Beoordelingen Art in the Attic

Cora uit: Easterlittens

02-11-2017

Ervaring met: Make-up workshop

Reactie:
Leuke & leerzame workshop, waarbij we veel tips & tricks hebben gekregen om onze make-up optimaal aan te brengen.

Mariem uit: Zwolle

01-11-2017

Reactie:
Aandacht en goed de technieken willen beheersen? dan ben je bij Art in the Attic op het goeie adres. Op google hoog goed beoordeeld. Maar in werkelijkheid maak je het ook echt mee. Roos je bent een geweldig persoon. Dankjewel. Groetjes,
Mariem

Dounja uit: Roermond

29-10-2017

Reactie:
Het was een geweldige ervaring en ik heb heel veel geleerd. Mooie make-up materialen in het visagie pakket. Roos doet dit met liefde en dat merk je gewoon. Ik heb deze hele visagie opleiding met heel veel plezier gedaan. Moest er wel 2 uur voor reizen maar was het helemaal waard!

Mirian uit: Klarenbeek

28-10-2017

👍🏻👍🏻

Nadja uit: Apeldoorn

28-10-2017

Reactie:
Roos is een onwijs professionele, lieve en gezellige vrouw!
In eerst instantie vraag je jezelf af wat op zo’n korte termijn gaat leren, trust me, je leert veel! Heel veel! Zij geeft je les en instructies volgens de laatste trends in beautyland!
Het is echt een aanrader!
Mocht ik mezelf in de toekomst willen bijscholen dan zal ik zeker terug keren naar Roos van Art in the Attic!

Sharon uit: Eerbeek

16-08-2017

Reactie:
Zeer tevreden over de opleiding visagie die ik heb gevolgt. Veel persoonlijke aandacht en goede begeleiding. Zeker een aanrader!

Kevser uit: Enschede

15-07-2017

Reactie:
Bij Art in the Attic leer je op een professionele en informele wijze alles over make-up en opmaken. Ik heb de basis & pro cursus gevolgd, ik heb veel geleerd en kan nu verder als visagist!

Sonay uit: Almelo

14-07-2017
7,0

Reactie:
Hele leuke tijd gehad en veel geleerd!

Dilber uit: Almelo

05-07-2017

Reactie:
Prachtig hoe de lessen verliepen! Het ging zelfs zo soepel en snel, voordat ik het doorhad waren we al klaar. Kleinschalige groepen en veel individuele aandacht. Top! Ben zeer tevreden!

Natadja uit: Apeldoorn

28-06-2017

Reactie:
Gezellige sfeer en veel persoonlijke aandacht van de docente. Erg veel geleerd!