Beoordelingen Arto Recruitment

• Service 8,6
  • Reactiesnelheid 8,8

Paulien uit: Haarlem

Beoordeling van: Werkgever

Arto is een topbureau. Ik heb er een heel goed contact mee en ze leveren goede kandidaten. Ze kennen de business en kunnen zich goed verplaatsen in de problematiek van het vinden van de juiste persoon voor de juiste plek.

claudia uit: amersfoort

Beoordeling van: Werkgever

Wij zijn heel tevreden. Fijne communicatie, jullie kennen onze organisatie goed en weten wat we vragen. Heel fijn!

Sven uit: Utrecht

Beoordeling van: Werkgever

Fijne partij om zaken mee te doen, weten goed wat wij als onderneming zoeken en sluiten hun kandidaten daar goed op aan.

Johan

01-03-2018
7,8

Beoordeling van: Werkgever

Fijn contact met Laura. Goede persoonlijke aandacht naar uitzendkrachten. Wordt snel op vragen gereageerd. Goede bereikbaarheid. Kwaliteit uitzendkrachten is wisselend.

Emmy uit: Wormerveer

23-10-2017

Beoordeling van: Werkgever

Ik ben ontzettend tevreden over de service en de kwaliteit van ARTO. Laura heeft echt geluisterd waar wij naar op zoek waren en heeft een perfecte keuze gemaakt toen ze Louella bij ons introduceerde.
Graag aan beide dames een groot compliment doorgeven aub.

Annelies uit: Amsterdam

21-08-2017

Beoordeling van: Werkgever

De samenwerking met Saskia en Laura is goed. Men is goed op de hoogte naar wat voor kandidaten wij zoeken. Er wordt met ons meegedacht en de terugkoppeling is snel en efficiënt.

Marieke uit: Amstelveen

03-08-2017

Beoordeling van: Werkgever

Als werknemer erg prettig. Nu als werkgever zelfde ervaring: accuraat, goed aanbod, duidelijkheid omtrent voorwaarden, bepaalde klasse kandidaten, back-up bij afwezigheid contactpersoon erg goed, wens wordt duidelijk vertaald naar aanbod, kent Deloitte, goed contact met ingehuurde EA's, kortom TOP.

Annemarie uit: Zaandijk

17-07-2017

Beoordeling van: Werkgever

Arto denkt met je mee en weet goed naar welke je mensen je wel en niet je op zoek bent. Het contact met de medewerkers van ARTO ervaar is als zeer plezierig.

Ton uit: Amsterdam

14-07-2017
8,5

Beoordeling van: Werkgever

Potentiële kandidaten worden goed geïnformeerd en voorbereid aangaande de vacature(s) en ingeval gesprekken plaatsvinden.
Prettige en goede communicatie met onze contactpersonen bij Arto zelf

Nadia uit: Haarlem

12-04-2017
8,2

Beoordeling van: Werkgever

Fijne en duidelijke samenwerking.