Ik ben dik tevreden over de clinics. Ze zijn goed verzorgd En door de heldere communicatie zijn er geen ongewenste verassingen.
De locatie en omgeving in Berg&Dal was perfect

Carlijn uit: Oisterwijk

01-05-2018

Nog nooit eerder zo'n sportieve, bijzondere, uitdagende, gezellige, avontuurlijke reis meegemaakt. Met als extra een mega enthousiaste , geinteresseerde , verantwoordelijke crew !