Beoordelingen Altis Keukens

• Website 7,8

Harm en Sophia uit: Ravenstein

11-10-2018

Positieve ervaring:
Door goede ervaringen in de familie zijn wij bij Altis gaan kijken. Prachtige showroom en geen opdringerige verkopers. Zelf een afspraak laten plannen en in 3 gesprekken hebben we onze keuken laten ontwerpen. Advies en ontwerp waren echt top en heel creatief.
Bij transport zijn enkele achterwanden beschadigd geraakt; deze zijn direct opnieuw besteld en later vervangen. Het zetten van de keuken is snel, professioneel en prettig gegaan (dank aan Wilco Keijers). Wij zijn heel erg blij met onze prachtige keuken!

Verbeterpunten:
Het reageren van Altis op vragen via mail en telefoon vonden wij ondermaats. Bij toezeggingen dat we teruggebeld zouden worden hebben we toch zelf opnieuw contact moeten opnemen. Na levering keuken hebben we niets meer van Altis vernomen (behalve over vervangen achterwanden). Evaluatie en/of vraag of we tevreden zijn etc. hadden we toch wel verwacht.

Carli uit: Amsterdam

09-10-2018
8,5

Ben uit: Veghel

05-10-2018

Positieve ervaring:
Verkoopproces prima. Laatste monteur die langs is geweest ook uitstekend.
Prachtige keuken en voldoet uitstekend.

Verbeterpunten:
In het bestelproces gaan teveel dingen fout. Installatiemonteur was niet goed. Service monteurs (en met name de laatste) waren uitstekende vaklui.

Pieter uit: Oss

7,7

Ik ben: vaker klant geweest

De klant kent ons van: Google/ Internet

Positieve ervaring:
Goed advies, kennis van zaken en verkoper denkt met je mee. Zeker het advies betreffende kleurstelling en gebruik van diverse materialen is een compliment waard. De monteurs hebben prima werk afgeleverd en niet geheel onbelangrijk, aardige en nette mensen. Service door verkooppersoneel en monteurs, prima!

Verbeterpunten:
levertijd was matig, een aantal bestellingen niet op maat geleverd/verkeerd opgemeten, overigens ook tot frustratie van de monteurs. Samengevat: afstemming behoeft een verbetering betreffende Altis en de fabriek, inzake juiste levering materialen en controle hiervan voor levering aan klant.

Anne-Marie uit: Waalwijk

6,2

Positieve ervaring:
Slecht geplaatst onder de planken vallen nog van het keukenblok, vaatwasser doet het hiet goed droogt slecht en heb er al iemand anders bij laten komen maar kunnen daar niets aan veranderen. Kastjes hangen scheef. Ook het kitten had strakker gemogen. De kraanonderdelen waren teniet de warmhouder was stuk. Gelukkig heeft mijn broer met iemand die bij een keukencentrum werkt de kastjes recht gezet voor zover mogelijk.

Verbeterpunten:
Ik ben via bouwbedrijf aan Altis gekomen het was een showroom keuken van 10.500 euro maar bij iedere keukenmachine in waalwijk had ik een nieuwe keuken met wat afdingen kunnen laten plaatsen. Maar afgezien de bouw door moest gaan en in dezelfde periode mijn man overleed heb ik te impulsief en te weinig gekeken naar anderen keukenwinkels. Maar Altis aanraden nooit!

Jan uit: Waalwijk

8,5

Ik ben: vaste klant

Yvonne uit: Schijndel

27-09-2018

Positieve ervaring:
Levering, plaatsing en daarna oplevering, tip!

👍

26-09-2018

Positieve ervaring:
Dacht binnen te wandelen om het eens even allemaal te bekijken maar het is allemaal anders gelopen dan ik kon bedenken ... uiteindelijk een keuken gevonden en niet meer de behoefte gehad om verder te zoeken ...

Ruud uit: Waalwijk

25-09-2018
7,3

Positieve ervaring:
De 3 keer dat er een monteur terug is gekomen was deze zeer vriendelijk en heeft de klachten goed verholpen.

Verbeterpunten:
Betrof een nieuwbouw project. Hier volgen de verbeterpunten:

1: direct een aanrechtblad aanbevelen welke dik genoeg is(de eerste 2 bladen zijn gebroken er ligt nu een derde op).
2: Betreft een penthouse met afzuiging direct naar het dak. Bij dit soort installatie direct een vlinderklep in de buis van de afzuigkap monteren zodat er geen wind van buiten naar binnen kan komen.
3: bij de vaatwasser direct een shifon plaatsen welke het klokken van de afvoerbak voorkomt bij het leegpompen van de vaatwasser.

4: verder is de monteur 2 x terug moeten komen voor de deur van de vaatwasser. (inmiddels blijft deze goed zitten).

Peter uit: Berghem

25-09-2018
8,1

Positieve ervaring:
vanaf het voortraject tot en met de nazorg een zeer positieve indruk van Altis keukens. is ons zeer goed bevallen.