Beoordelingen Aron Jacobs Schilderwerken

• Nazorg en garantie 9,4

Ivo uit: Zevenaar

17-11-2018
8,2

Goede informatie van tevoren en duidelijke offerte gemaakt. Schilderwerk is netjes uitgevoerd. Alles netjes achter gelaten.

Rudie uit: Babberich

17-11-2018
9,5

Klantgericht en meedenkend. Geeft goede adviezen in kleurkeuze en afstemming op het totaal. Strakke en nette afwerking. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze woonkamer en keuken.
Aron nogmaals super bedankt!

Joost uit: Zevenaar

17-09-2018
9,5

Komt afspraken na, levert vakkundig werk. Na afloop alles netjes schoon achtergelaten. Geeft goede adviezen wat betreft kleuren.

Annemieke uit: Duiven

19-08-2018

Aron is een vakman die z’n afspraken nakomt, betrouwbaar dus! Reageert snel en communiceert erg prettig. Verplaatst zich in de klantsituatie en denkt met je mee. Bovendien een hele sympathieke gast. Voor ons een lot uit de loterij! Bedankt Aron voor je hulp!

Lianne uit: Zevenaar

16-07-2018

Aron, heeft bij mij in de zaak de muren hersteld naar de vervelende lekkage.

Peter uit: Aerdt

01-07-2018

Voor de plafond en wandafwerking in onze nieuw keuken hebben we contact opgenomen met Aron Jacobs schilderwerken.
Naast een passende offerte kregen we veel advies over kleur en te gebruiken materialen.
Het resultaat is een totaal plaatje helemaal naar onze wens.

W uit: 's-heerenberg

30-06-2018

voorbereidingen (afplakken ed)rustig kundig en netjes gedaan, het schilderwerk ziet er keurig uit.! we zijn zeer tevreden en kunnen hem bij iedereen aanbevelen!

W. uit: Ulft

22-06-2018

Vakkundig, betrokken en punctueel.

Willem uit: Zevenaar

19-06-2018

Aron komt zijn afspraken na, schilderwerk ziet er perfect uit!

Nicole uit: Doetinchem

16-05-2018