Beoordelingen Art in the Attic

Weer veel geleerd!

Jenifer uit: Holten

28-04-2018

Reactie:
Ondanks dat ik zelf al lesgeef in visagie wilde ik toch wat bijscholen en dat is zeker gelukt! Ik heb erg veel handvaten gekregen waar ik tijdens mijn eigen lessen mee verder kan, ben er erg blij mee!

Karina uit: Almelo

24-04-2018

Reactie:
Heel wat opgestoken tijdens de cursus dankzij ervaren docente Roos. Ik kijk met veel plezier terug naar gezellige en leerzame tijd. Zeker een goede boost geweest voor mijn zelfvertrouwen. Met een woord: een aanrader!

Ghizlan uit: Ede

27-02-2018

Reactie:
Roos is heel lief en legt alles heel goed uit! Ook krijg je goeie 1op1 begeleiding als je iets niet snapt! Ik raad haar zeker aan!!

Ellen uit: Wehl

17-12-2017

Reactie:
Ik beveel deze cursus zeker aan. In een korte tijd leer je heel veel. Roos brengt het heel goed over. De lessen waren erg leerzaam en gezellig.

Cora uit: Easterlittens

02-11-2017

Ervaring met: Make-up workshop

Reactie:
Leuke & leerzame workshop, waarbij we veel tips & tricks hebben gekregen om onze make-up optimaal aan te brengen.

Mariem uit: Zwolle

01-11-2017

Reactie:
Aandacht en goed de technieken willen beheersen? dan ben je bij Art in the Attic op het goeie adres. Op google hoog goed beoordeeld. Maar in werkelijkheid maak je het ook echt mee. Roos je bent een geweldig persoon. Dankjewel. Groetjes,
Mariem

Dounja uit: Roermond

29-10-2017

Reactie:
Het was een geweldige ervaring en ik heb heel veel geleerd. Mooie make-up materialen in het visagie pakket. Roos doet dit met liefde en dat merk je gewoon. Ik heb deze hele visagie opleiding met heel veel plezier gedaan. Moest er wel 2 uur voor reizen maar was het helemaal waard!

Mirian uit: Klarenbeek

28-10-2017

👍🏻👍🏻

Nadja uit: Apeldoorn

28-10-2017

Reactie:
Roos is een onwijs professionele, lieve en gezellige vrouw!
In eerst instantie vraag je jezelf af wat op zo’n korte termijn gaat leren, trust me, je leert veel! Heel veel! Zij geeft je les en instructies volgens de laatste trends in beautyland!
Het is echt een aanrader!
Mocht ik mezelf in de toekomst willen bijscholen dan zal ik zeker terug keren naar Roos van Art in the Attic!