Beoordelingen Architectdirect.nl

06-08-2018

R.S.W. uit: ASSENDELFT

31-07-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

In het kader van de WMO 2015 een omgevingsvergunning nodig om de elektrische rolstoel te bergen in de tuin: 9:30 online ingekocht, door de dag online samen gewerkt, 16:30 ingediend bij de gemeente afdeling Bouw.

Communicatie: 10, Doen wat ze zeggen: 10, Prijs: 10.

Absolute aanrader!

John uit: Santpoort

05-07-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Nick Matulessy heeft voor ons een schetsontwerp gemaakt we hebben 3x gemaild maar hij wist gelijk wat we wilde en heeft goed naar onze wensen gekeken ons huis is nu bijna helemaal klaar we zijn super blij met deze indeling

a.

19-06-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

denkt mee, reageert heel snel en altijd (slapen ze wel eens?), volledig tevreden

Alexander en Nikita uit: Breda

11-06-2018

Ervaring met: Schetsontwerp met Virtual Reality

Erg gemotiveerd,fris, up to date team. Onze wensen goed in kaart gebracht en met ons beperkte budget goed op weg geholpen met bouw tips en tricks. De mooie virtual reality van het ontwerp, liet ons inzien wat er allemaal mogelijk was.

De communicatie was goed maar de terugkoppeling na wijziging van tekening kon iets beter.

Bovenal zullen wij bij de volgende verbouwing weer kiezen voor architectdirect. Zet zo voort !

Larissa uit: Amsterdam

11-06-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Wij hebben met Nick en Murat gewerkt aan de uitbouw van onze woning. A.d.h.v. een basisontwerp hebben zij in korte tijd mét een hoge dosis creativiteit een prachtig ontwerp neergelegd. We zijn twee keer het traject doorlopen i.v.m. aanpassingen die we moesten maken door het bezwaar van buren maar er is altijd flexibel meegedacht en out-of-the-box gedacht. Beide heren schromen niet om een stap extra te doen en zijn uitermate goed bereikbaar (soms zelf in de avond) en altijd bereid te helpen. Een echte aanrader om met Architect Direct te werken! Probeer ook de VR functie, je staat gelijk in je nieuwe project: niet alleen leuk voor jezelf maar ook om aan vrienden & familie te laten zien!

Alexandru uit: Den Haag

05-06-2018

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Heel profesionel, snel en serieuze.

Arie Jan uit: Amsterdam

05-06-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Had op aangeven stad een meer gedetailleerde bouwtekening nodig. Na aanleveren schetsen hebben ze daar binnen korte tijd prima tekeningen van gemaakt. Kortom een aanrader: communiceren helder, komen afspraken na en leveren een goed product!

Eric uit: Den Haag

02-05-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Wij zijn ontzettend tevereden met Architectdirect.nl. Murat en Aukje hadden ons geholpen. We hadden bouwtekeningen nodig voor vergunningsaanvraag voor een aanbouw. De oplevering van schetsontwerp en bouwtekeningen was snel. Communicatie was heel prettig en reactie tijd kort. Als ik nog een keer een architect nodig heb ga ik zeker terug naar Architectdirect.nl

Randolf uit: Oud gastel

19-04-2018

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Zeer positieve ervaring met architect direct.
Stuk voor stuk vakmensen die probleemoplossend meedenken. Zeer snelle communicatie en doen wat ze beloven. Daarnaast zijn ze financieel ook nog is heel aantrekkelijk. Zeker een aanrader! Mocht ik ooit nog is een architect nodig hebben.. ..weet ik ze te vinden.