Beoordelingen Apetrotse Kinderen

8,5

Dyana uit: Buurmalsen

05-04-2019

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Apetrots raad ik aan om daar uw kind weerbaarheidstraining te laten volgen. Kleine groep met ook individuele aandacht en hulp d.m.v. advies en handvatten. Daniƫlle is kindvriendelijk, duidelijk en heeft een rustige uitstraling waar kinderen (en ook ouders) op hun gemak bij voelen. Een grote aanrader!

Margreet

03-04-2019

Femke uit: Moerkapelle

29-03-2019

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Een hele fijne training, waar mijn dochter veel van heeft geleerd! Danielle heeft ons fantastisch begeleid, ik zou deze training zeker aanbevelen bij anderen.

Marja uit: Barendrecht

29-03-2019

Ervaring met: Kindercoaching

Begeleiding kindgericht, lieve uitstraling, geeft woorden die kinderen kunnen gebruiken.

R uit: Rotterdam

24-03-2019

Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Hele fijne ervaring, door kleine dingetjes en tipjes wordt de wereld voor ons extreem verlegen kind wat groter!

Aranka uit: Alphen aan den Rijn

21-03-2019
9,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Geweldige cursus, onze zoon heeft genoten van de bijeenkomsten. We hebben hem zien groeien!

Petra

20-03-2019

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Bij Danielle voelen kinderen zich op hun gemak. Ze benadert ze met rust en doortastendheid. We zijn zo na de training nog niet klaar en zullen er nog veel aan moeten werken. Het zal moeten 'inslijten'. Pas dan kunnen we zeggen of de training zijn doel bereikt heeft.

Ebony uit: Dordrecht

08-02-2019
8,5

Nicole uit: Zoetermeer

25-01-2019

Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Danielle heeft onze dochter en ons goede handvatten gegeven om beter met haar emoties om te gaan! We merken een grote verandering in haar gedrag. Dat alles op hele prettige manier! Onze dochter vind het jammer dat ze klaar is met de lessen. Danielle, bedankt voor je hulp!