Beoordelingen Architectdirect.nl

Naam: Marc Collet uit: Zwolle

02-12-2018
5,4

Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Ik heb mijn bijgebouw laten ontwerpen door Architect Direct. Wat me opvalt is dat er slecht wordt geluisterd en dat resulteert in meerwerk dat je steeds mag bijbetalen bij de basissom. Uiteindelijk ga je het accepteren omdat je niet verder in de papier wil lopen. Het resultaat is voor mij een leuk document dat ik niet kan gebruiken voor de bouw. Ik moet alsnog weer alles opnieuw laten bekijken en doorrekenen. Voor mij nooit meer architectdirect.nl

Naam: Frans van den Dungen uit: Valkenswaaard

26-11-2018

Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Via een kennis in contact gekomen met dit bureau voor een compleet schetsontwerp en bouwtekeningen voor onze nieuwbouw woning. Denken prima mee en luisteren goed naar eigen wensen. Deze wijze van (samen)werking hebben wij als zeer prettig ervaren. Werken zeer professioneel, transparant, flexibel, snel en compleet. Komen afspraken prima nan en dat alles voor een zeer bescheiden prijsje. Wij waren voor Architectdirect.nl zeker niet de meest makkelijke klant omdat we nogal wat eigen wensen hadden, later nog een aantal wijzigingen door hebben laten voeren wat eigenlijk nooit een probleem heeft opgeleverd. Verstandhouding bleef professioneel. Prijs-kwaliteit is zeker 10 punten waard en wij kunnen Architectdirect.nl aan iedereen aanbevelen. Wat een genot ten opzichte van de "gevestigde orde"!

Naam: Hans uit: Haarlem

22-11-2018

Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Via internet een aantal offertes aangevraagd en prijzen vergeleken voor een bouwtekening en constructieberekening en uiteindelijk uitgekomen bij Architectdirect.nl. Contact gehad met twee medewerkers gedurende het proces. Ik wist precies wat ik wilde en had alle wensen en eisen duidelijk beschreven voor de bouwtekening. Hierdoor kon de architect zonder veel moeite de bouwtekening maken. Binnen drie weken waren zowel de bouwtekening als de constructieberekening klaar. Verder goede communicatie en zeer snelle en correcte service. Prijs-kwaliteit is top en zou ze absoluut aanraden.

Naam: Marinus Scholten uit: Brunssum

13-11-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Naam: Harald uit: Mierlo

13-11-2018

Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Tuinhuis laten tekenen en berekenen o.b.v. eigen ontwerp. Leuke gasten die stomtoevallig ook nog kantoor houden in mijn eigen dorp. Kundig advies en uitwerking, gemeente akkoord met vergunning op basis van hun uitwerkingen. Ben zeer tevreden!

Naam: Ralf uit: Zandvoort

09-11-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Naam: Engel uit: Oisterwijk

07-11-2018
4,2

Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Na het lezen van de goede reviews zijn wij in zee gegaan met deze architect. Helaas is onze ervaring niet zo goed. 9 maanden, een hoop frustratie, veel geld, eindeloze aanpassingen, fouten en verschillende mensen verder hebben wij onze vergunningen maar als wij zelf niet belde of mailde naar de architect hoorde wij maar weinig of werden wij gewoon vergeten. Met als klap op de vuurpijl een factuur van de gemeente pas mailen als ze de aanmaning krijgen. Gelukkig was de gemeente erg coulant en hebben wij geen problemen gekregen.

Naam: Winald gerritsen uit: Gendt

05-11-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Ik mis jullie onafhankelijk oordeel als professionals. De gemeente Lingewaard gaf initieel een verkeerd advies. Er moest een vergunning worden aagevraagd voor de vervanging van de garagedeuren door een kozijn. Ondanks alle tekenongen, heeft niemand van architectdirect ons erop gewezen dat er een denkfout was gemaakt bij de gemeente. De garagedeuren bevonden zich ruim achter de voordeur. Kortom, geen vergunnng nodig.
Ik Ben zeer tevreden over de verdere communicatie, echte super. Maar het beter en goedkoper!

Naam: J. van de Meulenhof uit: Cuijk

25-10-2018

Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Goede communicatie i.v.m. aanpassen wensen.
Prettige omgang en snelle levering van de tekeningen.

Naam: Marjon&Wim uit: Eerbeek

24-10-2018

Onze ervaring met Architectdirect was heel erg goed. Overleg en communicatie waren snel en helder. Goede prestatie voor scherpe prijs.